Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

Ik ga vanavond de nachtdienst in, moet 3 nachten, dus kan zelf komend weekend ook weinig farmerama spelen. Beetje jammer, maar helaas.

@sophie wrote:

fleur ik kan af en toe wel kijken hoor

maar ben zelf ook wat ziekjes!!

:roll:

Super! Alle beetjes helpen (mijn 2 vriendinnen konden heel misschien ook ieder een keer kijken dus als er wel al wat gebeurd is kan dat kloppen :wink: ). Ik stuur je even een pb voor de gegevens.

Ik heb het spookslot!!!

De rest ga ik denk ik niet redden. Heb in principe alleen vandaag nog. Morgen heel de dag werken, dan zou ik er 's avonds er nog wat in kunnen doen, maar dan houdt het al op.

Ach, ik zie het wel.

ik heb die spookvilla ook… rest weet ik niet of ik dat ga redden

Ik heb ook de spookvilla staan!

En ook ik weet niet of ik de rest ga redden. Zeer weinig tijd voor dit event is ons gegeven :?

ik gebruik nu de pompoenjam

en ik heb ook kleine veldjes gemaakt dus hopelijk ga ik het wel redden!!

:pray: :pray:

heb iig die ogenplant al

ga nu voor de venus en daarna voor de botten!!!

we hebben toch tot dinsdag 2 uur?? :think:

ik ga vandaag die vliegending nog even proberen… morgen moet ik werken …

ik kom nog 2 glibberdingentjes te kort voor mijn spookvilla, dus dat moet vandaag wel gaan lukken :slight_smile:

heb de ogenplant ook bijna klaar, maar goed, dan moet ik nog nietwe glibberdingen sparen.

Wel heb ik beide tentoostellingstandbeelden op mijn hoofdakker gezet, en dat levert duidelijk meer glibberdingen op :slight_smile:

goed dat jullie hem al hebben zeg!

Sophie, ik ben weer thuis! Super bedankt voor het bijhouden van de boerderijen! Je bent een eind gekomen.

Op Fleurtje moet ik nog 109 glibberdingen, verder heb ik alles! Moet toch wel lukken voor dinsdagmiddag dacht ik zo! Op Siepie nog 170, dat wordt lastiger…

@Fleur wrote:

Op Fleurtje moet ik nog 109 glibberdingen, verder heb ik alles! Moet toch wel lukken voor dinsdagmiddag dacht ik zo! Op Siepie nog 170, dat wordt lastiger…

en dan heb je alle vier de onoderxelen? goed bezig!

@knipoogje1983 wrote:

@Fleur wrote:

en dan heb je alle vier de onoderxelen? goed bezig!

Yes, goed he? Met een beetje hulp van Sophie en vriendinnen :wink: Ik was best een groot deel van het weekend niet thuis. Zonder hulp had ik het zeker niet gered. En ja, die pompoenenjam in combinatie met kwartveldjes is ook wel héél fijn. Ik heb vanavond nog op beide accounts alle griezelgewassen compleet gespaard.

graag gedaan Fleur :-* maar jee wat een werk waren die kleine akkertjes met de hand :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:

ik moet alleen nog de botten en dan heb ik ook alle 4 de onderdelen

@sophie wrote:

graag gedaan Fleur :-* maar jee wat een werk waren die kleine akkertjes met de hand :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:

Sorry… :oops: Ik zit nog in dubio of ik op dat account ook een maand knechten ga kopen. Aan de andere kant, als ik overmorgen weer grote akkers heb is het meteen weer veel minder klikken. 15 euro is toch weer een boel geld…

haha ja is waar geeft niet hoor was wel grappig!!

de mijne verloopt ook volgende week en dan neem ik ook even de knechten niet

toch een hoop centjes

ik heb dat vliegengeval oook… ga proberen nog die ogenstruik te halen denk ik… .of dat andere ding… :think:

ik ga denk ik, vandaag dat vliegending wel halen maar meer red ik niet beni k bang.

Maar we kunnen nu toch geen bottenstruiken planten?

En wat is dat dan precies met die pompoenenjam? Ik weet het, ik moet vaker op het forum lezen :oops:

pompoenenjam verdubbelt de opbrengst meen ik… :think:

enne bottenstuiken kunnen we wel hoor. staan bij mij helemaal als eerste… nog voor de sla