Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

haha ja de eerste taartjes zijn binnen :dance: :dance:

Hier worden ook hard taartjes verzameld :mrgreen: .



Heeft er trouwens iemand tijd/zin om vanaf zaterdag 20 aug mijn boerderijtje wat bij te houden? Dan gaan we namelijk op vakantie :dance: .

Renate ik wil het wel voor je bijhouden hoor beiden

als het goed is zijn marieke en touwtie dan weer terug

@sophie wrote:

Renate ik wil het wel voor je bijhouden hoor beiden

als het goed is zijn marieke en touwtie dan weer terug


Dat is lief van je :-* !.

Zal je mijn gegeven wel even per pb doen, of heb je die nog?

ook ik ga op vakantie volgende week en kan wel iemand gebruiken die mijn tuintje bijhoudt :slight_smile:

k zou wel willen maar ben er volgende week zelf ook bijna niet omdat er hier corsoweek is en melissa ook nog jarig…

@MamavanThijs wrote:

ook ik ga op vakantie volgende week en kan wel iemand gebruiken die mijn tuintje bijhoudt :slight_smile:




Zal ik de jouwe dan doen? Ik moet wel weer gewoon werken dus overdag heb ik niet meer heel erg veel tijd.

ja renate stuur maar even door voor de zekerheid

@Fleur wrote:

@MamavanThijs wrote:
ook ik ga op vakantie volgende week en kan wel iemand gebruiken die mijn tuintje bijhoudt :slight_smile:




Zal ik de jouwe dan doen? Ik moet wel weer gewoon werken dus overdag heb ik niet meer heel erg veel tijd.




Fleur, dat zou ik heel fijn vinden. En ik werk zelf ook overdag. Doe er nu vaak langbloeiers in en 's avonds vaak voor een uurtje of twee wat om de voorraad op te krikken. Kijk maar hoor, ik stuur je nog wel even een pb met meer info

Nu ik My Free Farm niet meer speel heb ik weer wat tijd over. Vandaag precies 1 jaar geleden ben ik begonnen met Farmerama dus het was een mooie dag om een nieuw account aan te maken :oops: :smiley: Het is nu ook wel heel anders dan een jaar geleden, de uitdagingen wat je met je sterretjes wilt gaan doen bijvoorbeeld alleen al.



Wie nog buren kan gebruiken, ik heet -Siepie- en zit maarliefst in level 2 :mrgreen:

Fleur, ik heb je een uitnodiging verstuurd :mrgreen: .

@Renate_Sch wrote:

Fleur, ik heb je een uitnodiging verstuurd :mrgreen: .




Geaccepteerd! Je staat op nummer 1 in mijn vriendenlijst. Ik heb veel mensen als buren die ook net begonnen zijn. Ik vind het wel leuk om te kijken hoe hard iedereen gaat die even ver is als ik, hihi. Maar er zitten er ook met een veel hoger level tussen. Ik zoek nog 6 buren nu.

Morgen lekker op vakantie :dance: . Heb er zin in!

Vandaag al druk aan het inpakken geweest, morgenvroeg nog de laatste dingen en dan gaan we :dance: .



Tot over 2 weken.

Groetjes Renate

Fijne vakantie! (Gek, bij ons begint maandag het gewone leven weer. Vroeg op en naar school…)

Ook ik ga er zo vandoor. De auto is geladen, alles is opgeruimd, dus we zijn klaar voor vertrek.



Fleur, ik heb mijn land net gedaan, voor een gedeelte. Spinazie moet nog ruim een uur. Helaas heb ik niet genoeg voer aan kunnen maken, dus op = op. Dat komt dan wel weer als ik thuis kom.



Uiteraard mag je elke dag aan het rad draaien, ben benieuwd wat je voor me binnenhaald.



Nogmaals bedankt.



Groetjes,



Linda

En wij zijn weer terug uit Luxemburg :smiley:



Dames die nu weg zijn, hele fijne vakantie :-*

welkom terug marieke!!



ik heb ook zo drukke weken nu, dat ik niet aan tuinieren toekom… die taartjes schieten dus voor geen meter op helaas…

marieke bedankt :-*

Wat een rust hier zeg :wink:



Ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd voor farmerama, die taartjes schieten dus ook niet echt op… moet er nog 30 voor mijn regenboogboom…

Nou, dat schiet toch wel op?! Ik heb me suf geraapt de afgelopen 1 1/2 week en heb ook pas sinds vanavond de regenboogboom. Ga je al bijna levelen? Ik wel, nog iets van 78000 punten.