Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

voer als bonuscode pretzel in en je krijgt een leuk taai taai schaap :smiley:

ik heb 3x oktober pretzel gewonnen maar wat is dat, want ze staan niet bij mjn bloemtje …

oessie; dat zijn gewoon de krakelingen die normaal uit de grond komen

oh oke …

snap ernog niet veel van… ik sla maar een eind weg aan die kop van jut

haha. slaan is altijd leuk he :wink:

hou er wel rekening mee dat na elke 5 pretzels je 1 keer kan slaan. maar bij 100 pretzels gaat wel je winkans omhoog na leukerer prijzen. Je bd per slag is duurder, maar je prijzen groter. dus sla niet te fanatiek he :wink:

oke thanx voor de tip… dan spaar ik even op :wink:

:mrgreen:

ik heb net de tractor gewonnen met de kop van jut :thumbup:

Ik spaar gewoon vrolijk door bij die kop van jut. Wel mooi nog een paar mysterieuze stallen gekocht. Verder helaas weinig tijd gehad.

Heb al wat leuke prijzen gewonnen bij de kop van Jut :dance: .

O.a. een palmboom xl, een papegaaienstal classic+ en een paardenstal classic+.

Zit nu op zo’n 300 pretzels :slight_smile: .

Heb helaas te weinig tg voor een mysterieuze stal dus dat gaat aan mijn neus voorbij :frowning: .

Jaaaaaaaaa ik heb gloeiwormpjes :dance: :dance: :dance:

En een eekhoorn, had ik ook nog niet, 1 struisvogel classic en nog 2 te gaan. Goh, tis net pakjesavond :mrgreen:

En nog een koeien en ezelstal, allebei classic maar wat ben ik blij met mijn gloeiwormpjes :dance: :dance: :dance:

ik heb 4 stallen gekocht maar niet echt leuke dingen alleen een eenkhoornverblijf…

ik heb 2 stallen gekocht: vlinder en eekhoorn. :mrgreen:

helaas geen bd voor de kop van jut :S heb maar 1000 bd

joepie ik had nog 1 stal gehaald en dat zijn de gloeiwormpjes :dance:

oww leuk oes!!

ik had er nog 2, en eland en vleermuizen kwamen eruit.

Dus ik ben ook wel blij. Heb nu dan eland, vleermuizen, vlinders en eekhoorn dus voor mij ook allemaal nieuwe stallen :smiley:

vind die kop van jut ook leuk, alleen heb ik geen bd… heb nu nog maar 100 bd, en als ik een keer sla win ik alleen maar zout, geleisuiker en parfum :?

en aan zout en geleisuiker heb ik geen ene drol…

Net terug van een weekendje weg. Ik snap geloof ik nog niets van dat meppen en pretzels. Even het forum maar goed lezen voordat ik in het wilde weg ga meppen, haha!

En ik heb net 7 stallen gekocht. Die ga ik over een uurtje neerzetten op mijn akker als mijn zonnebloemen klaar zijn. Ergens anders heb ik even geen plek, haha! Op mijn andere account heb ik geloof ik 41 tg (heb ik nog niet gekeken sinds ik thuis ben) dus dat worden 2 stallen. Zal de glimworm wel niet bij zitten ben ik bang…

Enne, knipoogje, we hebben de olifanten gezien hoor! We hebben 20 cm naast ze gestaan! Leuk! En wát een toffe camping! Helemaal top!

Ik heb voor sophie een oranje koeienstal bij elkaar geslagen bij de kop van jut maar ik krijg hem niet geplaatst?

je kunt beter je slagen in het begin al opmaken, hoe verder je komt hoe meer geld het je kost voor de zelfde prijzen (dus minder geld dan dat je er voor betaald)

@oessie wrote:

je kunt beter je slagen in het begin al opmaken, hoe verder je komt hoe meer geld het je kost voor de zelfde prijzen (dus minder geld dan dat je er voor betaald)

Helaas kwam ik daar met het account waar ik het minst ver mee ben te laat achter…En daar had ik niet zoveel bd. Gelukkig wel al mijn voor niets gespaarde hop kunnen verkopen, haha!