woelige weide is geloof ik vanaf level 10
yeah, al 3 nieuwe vrienden na mijn oproepje
maar wat raden jullie aan? eerst heel de woelige weide vrij zien te krijgen, of er meteen iets mee doen?
en wat is verstandig? alle dieren hokken daarheen en veld 1 gebruiken voor de akkers of juist iets anders?
Ik had in het begin voor ik de andere velden erbij had op de eerste weide en de woelige weide zowel gewassen als dieren. Dieren aan de zijkanten. Bomen had ik er ook tussendoor. Later kun je het meer gaan verspreiden.
De ruimte die je hebt kun je alvast benutten toch? Verplaatsen is zo gebeurd.
Met mijn nieuwe account heb ik meteen toen ik begon alle buren verzameld (level je ook lekker snel als zij een level omhoog gaan ) Met de sterretjes heb ik het eerste deel op de open plek open gespeeld voor de hokken (geven meer ep en het water is gratis daar) en vanaf level 17 op de woelige weide mijn bomen (die eerst op mijn akkerland stonden) en meer akkers neergezet. Op mijn akkerland heb ik alleen maar akkers staan.
Ik heb een aantal spelers bijna in het rood. Ik knikker er wel eentje af, kunnen we ook buren worden, -knippie-
gezellig
enne, bedankt voor je tips fleurtje!!
ik heb nu op mijn woelige weide alleen maar akkers staan, op mijn open veld 4 kippenhokken, en bomen, andere dieren en een paar akkers op mijn eerste veld…
maar nu kreeg ik een vraag van een nieuw buurtje, of je je beter kan richten op akkers of op dieren. wat is jullie advies??
@knipoogje1983 wrote:
gezellig
ik heb nu op mijn woelige weide alleen maar akkers staan, op mijn open veld 4 kippenhokken, en bomen, andere dieren en een paar akkers op mijn eerste veld…
maar nu kreeg ik een vraag van een nieuw buurtje, of je je beter kan richten op akkers of op dieren. wat is jullie advies??
Ik stuur je via pb wel mijn gegevens; dan mag je vanavond (of wanneer je maar wilt) wel even bij me gluren hoe ik alles heb

@Fleur wrote:
@knipoogje1983 wrote:gezellig
Ik stuur je via pb wel mijn gegevens; dan mag je vanavond (of wanneer je maar wilt) wel even bij me gluren hoe ik alles hebIk ben toch niet thuis (anders krijg je te lezen dat je al bent ingelogd en dan wordt je eruit gemikt).
ik heb al gegluurd

Je hebt beide nodig, zowel gewassen als dieren.
thanks
dat had ik zelf inderdaad ook al bedacht, en ik zie ook neit zo goed waarom je je op 1 zou gaan richten. maar dacht, misschien zie ik het verkeerd
Zodra ik mijn farm op orde heb mag je bij mij ook weleens gluren, ziet er nu niet uit :mrgreen: :oops:
hahaha, in tegenstelling tot mijn farm zal het er allicht altijd beter uit zien
mijn akker is een rommeltje, maar ach, het werkt tenminste
weer een vraagje :oops: ik heb nu een beker van de veeteelt quest en die geeft aan 3% meer obrengst bij grondstoffen. Maar maakt het dan uit op welke akker ik hem zet of krijg ik dat bij alle akkers?
nee die beker van de gewassen kun je het beste neerzetten waar je de meeste akker hebt, het geldt namelijk voor 1 plek…
die van die beesten kunje dan het beste zetten waar je de meeste dierenhokken hebt
nee die beker van de gewassen kun je het beste neerzetten waar je de meeste akker hebt, het geldt namelijk voor 1 plek…
die van die beesten kunje dan het beste zetten waar je de meeste dierenhokken hebt
ah thanks!!!
Ik kan er bij beide accounts niet in
hoe kan ik aan een bruin schaap komen??
Het lukt alweer.
Ik heb maar weer eens een tijdquest aangezet; 20 anaconda’s. Ik heb bijna 200 supervoer dus ik kan er elke 2 1/2 uur eentje “oogsten”. Ik heb 108 uur de tijd
Knipoogje, sorry voor mijn kort door de bocht antwoord op je pb gisteravond. Het was eigenlijk allang bedtijd toen ik thuis kwam maar omdat vriendlief de pc aan gelaten had, kon ik toch nog even snel een rondje pc doen Ik ben ook wel trots op mijn woelige weide :inlove: Maargoed, daar zit ook al 13 maanden noeste arbeid in. Elke dag intensief spelen en als ik op vakantie ben geef ik mijn boerderij uit handen aan een vriend of 2 vriendinnen van mij die het spel ook intensief spelen. Wat een overvolle siertuin he? Hij is zo vol dat ik dingen die minder opleveren alweer eruit gehaald heb en nu in mijn inventaris staan. Ik kom altijd ruimte te kort
Wel zonde! Kreeg je de kriebels om mijn spoken te oogsten?
Dat doe ik trouwens altijd met een volle maan event; vlak voor het eind zet ik er nog spoken in. Je kunt namelijk, nadat het event is afgelopen, altijd nog 1 keer oogsten in dagstand. En ja, dan doe ik dus de langste “gewassen” erin!
@knipoogje1983 wrote:
hoe kan ik aan een bruin schaap komen??
Als je op je veld gaat staan waar je je akkers kunt kopen, zie je ook 2 hartjes. Daarmee bouw je gratis een fokstal. Als je er 4 witte schapen in zet krijg je na 6 uur (of minder als je er parfum bij doet) een bruin schaap. En met veel geluk een schaap die nog 1 fase verder is (in dit geval een zwart schaap). Het duurt wel lang, dat fokken, want na 16 witte schapen heb je in theorie 4 bruine schapen die je dan weer kunt inzetten voor 1 zwart schaap! (of die je inlevert bij de schapenquest…)