Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

sophie moet ik af en toe eens bij je kijken? ben zaterdag alleen op mijn werk als het rustig is verveel ik me dood dus dan heb ik wat te doen

oh ja dat mag wel oes

ik heb de hulpjes weer dus dan hebbie het makkelijk

gaan zaterdag weg en in de ochtend kan ik nog wel oogsten en zondagavond weer terug

weet niet hoe lang de nieuwe gewassen gaan duren :think:

thanks alvast

wachtwoord nog hetzelfde???

ik kijk wel voor je… :-*

ja is nog hetzelfde

thanks alvast oes :-* :-*

ziekenhuisje kan ik trouwens niet doen, dat wil niet op mijn werk…

Event begint om 12 uur las in vanmiddag ergens op het forum.

Hooi; ik heb heel vaak geen olifanten en luiaarden staan…Geen zin in zoveel hooiverspilling. Maar als ik dan weer een voorraadje hooi heb dat zet ik een van de hokken weer een poosje terug.

volgens mij is het nog niet duidelijk wanneer het event precies begint… zou eerst inderdaad 12 uur zijn, maar volgens mij is dit terug gedraait…

Ah vive la france :mrgreen:

Ik ben gek op Frankrijk, vooral op de souveniertjes die je daarvandaan mee terug neemt :inlove: :wink:

Hier ook altijd hooi tekort. Vreselijk :?

Het is begonnen hoor, we moeten parfums inleveren die je krijgt met oogsten.

Oh ik hou zo van frankrijk :inlove:

nog geen tijd (vooruit, en zin) gehad om op het forum te lezen, maar wat is precies de bedoeling?

Je kunt lavendel en salie planten, zal wel voor jam enzo zijn en je krijgt met oogsten oranje/rode parfumflesjes die je in kan leveren voor prijzen.

maar het is denk ik het slimst, om alles in een keer in te leveren niet? dat je zeker weet dat je het haalt?

volgens mij had ik toen bij het brazilie event alles steeds ingeleverd, maar had ik het uiteindelijk niet gehaald, of werkt het zo niet? :think:

Ja eerst kijken wat je het eerst wilt sparen en dan inleveren als je genoeg hebt. Wel zo slim ja :wink:

Ik wil van de twee dingen het liefst het straatcafé dus ik ga voor de lavendel.

De parfum gaat per fases en die lever ik in zodra ik per fase genoeg heb.

en hoe zie je wat je krijgt? :think:

sorry voor mijn domme vragen… 3 uur slaap is normaal al te weinig, zeker nu ik de hele dag moe ben…

Bij de halve bogen staan het straatcafé (lavendel) en de straatartiesten (salie). Dat kun je zien door onderaan de halve bogen met die nummers erop te kijken, daar staat waar je voor kan sparen.

Bij de parfumflesjes is de eerste fase een pantomimespeler, dat plaatje staat aan het einde van die staaf zeg maar.

je bent een engel. bedankt voor je uitleg!! ik ga nu maar eens beginnen met een deel sparen van beide zodat ik in elk geval beide velden vol kan gaan zetten

Daar ben ik ook mee bezig, ik heb bij de eerste 5 van beide maar even wat supermest, gewone mest en water gedaan, scheelt weer even wat tijd.

Enne… altijd graag gedaan meis :-*

heb ik ook gedaan :slight_smile: en heb er nog wat sushis supermest overheen gegooid, maar vind dat ze wel lang moeten, dus duurt wel even voor ik zover ben vermoed ik

Oja sushimest kan ik er ook nog even overheen doen :smiley:

Haha, ik heb ook al susi, supermest, mest en water over de eersten heen gekiept. even een voorraadje aanleggen :smiley:

En ik lever dus ook pas alles in als ik helemaal klaar ben met het vullen van de salie en lavendelmeter.