Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

@Marieke_5000 wrote:

Haha dank je wel, ja als er 2 dingen zijn wil ik ze ook allebei :oops:




Dat had ik op dag 2 al. Die jamfabriek was er dus ook zo!

Hallo boeren en boerinnen!



Morgen (11 augustus 2011) zullen de nieuwe akkers in het spel gezet worden.



De zogeheten ‘Comfortvelden’ zullen het mogelijk maken een goede oogst te krijgen zonder de hele dag te moeten spelen.



Deze zijn vanaf level 60 verkrijgbaar, en zullen 500 boerenduiten kosten. Je kunt deze akkers ook op Bahamarama gebruiken.

Een akker bezaaien kost 4 zaadjes, welke 4 maal zo lang duren voordat ze klaar zijn.

Ook zal de oogst verdriedubbeld worden, en het aantal EP zal tweemaal zoveel zijn dan normaal.

Onkruid zal pas voorkomen na 48 uur.

Wanneer je de velden weer verwijderd, zullen deze niet terugkeren naar je inventaris, maar verdwijnen, zoals de gewone akkers en fokstallen.



Hier de link naar de babbeldraad voor deze velden:

http://nl.board.bigpoint.com/farmera...d.php?t=209511



Naast deze langverwachte aankondiging, hebben we ook nog iets anders voor jullie. Vanaf morgen zullen er drie nieuwe quests beschikbaar zijn in de Coöperatie!



Indien deze online gaan zullen de betreffende gegevens uiteraard in de betreffende F.A.Q. aangevuld worden.

Deze F.A.Q. is tevens wat overzichtelijker gemaakt.



Tevens is het boerenrad aangepast dat je vanaf morgen alleen maar de zaken krijgt waar je het ambacht voor hebt. Indien je (nog) geen ambachten hebt maak je normaal kans op beide. Dus zowel kans op suiker als op zout.





Veel plezier!



Jullie Farmerama team.

wow 4 keer zo lang

hmm dan kan je niet hele velden vol doen

snap nog niet helemaal het nut



leuk 3 nieuwe quests :mrgreen:

Ik snap er ook nog niet echt het nut van :think:



Nou ja, nieuwe quests zijn altijd leuk, heeft Sophie de komende week ook wat te doen :mrgreen:

haha komt goed mariek!!

heb je nog bepaalde dingen waar je voor wil gaan?

Neuh niet echt, stuur je zo wel even een bericht op fb :-*

hey dames , ik ben er weer… ik snap er helemaal niks van… hoe kan ik die comfortakkers krijgen? :oops:

@oessie wrote:

hey dames , ik ben er weer… ik snap er helemaal niks van… hoe kan ik die comfortakkers krijgen? :oops:




Kopen :wink: Links waar je je akkers kunt aanklikken die je wilt aanleggen kun je nu ook comfortakkers kopen voor 500 bd per stuk. Ik heb er 14 gekocht (toch geld zat) en heb er bijvoorbeeld vannacht aardappels in gezet. Die doen er dan bijna 8 uur over.



Even gekopieerd, hier staat eigenlijk alles:



Deze zijn vanaf level 60 verkrijgbaar, en zullen 500 boerenduiten kosten. Je kunt deze akkers ook op Bahamarama gebruiken.

Een akker bezaaien kost 4 zaadjes, welke 4 maal zo lang duren voordat ze klaar zijn.

Ook zal de oogst verdriedubbeld worden, en het aantal EP zal tweemaal zoveel zijn dan normaal.

Onkruid zal pas voorkomen na 48 uur.

Wanneer je de velden weer verwijderd, zullen deze niet terugkeren naar je inventaris, maar verdwijnen, zoals de gewone akkers en fokstallen.



Enne, welkom terug! Fijne vakantie gehad?

pfoe maandag begint er alweer een nieuw event met Shaun het schaap :shock: :roll:

en ivm de vakantie hou ik nu 5 accounts bij :roll: :roll:

wordt nog leuk hahahaha



Beste boeren,



Tussen 15 en 28 augustus is iedereen op je erf helemaal opgewonden. Alle schapen worden gek want er komt een heuse superster uit de schapenwereld op bezoek: „Shaun het schaap“ uit de populaire televisieserie!



Tijdens dit event is – naast Shaun zelf – ook Shirley van de partij, het schaap met waarschijnlijk de grootste eetlust ter wereld; natuurlijk mogen ook Timmy en Lam niet ontbreken. Timmy speelt ontzettend graag verstoppertje – en waar kun je dat dan beter doen dan op jouw hoofdweiland! Timmy wil dat je hem gaat zoeken! Als je hem hebt gevonden, doet hij je als beloning een klein taartje cadeau. Shirley is er dan natuurlijk als de schapen bij – dat brengt Shaun op een idee.

Hoe meer taartjes Shirley eet, des te hoger Shaun met z’n zelfgebouwde katapult kan springen en leuke cadeaus voor jou uit de boom kan halen.

In de groothandel – en ook alleen daar omdat het hier om licentieproducten gaat – kun je bovendien leuke shaun-items kopen.

melis en fenna zijn helemaal gek van shaun het schaap :mrgreen:



5 accounts sophie :shock:



ik heb ook voor 1.99 de jamdinges gekocht :oops:

Aangezien ik het gemist heb, kom ik het toch even hier melden.



Het is volle maan vandaag !!!

haha is het zo bekend dan?

kende hem helemaal niet nou ben benieuwd, gelukkig is het event twee weken dus alle tijd

oes ook al om voor de jamfabriek



moet nog 250 punten en dan ben ik bij fase 2 :dance: :dance:

het heeft voor mij nog niet veel zin om die bakkerij te openen heb nog lang niet genoeg eieren :?



ja ik ben al flink voor de quest van het volle maan event aan het planten

hebben jullie ook problemen met farmerama??

kan niet zien hoeveel punten ik nog moet tot het volgende level :think:

heb k geen last van sophie…



vind hem wel erg traag…

vreemd hoor ik krijg sowieso rare dingen

ms is het over als het volle maan event klaar is

hmmm ben niet de enige met het probleem

heb even het forum doorgelezen



is er al iemand bij fase 2 van de ambachten??

wat moet je dan doen weer 5 nieuwe questsachtige opdrachten?

of alleen nieuwe soorten jam/broodjes??

Ben er al uit je moet weer 5 quests doen voor de volgende fase

heb jij fase 1 al af dan? ik kom er maar niet doorheen :?

IK doe elke dag 5 jam storten voor de fase

dan krijg je extra punten

ik heb een schaap op mijn erf lopen