Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

en ik maar denken dat er hier niet meer gekletst werd… :oops:

ik ben ook al lang gestopt met slaan, aangezien mijn bd al snel op was… maar helaas wel nog een tijd krakelingen ingeleverd :S dus dat is balen aangezien ze nu omgewisseld gaan worden…

net een jamfabriek geopend :smiley: wist niet welk ambacht het wijste was, dus wilde hier nog om ervaringen komen vragen (had ook het krakelingenrecept van de kop van jut geslagen) maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop :oops: dus ik moet nog wat gereredschap inleveren en dan is mijn jamfabriek geactiveerd. (al heb ik dat gereedschap nog niet bij elkaar gespaard :S)

welk ambacht hebben jullie, en wat hadden jullie gedaan als je opnieuw mocht kiezen?

Ik heb ze beide :mrgreen:

uhhh maar dan weet ik nog niet welke je aan zou raden :mrgreen:

Ik zou je de jamfabriek aanraden. In fase 2 van de bakker heb je echt ongelooflijk veel eieren nodig! (Overigens heb ik ze wel alle twee…)

Ik ben blij dat ik geen krakelingen meer ingeleverd heb nadat ik besloot te stoppen. Ik heb er nu op Fleurtje 1469 en op siepie 1307. Maal 20 bd en 20 ep per krakeling. Toch ook wel heel erg leuk :mrgreen:

dat vreesde ik inderdaad ook, dat ik bij de bakkerij veel eieren nodig zou hebben, en die heb ik nu altijd al tekort en heb toch al 2 :mrgreen: broedplaatsen…

en wat heb je lekker veel krakelingen over!! ja, die punten en bd zijn toch lekker meegenomen he?! ik heb nu echt tot aan mijn laatste bd geslagen, en mijn vlinders en eekhoorns verkocht om nog een paar keer te kunnen slaan in de hoop op het recept voor de jammakerij, maar helaas.

Wel heb ik de feesttent en de traktor in mijn siertuin staan :slight_smile: en nog 750 krakelingen over voor de ep/bd :smiley:

ben een level gestegen op bahamarama :dance:

Ik heb net mijn sterretjes ingeleverd en kan 6 nieuwe buren toevoegen.

Dus voor degene die nog buren kunnen gebruiken, toevoegen staat vrij.

Oes goedzo!!!

Ik moet ook maar weer eens sterretjes in gaan leveren.

Ik vind dus echt dat het laatste event een niet leuk event was!!!

Hopelijk komen ze snel met wat leuks.

Ellen ik zou je ook de jamfabriek aanraden, hoewel ik het bakken met het brood weer leuker vind :mrgreen:

Ik vind brood bakken ook wel leuk, maar kost zoveel eitjes…

ik doe trouwens weinig met dat ambacht gedoe :oops:

en marieke ik vond dat event ook niet zo leuk… heb er heel veel geld in gestoken, maar had ik beter niet kunnen doen :?

is er al iemand bij fase 3 van de ambacht?

ik ben al ruim over de helft van fase 2

volgens mij gaat er een herstevent aankomen als ik fb mag geloven

ik ben nog lang niet op de helft van fase 2 sophie :oops:

Ik ben ook nog lang niet op de helft van fase 2. Ik doe er eigenlijk helemaal niks mee…

Sophie, ik denk het ook, ik zag namelijk ook al op facebook iets langskomen over herfst :smiley:

Oessie, welk level ben je op Bahamarama? Ik zit in level 18. Ik ben eergisteren geleveld op Farmerama, level 78 nu!

ik ben op BH in level 19 nu…

het levelen op farmarama duurt het nog wel een paar dagen voor ik level

Als ik eraan denk doe ik wel iets met de ambachten, zit bij de jam en de koekjes in fase 2.

Een herfstevent, nou ik ben benieuwd.

Zag net op het forum dat er eerst nog een Frankrijk-event is. Begint morgen, tijd nog niet bekend. Ben benieuwd …

oke leuk zeg!!

Hebben jullie ook altijd een hooi tekort… ik kan wel blijven hooien als ik al mijn beesten te eten wil geven :?

Oessie: hier hetzelfde probleem.

Vooral voor het olifanten- en luiaardenvoer heb je veel hooi nodig :roll:

ja die had ik nu dus beide op, ben dus maar druk aan het hooien nu…,

hmmmm jammer ben er het halve weekend niet :roll:

oww leuk, een nieuw evenement! hopelijk kost het wat minder bd als het oktoberfest :S