Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

@knipoogje1983 wrote:

maar als je de quest van alle maaidorsers gelijk afrondt, telt het aantal uur van de maaidorser dan gewoon bij elkaar op??

en fokdieren inleveren voor sterretjes? hoe doe je dat dan? :think:

ja, de uren worden bij elkaar opgeteld. Ik heb nu dus nog 47 uur de maaidorser.

En de fokdieren kun je inleveren bij de cooperatie (koetjes, kalfjes en stier, Annie’s kippen, kudde konijnen en schaapskudde).

had het al gevonden inderdaad :slight_smile: maar toch b edankt!

ik vind die maaidorser zo’n ideale hulp!!! :mrgreen:

Ik vind farmerama ook erg leuk, maar vind Mff ook nog wel erg leuk om te doen…

best trots op mezelf, heb al 3 delen van de open plek vrijgespeeld :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

best trots op mezelf, heb al 3 delen van de open plek vrijgespeeld :slight_smile:

:clap: :clap: :clap: Gaat lekker met jou :clap: .

Hallo boerenvrienden,

Jullie hebben allemaal erg hard gewerkt om de nieuwe stadquest te volbrengen en om zo genoeg sterren te verzamelen.

We hebben de 3 miljoen sterren bereikt en binnenkort zal de nieuwe stad in het spel gezet worden.

Bedankt voor jullie hulp !

We hebben een klein cadeautje voor jullie : met de bonuscode city , krijg je een gouden miniatuurversie van de oude stad.

Veel plezier met het ontdekken van de nieuwe Farmeramastad

ik zag hem net, ik vind de stad erg mooi!!!

Ik vind het ook erg mooi geworden. Even zoeken waar nu wat zit, maar daar ben je zo aan gewend.

Ik had alleen voor de stad-quest de opdracht met de maaidorser willen activeren maar was te laat :wall: :wall: :wall: . Beetje jammer :?

Dat had ik dus ook Renate :wall:

Ik kan alleen cadeau’s versturen in de stad niet meer vinden :think:

@Marieke_5000 wrote:

Dat had ik dus ook Renate :wall:

Ik kan alleen cadeau’s versturen in de stad niet meer vinden :think:

die zit in het gebouw rechts vooraan, met die blauwe daken :slight_smile:

gelukkig had ik de maaidorser quest nog wel gedaan :slight_smile:

ik had ze gelukkig allemaal al gedaan… wist ook niet dat er een tijd aan gebonden was :think:

Ik had ze gelukkig ook allemaal tegelijk aangezet maandag.

Bedankt voor de code. Hij ziet er mooi uit!

Ik ben trouwens met Siepie (level 46 inmiddels) op Bahamarama gekomen vanmorgen! Dankzij de cityquest ging het ineens hard. Nu kan ik eindelijk gaan sparen om mijn 3 overige stukken veld in het bos open te spelen.

Cadeau’s gevonden :-*

Ik ben vandaag zowel voor allebei mijn eigen accounts als voor sophie geleveld dus puntjes dames :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Cadeau’s gevonden :-*

Ik ben vandaag zowel voor allebei mijn eigen accounts als voor sophie geleveld dus puntjes dames :thumbup:

:think: :think: :think: :think: ik zag net alleen bij jou een sterretje staan…voor de rest geen sterretjes vandaag gezien… :think:

Ik ben abuis :wall: :wall:

Voor sophie geleveld en voor mijn bibbertje account.

Heb jij sophie niet als vriend? Anders kijk ik wel of ze iemand in het rood heeft staan :mrgreen:

ik heb sophie wel als vriend :think:

sophie of sophietje? :wink:

owww zit daar ook nog verschil in?

gaat even kijken

ik heb sophietje :slight_smile:

Ik heb ook op het laatste moment die quest afgemaakt voor de maaidorser. Wilde hem eigenlijk tot het weekend bewaren, maar las op het forum dat het maar een tijdelijke quest was.

Mooie stad trouwens.

Ik heb trouwens een buur in het rood. Iemand nog behoefte aan een (nieuwe) buurvrouw.

ik kan altijd buren gebruiken :smiley:

*al weet ik niet hoeveel ik er mag hebben… :oops: *