haha ja dat is ook wel wat die overschot aan hop… heb mijn collega al gezegd dat die leuke buurtjes heeft (die hadden hem namelijk een mail gestuurd)
maar ik baal ook beetje had veel opgespaard omdati k dacht dat de prijzen dan ook leuker zouden worden, maar voor 1500 BD betalen krijg ik er maar 1178 voor terug… als ik dan al geld krijg…
Had ook verwacht dat de prijzen groter zouden worden :?
Valt inderdaad tegen, veel zout, geleisuiker en zo nu en dan een sterretje of een stal.
ik heb wel de kermistent
marieke ben weer terug!!
thank voor het bijhouden allemaal :-* :-* :-* :-*
Vind het wel jammer dat als je verder bent je dan geen stallen meer kunt winnen :? . Mijn boerenduitensaldo is al behoorlijk gezakt :shifty:
hey sophie, hoe was het?
renate, ja je kan beter lekker slaan als je nog niet zoveel geld er voor hoeft te betalen… ik ben er ook al b ehoorlijk veel geld aan kwijt…heb wel veel sterretjes , maar ja die prijzen in die boom heb ik al bijna allemaal
Kan er nog iemand een buurtje gebruiken? Ik heb er weer 1 in het rood op -Siepie- dus ik heb plek voor een nieuwe buur.
volgens mij kan je sophie79 toevoegen want ik heb jou toch nog niet
ik mis volgens mij een vriend :think:
en ik heb de feesttent geslagen en heul veul bomen :roll:
heb je geaccepteerd Fleur :thumbup: wat ben je trouwens onwijs snel geleveld met je nieuwe account
ik heb net weer een nieuw recept geslagen bij de kop van Jut :dance: :dance:
@sophie wrote:
heb je geaccepteerd Fleur :thumbup: wat ben je trouwens onwijs snel geleveld met je nieuwe account
ik heb net weer een nieuw recept geslagen bij de kop van Jut :dance: :dance:
Dat kwam door het Brazilie event en dat event van vorige week voor de nieuwe stad. Van die 2 dingen kreeg je enorm veel ep! Ik levelde vorige week in 5 minuten van 44 naar 46 :shock:
Voor degene die het willen weten:
Howdy farmers,
Na het oktoberfeest zullen de overgebleven krakelingen worden omgewisseld voor 20BD en 20EP per stuk.
Wat onder de hamer staat, zal gewoon verdwijnen, dus gebruiken voor het te laat is en als je niet meer wilt slaan, niet inleveren dus!
Jullie farmeramateam.
Net bij het raddraaien 1x kangaroestal en 1x kleurmengerij :dance: :dance: :dance: .
Dat is nog eens leuk :mrgreen:
super zeg :thumbup:
Ik stop met meppen. Ik heb nu 100 keer de 2000 bd mep gehad en op “de vaten zijn geopend” (item voor de siertuin) en een paar xl en 1 xxl boom na, heb ik niks leuks gewonnen. Ja, ongeveer 10 miljoen zout en geleisuiker :wall: Nu zou ik naar de 3500 bd mep gaan maar ik ga mijn krakelingen lekker opsparen. Geef me er maar bd en ep voor na afloop…Gelukkig heb ik nog wel 550000 bd over.
Bij Siepie is het helemaal armoe troef. Omdat ik toen nog niet door had hoe het zat heb ik meteen heel veel krakelingen ingeleverd zodat ik meteen voor veel bd moest slaan. Ik heb daar al dagen zo goed als geen geld meer dus ook daar houd ik het voor gezien. Ik vond het idee wel leuk maar persoonlijk vond ik dit geen leuk event.
nee hij valt best tegen
je moet maar geluk hebben met wat je slaag
lever liever krakelingen in voor leuke dingen dan maar wat meer sparen
ja ik stop er ook mee nu, heb er al zoveel geld in gestoken en er heel veel sterrentjes en zout voor gekregen, verder niet veel bijzonders.
Ik ben er ook mee gestopt, ik heb liever events zoals de laatste van Brazilie.
Dan zie je tenminste waar je voor spaart.
Ik vind het niet erg om te sparen of geld te doneren maar de prijzen die er nu tegenover staan vallen echt tegen gezien ook wat je ervoor moet betalen.