ik had zoveel van alles vooral van die bomen van sommigen heb ik wel bijna 3000 dus ja die heb ik ingeleverd
en zit nu in het 10de gedeelte dus ga het wel redden denk ik
ik had ook gewacht met oogsten en had 38 gouden eikels dus dat tikt ook mooi aan
hmmmm ik ben al klaar met het event :? :?
zat nou niet echt een uitdaging in hahahaha
Dat gaat mij ook gebeuren als ik nu doorga. Ik had meer dan 10000 kwee en 10000 dadels. Tot nu toe heb ik alleen die geleverd. Ik stop nu bij het kanon, de komende week probeer ik hem verder met eikeltjes te halen, dan heb ik nog een beetje een uitdaging. Ik had er al 76 net.
Nu eens bij Siepie kijken
ikkan hem ook wel afmaken maar dan heb ik de gouden eikels voor niets… kan beterde producten op de markt zetten want die zijn nu meer waard…
heb tot aan die verassingstekjes ingeleverd aan producten, de rest doe ik met eikels
de items zijn wel schattig
en die gouden eikels worden straks vast wel weer verrekend met ep ofzo
en eindelijk haal ik eens een event :dance:
kan straks nog 2 velden oogsten met frambozen, ben benieuwd hoeveel eikels dat nog opleverd
Ach jee helemaal vergeten dat die vandaag begint. Ben al vanaf vanochtend bezig om mijn koffie binnen te houden :sick:
Denk buikgriepje ofzo.
Zal zo eens kijken hoe en wat.
wanneer krijg je die gouden eikels? :think: ik log expres nu pas in zodat ik alles kan oogsten en heb geen een gouden eikel gekregen :S :think:
je ziet ze niet, maar ik had ze wel in mijn schuur staan
Jippie, ik had uit 1 van de 2 stekjes een eierboom! Ik heb er nu 5!
ik raak denk ik nog niet eens voorbij fase 1… :S
ik had een geurboom uit de stekjes :dance:
Ik had een eierboom uit een van de stekjes. De andere was een kersenboom xl
Wat ik me afvroeg, ik zie de groene meter van bibbertje70 en sophietje79 zakken. Spelen jullie minder op deze accounts?
ik heb nu tot en met de stekjes ingeleverd. Benieuwd wat eruit komt.
Voor de rest kijk ik even wat ik ermee doe… ik heb nu al mijn fruit en boom opbrengst helemaal ingelverd en alle eikels die ik had om de stekjes te kunnen krijgen dus nu zie ik wel.
Denk dat ik alles even opspaar en misschien op de laatste dag kijk hoever ik kom…
vind wel dat er enorm weinig eikeltjes uit de grond komen :think: had vanmorgen uit mijn vol veld koolzaad, omringt met een randje bomen, maar 1 eikel
elka speel jij nog wel farmarama? ik ben je als buur kwijt :think:
Ik ben nog steeds getrouwd met Touwtie hoor Heb zelfs net nog een gouden eikel gekregen, hihi. Dat was het allereerste wat ik zag toen ik inlogde om te kijken of ze er bij mij nog wel tussen stond. Wat gek dat ze niet meer bij je buren staat?!
Wat een rust hier! Ik had nog 450 supervoer (gebruik ik nooit) en 600 parfumflesjes dus ik heb 4 fokstallen neergezet nu met babyboomdag. Ook nog roze gelei gegeten en iedere 9 minuten zijn mijn fokstallen klaar
geloof dat ik beetje aan het afkicken ben :oops:
gelukkig kwamen mijn 350 gouden eikels toch nog van pas met de gouden eikelenquest :dance: :dance: :dance:
oh das wel balen, had ze net ingeleverd…
naja ben ook weinig online, dus had toch al niet zoveel eikels…