Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

dus afbreken is slimmer voor ik dadelijk ook mijn appels en eitje kwijt ben??

ja dat zou ik dan wel doen want als je ze oogst gaat ze gelijk in die quest zitten

heb de quest stop gezet, echter wel gewoon alle producten terug gekregen :slight_smile:

oh oke dat wist ik dus niet… heb nog nooit een quest afgebroken :shifty:

haha nou, ik had hem gewoon helemaal niet willen starten, want het tarwe en de appels zou het probleem neit zijn, maar 5 eieren wel met maar 1 broedplaats :slight_smile:

Oes dankjewel voor de tip, ik heb mijn regenboogboom nu ook in de siertuin staan. Was echt even bang dat ik hem kwijt was.

Heb nog geen nieuwe stallen kunnen ontdekken in Jack’s shop :think:

ik zie zoiezo niets over dat volle maan event… :think: is dat pas vanaf een bepaald level??

Zie je links in je scherm geen pompoentje met een gezichtje staan?

nee zie nergens een pompoentje staan…

heb me zelfs al opnieuw aangemeld

wat raar zou wel moeten…

Zou inderdaad wel moeten ja, heel raar. Ik wil wel even voor je kijken als je dat goed vindt maar dan heb ik wel je gegevens nodig.

onder dat klokje aan de linkerkant zou een niet vriendelijk kijkende pompoen te zien moeten zijn

ik heb net een berichtje gestuurd, dus wacht even dat berichtje af. toch bedankt!

:thumbup: nu al reactie terug! moet hem nog even een keer opnieuw opstarten en dan moet hij eht doen. zo niet, moet ik weer een berichtje sturen

jaaa ik hem ook het pompoenengezichtje :slight_smile:

oke mooi zo…

ik zie ook nog geen nieuwe stallen in jacks shop :think:

Nou gelukkig maar Ellen, lekker griezelplanten nu!!

Nee gek he Oes, en het staat toch echt op het forum.

haha vind die bloedtomaten wel grappig :slight_smile:

maar wat kan je met die artikelen waar je voor kan zaaien/oogsten/sparen? leveren die ook nog punten of is het puur sier??

leveren punten op, die kun je in de siertuin zetten… staat als goed is wel bij hoeveel EP ze opleveren

mmm dan heb ik er nog niet zoveel aan… heb nog geen siertuin :S