ah bedankt voor je fok uitleg
nu alleen no supervoer zien te krijgen :S
ahh ik dacht dat je alles binnen de volle maan event af moest hebben, vandaar dat ik het me afvroeg toen ik je spoken zag staan
enne, ik kreeg zeker de kriebels van je woelige weide!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
alleen bij je siertuin za ik maar half wat je allemaal had staan, zo vol staat ie
haha die siertuin van mij staat ook al bomvol…
heb gister ook alles opnieuw gereoganiseerd… ben er helemaal happy mee…
Ik moet echt reorganiseren maar ben nu bezig met die kinderboerderij opdrachten dus nog maar even niet :mrgreen:
wat doet een schaapskooi I: geel??
ik heb die nu een op mijn erf staan, maar geen idee wat het me oplevert…
je schaapjes zijn dan iets sneller klaar dan normale schaap en hij geeft meer EP
Ik ben voor het eerst fanatiek aan het fokken. Leuk met die babyboom!
ik vind dat fokken ook erg leuk alleen jammer dat ik vrijwel alleen kippen heb om te fokken…
ik heb alleen niet zoveel supervoer meer helaas :?
ik krijg van sommigen supervoer, maar waar kan ik dat vinden om kado te doen? :think:
wat ik net op het forum begreep, krijg je supervoer wanneer buren een pakket gekocht hebben (of zoiets was het…) je kan dat dus niet zelf kiezen om cadeau te geven
Hier helaas ook vaak supervoer tekort :?
Nieuwe quest!!!
Ik heb hem al bijna af, heb bewust 2 opdrachten vrijgelaten waarbij je voor 12 en 24 uur een maaidorser kan krijgen. Die activeer ik morgen en overmorgen
ik heb hem ook af en heb ook ineens suikerbiet erbij
Ik heb hem ook bijna af en hier ook suikerbiet erbij.
Hier ook suikerbiet erbij en vanille en peper op bahamarama.
Die vanille en peper zag ik ook net staan.
Leuk hoor, elke keer die nieuwe dingen en nieuwe quests. Vind dit echt veel leuker dan mff! Dat speel ik bijna niet meer.
mff speel ik ook vrijwel niet meer, en sinds ik farmerama ontdekt heb ben ik ook niet meer zo actief in mijn ziekenhuis :oops: vind dit een heel stuk leuker en meer uitdaging!
Mff heb ik lang geleden al opgegeven.
Ziekenhuisje hou ik wel trouw bij elke dag.
Farmerama vind ik echt leuk!!
mff heb ik een jaar gespeeld maar een maand of 2 geleden opgegeven. Dit spel speel ik nu meer dan een jaar en is zooooooooooooveel leuker
Op fleurtje heb ik de nieuwe quest al af, inclusief alle maaidorsers. Op Siepie heb ik net 65 sterretjes bij elkaar gescharreld (ook alle fokdieren die ik gekregen had ingeleverd). Nog 35, dan kan ik ook met dat account naar Bahamarama. Daar heb ik de nieuwe quest op een haar na af. Ik kom 150 mais tekort. Straks even zaaien, dan kan ik oogsten voor het eten
maar als je de quest van alle maaidorsers gelijk afrondt, telt het aantal uur van de maaidorser dan gewoon bij elkaar op??
en fokdieren inleveren voor sterretjes? hoe doe je dat dan? :think: