Dat Franse ding is trouwens echt wel de moeite waard; elke 8 uur 300 ep!
ik had behoorlijk wat stekjes gekocht…
mijn opbrengst tot nu toe:
9 keer mirabella
1 ker walnotenboom xl
2 keer parfumboom
2 keer pruimenboom xl
1 keer kersenboom xl
1 kweeboom xl
1 sinaasappelboom xl
2 rewgenboomboom
1 sinaasappelboom xx
2 tempelboom
1 perenboom xl
1 magnolia
en nu heb ik er nog 9 over vor morgen…
Jeetje Ellen dat zijn veel bomen :lol:
Ik heb er 15, zijn met een half uurtje klaar dus ik moet nog even geduld hebben.
Ik hoop ook op een eierboom. Goudenblaadjesboom heb ik al maar is altijd welkom ivm de glimwormpjes.
Dat franse ding heb ik ook, ik hoefde niet te wachten trouwens, had hem gelijk erbij staan.
haha ik vind de stekjes dan ook erg leuk
maar hoop nu nog wel op een eierboom eigenlijk…
en die mirabella hoef voor mij niet meer zo nodig of klinkt ik nu ondankbaar? :mrgreen:
ben voor de rest erg blij met mijn bomen! de xl pruimenbomen waren best welkom, want kom altijd pruimen tekort, de parfumbomen zijn wel handig voor het fokken
maarre, wat kan ik met de regenboogboom? :think:
Niks, die levert ep op, die kan je ook in je siertuin neerzetten.
@Marieke_5000 wrote:
Niks, die levert ep op, die kan je ook in je siertuin neerzetten.
ahh oke bedankt voor de tip! scheelt me wat ruimte op mijn open heide :mrgreen:
enne ep is altijd welkom natuurlijk

had geen nieuwe boompjes
had zo gehoopt op een eierboom :?
Hier ook geen eierboom helaas, hoop xl-bomen. Wel een goudenblaadjesboom en een lenteboom, die had ik nog niet :dance:
wat doet de lenteboom??
ik vind die gouenblaadjesboom vooral erg mooi :inlove:
Geen idee eigenlijk wat die doet :think:
hihi
ach ja, een nieuwe boom is altijd leuk
Ik heb er net nog een sms-je aan gewaagd en nog 7 stekjes gekocht :oops:
En ik hoop zo dat daar een eierboom bij zit
jaaa ik heb een eierboom :dance: :dance: :dance:
en een dadelboom xl :mrgreen: en een lenteboom :mrgreen:
ben echt blij met al mijn boompjes!! ook de xl bomen! :mrgreen:
Ik heb net toch ook weer stekjes gekocht., hihi. Op fleurtje heb ik daar geen plek meer voor, misschien een hoekje vinden voor nog wat stekjes. Met hangen en wurgen heb ik het straatcafé kunnen bemachtigen! Vriendlief vond het maar belachelijk dat ik tijdens het avondeten moest oogsten én langer moest opblijven om het te redden…
Een lenteboom geeft alleen maar punten, dat is dus een sieritem voor in je siertuin.
Grappig, iedereen levelt ineens nu het vlak voor 10 uur is. Met Siepie net een level gestegen na het inleveren van de parfum en nu nog 104 EP en dan level ik alweer!
@knipoogje1983 wrote:
jaaa ik heb een eierboom :dance: :dance: :dance:
en een dadelboom xl :mrgreen: en een lenteboom :mrgreen:
ben echt blij met al mijn boompjes!! ook de xl bomen! :mrgreen:
Super! Ik hoop zo dat ik op Fleurtje ook nog een eierboom erbij kan krijgen! Weg broedplaatsen!
Ellen wat goed een eierboom :dance: :dance:
Fleur leuk he dat levelen, ik ben vandeweek nog geleveld, gaat zo traag nu dat levelen vind ik en dan krijg je ook nog geeneens nieuwe gewassen of dieren erbij :?
ben er ook erg blij mee heb mijn twee broedplaatsen nog wel even laten staan, want heb altijd een eiertekort
hoe zie je hoeveel punten je nog moet tot aan eht volgende level :think:
ik heb mijn sali net niet gehaald kom echt maar 100 tekort
jammer want had beide wel willen hebben!
met parfumflesjes kom ik nog 300 tekort voor de recepten… maar zoveel doe ik toch niet met het gilde, dus dat is niet eens zo heel erg
mijn andere 2 bomen waren 2 regenboombomen… heb er nog 6 gekocht en dan hou ik op :oops: