Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

Jep, alleen op je hoofdakker. Ik heb er allemaal kwartveldjes van gemaakt. Met pompoenenjam krijg je 4 uur lang bij elk veld 1 product bonus. Zo schiet het net wat harder op!

mm ik kan geen pompoenenjam maken, dus denk dat ik er ook niet heel erg mijn best voor ga doen en maar gewoon hoop op een hoop glibberige dingen :mrgreen:

k ga het ook niet halen hoor… ik ben even een beetje farmaram moe helaas… dacht dat ik het altijd wel leuk zou blijven vinden, maar met mijn nieuwe baan ben ik niet zo vaak meer online…

dames ben geleveld

enne je krijgt helemaal niet veel van die glibbers ook :?

nee ze gaan net zo langzaam als die gouden eikels… :S

enne proficiat met je levelen:D

is wel jammer want zo is het natuurlijk never nooit niet haalbaar

en ik vind het maar wat onhandig om te zien wat je nodig hebt

moet je het steeds overklikken :roll: :roll:

Volgens mij heb je er 500 nodig. Ik heb er nu 56. En dan al die gewassen nog…Wordt een lang weekend…

Sophie dankjewel voor de puntjes :thumbup:

Inderdaad maar weinig glibberige dingen.

Ach ik zie wel hoever ik kom.

ga iig eerst voor de villa die levert het meeste op

iedere 15uur 300EP

ik ga alleen maar voor de glibberdingen quest.

de rest laat ik aan me voorbij gaan.

vind het ook zonde als ik nu als een dolle ga zaaien/oogsten om uiteindelijk toch niets te hebben.

@sophie wrote:

ga iig eerst voor de villa die levert het meeste op

iedere 15uur 300EP

Die ga ik ook als eerste proberen en tussendoor plant ik gewoon enge plantjes.

ja ik ga denk ik ook eerst voor die villa… daar heb je toch alleen glibberdingen voor nodig?

klopt het dat je aleen die glibberdingen op je hoofdakker uit de grond krijgt?

Yep alleen op je hoofdakker, jammer dat je niet alle akkers kunt gebruiken.

ik dacht dat ik gisterren nog 2 items van het volle maan event heb kunnen planten, die zie ik er nu niet meer tussen staan, kan dit kloppen? :think:

enne, is er een actiecode toevallig?? geen zin om het forum door te lezen want moet eigenlijk slapen…

en krijg je die glibberdingen alleen uit je hoofdakker ja?? schiet ook niet op dan :silenced:

Zo, ik had 61 glibberdingen uit mijn blauwe bessen!

Ik had asperges geplant vannacht en had er 55, het scheelt dus wel weer op je lang- of kortgroeiers erin zet :wink:

Zou 1 van jullie vanaf morgen 12 uur t/m zondag 15:00 uur griezelige dingen voor me kunnen planten (en 's nachts iets van een uurtje of 8 a 9)? Ik ben nl een weekendje weg en mijn 2 vriendinnen én vriend die ook Farmerama spelen kunnen allemaal niet!

ik had er maar 3 op mijn blauwe bessen :S

fleur: sorry, ik kan niet!

Sorry Fleur, ik kan ook niet.

Wij zitten met een ziek kind

fleur ik kan af en toe wel kijken hoor

maar ben zelf ook wat ziekjes!!

:roll: