ah bedankt wat een vleugje parfum al niet kan doen
Werkt hier ook altijd whahahaha
ahhh doe ik dat verkeerd :think: :mrgreen:
Dit vond ik op het forum:
Beste boeren en boerinnen;
De wormen die jullie maandag nadat het event is afgelopen niet heb kunnen inleveren worden binnen een dag na einde van het event omgewisseld voor EP en BD.
De omwisseling is als volgt;
Voor EP;
De fase waarin jullie ge-eindigd zijn: aantal wormen x aantal ep die bij die fase hoort.
Voor BD;
De fase waarin jullie ge-eindigd zijn: aantal wormen x aantal BD die bij die fase hoort.
En vanmiddag begint het volle maan event weer. Helaas heb ik er voor de hele dag gewassen in zitten en morgen moet ik weer werken, dus deze maand even geen volle maan event (misschien alleen vannacht).
Ik ben sinds zaterdag al gestopt met het Braziliaanse event. Ik ging het toch niet halen en wij hebben het natuurlijk heel druk gehad van het weekend.
Onze knul is weer een jaartje ouder (7 jaar) en zowel zaterdag als zondag hebben we visite gehad. Gisteren het grootste gedeelte, dus gisteren ook de meeste cadeaus en de taart uiteraard. Hij is lekker verwend. Vandaag trakteren op school, en vanmiddag nog even naar de speelgoedwinkel om de cadeaubonnen in de te wisselen.
mamavanthijs: gefeliciteerd met je zoonās verjaardag!!!
wat houdt het volle maan event in?? (ik kan niet op het forum komen :evil: )
Dan kun je op je gewone akker griezelgewassen plaatsen en voor leuke griezeldingen sparen.
Je krijgt dan links boven in je scherm een pompoengezichtje en als je daar op klikt krijg je andere akkers en kun je naar Jackās shop.
Het wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ik ga voor de bloedtomaten deze keer, wil het slijmkanon hebben :mrgreen:
hoelaat begint het?
kan ik de open plek ook van bomen ontdoen?
geloof dat dat kan met die sterretjes in die boom der wijsheid?
Ik ga eens even mijn hele tuin op de schop nemen, ga vanavond 30 vissenhokken er in doen voor die guest en dan morgen avond als ik die dus klaar heb alles op nieuw indelenā¦
Alles opnieuw indelen, ja dat moet ik ook nog.
Volle maan event begint om 15.00 uur.
Las net op het forum dat er tijdens volle maan ook nieuwe mysterieuze stallen ofzo te krijgen zijn in jackās shop, dan ga ik eerst daar kijken voordat ik alles vol bloedtomaten gooi.
waar is jacks shop???
Die kun je pas zien als het vollemaan event is begonnen. Dan zie je een pompoen waar je op kunt klikken en dan verandert je veld in een soort van griezelveld.
Een regenboogboom kun je toch ook van de ene weide naar de andere weide verplaatsen?
Ik wilde hem namelijk op de woelige weide neerzetten ivm volle maan en nu ben ik hem kwijt :think:
thanks marieke!
mmm ik kan bij de boom op de open plek, maar 1 vakje aanklikken waarvoor ik mijn sterren kan inzettenā¦
wilde een open plek vrijspelen, maar kan het vakje van de eerste open plek niet openen, en voor de 2e heb ik natuurlijk nog niet genoeg geld
of moet je op volgorde inwisselen en ben ik dan verplicht om mijn eerste 20 sterren in te wisselen voor 2000 bd?/ want die wil ik helemaal niet⦠maar zelfs de perzikboom kon ik niet omwisselen, terwijl ik daar wel genoeg sterren voor heb⦠:think:
erg handig, zoān forum waar je niet op komt⦠hoop dat jullie mijn vragen niet vervelend vindenā¦
je kan maar 1 of 2 vakjes openen van die boom, zo kom je steeds hoger⦠maar je bent dus wel verplicht eerst die 2000 te doenā¦
marieke die regenboogboom heb ik net wel kunnen verplaatsten naar mijn siertuin
aahhh jammer!!
die 2000 bd heb ik niet zo hard nodig, andere dingen wel
nou ja, dan lever ik die nu maar eerst in, en dan hoop ik snel weer nieuwe sterren te kunnen verzamelen! bedankt voor je utileg!
vraag maar raak hoor⦠ben inmiddels een ervaren farmeramer :lol:
net dus inderdaad toch maar die 2000 bd ingewisseld, en nu snap ik het idee van de boom ook beter
nu dus nog even 10 sterren verder verzamelen voor een ruimte vrij te spelen op mijn open heide!
ik heb net per ongeluk een quest gestart, die ik nooit ga halen⦠ben ik mijn producten dadelijk dan kwijt of is het zinvoller om hem nu gewoon af te breken?
als je al producten hebt gedaan voor die quest benj e ze kwijtā¦