Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

Dit staat er:

Beste boeren en boerinnen,

We hebben goed nieuws;

Er komen met het aankomende Volle Maan event een aantal griezelige stallen terug bij Jack’s shop.

We vragen jullie om geduld te hebben, want maandag als het event begint krijg je te weten welke stallen dat zijn.

Vanaf wanneer is die siertuin ook alweer?

Er zijn trouwens ook quests he met die griezeldingen, gewoon in de stad te vinden bij de andere quests :wink:

Ik ga vandaag voor het slijmmeer :mrgreen:

je hoeft ze niet in siertuin te zetten hoor… je kunt ze ook in gewone tuin zetten…

alleen ik heb al dat soort dingen dus nu in de siertuin staan… die krijg je volgens mij vanaf level 25

ah, oke!

bedankt meiden!!

Handig he, al die kenners :wink: Wat zijn jouw gegevens knipoogje? Dan kan ik je een berichtje sturen en je in mijn vriendenlijst zetten als je mijn berichtje beantwoord. Dan kan ik je ook cadeautjes sturen als ik op zondag over heb (ik geef op vaste dagen vaste mensen maar op zondag hou ik er altijd 3 over die ik verdeel onder mensen die ik een extra cadeautje gun :smiley: ).

Grappig, op mijn siepie account heb ik voor het eerst een volle maan event dus ik begin met 5 van alles. Dat wordt nog niet shoppen morgen, hihi.

fleur: ijn gegevens zijn -knippie-

:smiley:

marieke bedankt :-* :-* :-*

Graag gedaan meis, wat ik in mijn sms al zei, je cassave’s zijn niet gelukt maar de wormenronde wel waardoor je dus het amazone-schaap hebt :mrgreen:

ja die is echt vet cool dat schaap!!

die cassaves had ik wel verwacht

toch leuk geprobeerd :mrgreen:

Ik moet eigenlijk ook de boel weer eens netjes indelen, maar moet ook nog veel van die quests doen waarbij je dieren in zoveel tijd moet fokken, is dat veel werk en hoeveel stallen heb je dan nodig ongeveer?

Nou ik heb die al bijna af… het is wel veel werk , k heb nu 30 vissenhokken staan… daarna ga ik dan weer mijn tuin reoganiseren…

Ik moet er nog aan beginnen :mrgreen:

Geloof dat de kippen als eerste aan de buurt zijn? Anders morgen maar eens mee beginnen.

oh die eerste paar zijn wel te doen… word steeds moelijker…

maar ik moet er hierna nog 1 en dan heb ik hem helemaal af

Bij mijn nieuwe account doe ik de kinderboerderij en Ark van Noach bewust net. Je houd er extreem veel geld aan over als je het laat en op mijn eerste account heb ik maarliefst 170 hokken in mijn inventaris die ik niet meer kwijt kan :shock: Ik vind het gewoon zonde. Ik ben daar wel al redelijk verder in die 2 questen. En van die paar sterretjes en ep’s en bd’s die ik ermee kan verdienen lig ik ook niet wakker nu ik die mis loop…

Edtit, het zijn xl en xxl hokken die je kunt verdienen, hmmm…

Toch wel verleidelijk he die hokken :mrgreen:

voor mij is het meer dat ik hem gewoon af wil hebben… beetje een uitdaging voor mij of zo… dat ik er niks mee verdien maakt me dan niet zoveel uit…

Dat heb ik wel met die andere quests en ik baal echt als een gigantische stekker dat ik met sommige gewoon niet verder kom omdat mijn level te laag is voor de producten die ik daarvoor nodig heb :evil:

En mijn grote slijmmeer is binnen :dance:

@Marieke_5000 wrote:

En mijn grote slijmmeer is binnen :dance:

wow!! goed bezig!! of had je nog voorraad over??? ik heb me suf geoogst en geplant, maar ik ga echt niets halen hoor… :?

elk maand is er weer volle maan, dus je kan gewoon opsparen steeds…