Hebben jullie allemaal het oogstfeest af kunnen ronden?
Ik alleen de laatste fase niet. Had dat misschien net kunnen redden als ik al mijn gewassen in zou leveren, maar dan hield ik niks meer over en dat vind ik ook niet echt handig :roll: .
Op Fleurtje wel, op Siepie t/m het kanon. Ik heb al zin in de griezelweek.
ja donderdag begint het volgende weer :dance: :dance:
@sophie wrote:
ja donderdag begint het volgende weer :dance: :dance:
Morgen al

De ene quest is nog niet afgelopen of de volgende begint alweer.
Leuk leuk leuk (maar ook veel te verslavend :shifty: :oops: )
oh en ik heb echt geen tijd de laatste dagen… :?
ik dacht de 27ste renate :think:
Farmerama Halloween-Week van 27.10.2011 vanaf 12 uur tot 01.11.2011 om 12 uur.
@sophie wrote:
ik dacht de 27ste renate :think:
Farmerama Halloween-Week van 27.10.2011 vanaf 12 uur tot 01.11.2011 om 12 uur.
hmmmm :think: :think:
Er stond ook: Halloween-event start over 1 dag - 15 uur 30 min
ja dat kan toch hihi
1 dag en 15 uur :mrgreen: :mrgreen:
:lol:
ik had al mijn eikels opgespaard, zodat ik de laatste dag kun kijken hoever ik zou komen.
Maandag al wel een deel eikels ingelever t/m de bladermol en de rest wilde ikkijken of ik voor de quest zou gaan of voor het event.
ben ik wegens omstandigheden niet eerder als 17.00 uur achter de pc gister :S Dus daar ging de rest van mijn inleveren…
maarre, morgen weer een nieuwe quest dus?? jammer dat ik weinig tijd heb komende tijd ivm de nachtdienst…
Leuk een griezelevenement
Ik had net een griezel-schapenstal bij het rad :dance:
ikd raai bij het rad alleen maar 2 dieren, 2x supervoer of 15 water… heb echt maar 2 keer iets anders gedraaid…
wt zouden jullie trouwens doen?
ik ben nu level 54 en heb 83 sterretjes.
is het al zinvol om door te sparen voor bahamerama, of hebben het truienschaap en sneeuwkonijn nog meer nut op het moment?
Ik zou doorsparen voor bahamarama.
Ja, doorsparen, heb ik bij mijn tweede account ook eerst gedaan.
dan ga ik maar doorsparen! des te jammerder (is dat een woord eigenlijk? :think: ) vind ik het van die eikeltjesquest… daar had ik lekker sterretjes kunnen verzamelen…
Vol verwachting klopt mijn hart :mrgreen:
Leuk, leuk, leuk
dit event ga ik bij lange na niet halen… kom net uit bed aangezien ik in de nacht zit… nu vannacht weer een nacht en dan weer een druk weekend… jammer :S
heb ook nog niet gelezen, maar klopt het dat je alleen op je hoofdakker die 2 nieuwe producten kan planten?