@oessie wrote:
mijn andere 2 bomen waren 2 regenboombomen… heb er nog 6 gekocht en dan hou ik op :oops:
werkt verslavend he… ik wil er eigenlijk ook nog een heleboel kopen, maar hou me in :mrgreen:
@oessie wrote:
mijn andere 2 bomen waren 2 regenboombomen… heb er nog 6 gekocht en dan hou ik op :oops:
Nou, ik koop geen stekjes meer erbij. Bij de laatste lichting kreeg ik 2 eierbomen en daar ging het me om. Ik heb er nu in totaal 3 (toevallig op beide accounts 3). Elke dag susi erover en ik heb 12 eieren per dag!
:? heb heel wat verassingstekjes gekocht maar er heeft niks bij gezeten, heb inmiddels 10 regenboogbomen of zo, enigste wat nog beetje moeite waard was is de goudblaadjesboom, die kan ik nog gebruiken voor gloeiwormenvoer
he jammer oes!
ik heb ook veel regenboogbomen en veel mirabella’s…
maar goed, de regenboogjes zijn wel goed voor mijn punten, al had ik liever een boom die wat meer opbrengst gaf…
hoe hoog hebben jullie de tentoonstellingsbomen?? qua procent grondstoffen bedoel ik?
ik heb tentoonstelling al helemaal af gerond :thumbup:
Tentoonstellingsbomen?
Nou ik had er gisteren nog een sms aan gewaagd maar weer geen eierboom.
haha marieke: geen bomen… bedoel de quest
Ah op die fiets :oops:
Ik ben bij 15, dus de laatste opdracht van de tentoonstelling.
Eindelijk bijna klaar
@knipoogje1983 wrote:
hoe hoog hebben jullie de tentoonstellingsbomen?? qua procent grondstoffen bedoel ik?
@Marieke_5000 wrote:
@knipoogje1983 wrote:hoe hoog hebben jullie de tentoonstellingsbomen?? qua procent grondstoffen bedoel ik?
bomen dus :mrgreen:
Whahahahaha
ik heb die tentoonstellingen nog lang niet :S
ben bij level 11 van gewassen en bij level 9 van de dieren…
:?
Zo, dan heb ik ook nog even een nieuwtje:
Beste Boerinnetjes en Boertjes,
Het was een goed jaar met een rijke oogst op onze akkers - dus tijd voor het oogstfeest 2011!.
Van 18.10.2011 12:00 uur tot 25.10.2011 12:00 uur, is het herfst op je boerderij:
Zoals ook vorig jaar helpen we de dieren om hun wintervoorraden op te slaan voor hun winterslaap.
is dat oogstfeest andere jaren gewoon een quest geweet of iets zoals het frans event?
Je kan allemaal gouden eikels verzamelen, welke je dan weer inlevert tegen … (dat moet ik je even verschuldigd blijven).
Van wat ik me er nog van kan herinneren is het niet zoals de afgelopen twee events.
ah oke bedankt!
heb ik net maar bijna al mijn dieren en (boom) gewssen ingeleverd om weer een upgrade te behalen voor de tentoonstellingen
leuk zeg heb al 2 verassingstekjes… ben benieuwd of daar nog wat leuks uit komt
hoe ver komen jullie??
zit al in de een na laatste fase :mrgreen:
@sophie wrote:
hoe ver komen jullie??
zit al in de een na laatste fase :mrgreen:
correctie laatste fase :mrgreen: