Farmerama deel 3

@oessie wrote:

oke heb het gezien… ga ik nu ook voor sparen heb net de laatste guest kunnen voltooien, heb nu een eimachine…

Hoeveel heb je er?

Ik heb er op Boerhaver én op Fleurtje1975 43 (=860 bd per dag!)

:oops: :oops: :oops:

Ik ben ook een tweede farm begonnen :oops: :oops: :oops:

hahahaha marieke

Bibbertje70, kan nog wel wat buurtjes gebruiken :mrgreen:

je kan me wel toevoegen

sophie79

sophietje79 (dit is nog een account wat ik heb, ben wel rood maar zal weer even zorgen dat ik groen word :mrgreen: )

Haha, verslavend he? :wink:

Neuh valt wel mee :liar: :liar: :liar:

hoe bedoel je dat fleur… ik heb van 60 eieren nog iets kunnen kopen voor in mijn siertuin… jij hebt zeker 43 bremstruikjes :shock:

@oessie wrote:

hoe bedoel je dat fleur… ik heb van 60 eieren nog iets kunnen kopen voor in mijn siertuin… jij hebt zeker 43 bremstruikjes :shock:

Jep :mrgreen:

haha dat is wel grappig… naja ik heb dat kuiken gedaan voor 60 paaseieren…

Een nieuw event van 29 t/m 30 april:

Hallo, boerenprinsen en prinsessen!

Op 29 & 30 april 2011 vieren we de grote bruiloft van prins William en zijn onweerstaanbare Cutie.

Wij roepen alle boeren op om de Koninklijke Familie te helpen bij de voorbereidingen voor hét huwelijk!

Zodat het prinselijk bruidspaar in een zee van bloemen kan staan, zul je in het questavontuur “Trouwboeket� al je floristische talenten in de strijd moeten gooien, om de mooiste decoraties voor de bruiloft te kunnen maken. In het questavontuur “Huwelijksoptocht� is het aan jou om van de optocht van het Koninklijke Gevolg naar Buckinghamarama een grote happening te maken die je dieren niet meer zo snel zullen vergeten!

Als beloning staan je Koninklijke items te wachten die je alleen echt hier kunt winnen.

Voor boeren die naar aanleiding van dit sprookjeshuwelijk zelf ook zin krijgen om te trouwen en op hun erf een feest willen geven, is dat nu echt de moeite waard; want de bruidsschat valt bij zo’n droomhuwelijk natuurlijk zeer royaal uit!

We wensen al onze boeren veel geluk in de liefde!

De koninklijke bruiloft op Farmerama zal vrijdag 29 April beginnen om ongeveer 10 uur Nederlandse tijd. (Het kan iets later worden)

De koninklijke bruiloft op Farmerama zal ongeveer 48 uur duren.

helaas ben ik er het hele weekend niet…

leuk leuk leuk weer!!!

:dance:

Ik hoop dat het me zaterdag gaat lukken :think:

heeee wie heeft vanmorgen mijn tuintje al gedaan?? :think:

thanks daarvoor :-* :-*

ben benieuwd naar het event :dance: :dance:

Ik heb ze allebei al af :oops:

Dat was ik Sophie :-*

Ik kan ze niet allemaal doen, ik heb geen rozen namelijk, de rest heb ik bijna af, moet alleen nog 1 bruin en 1 zwart schaap, fokken dus :?

ik heb ze ook al bijna klaar

thanks marieke :-* :-*

nou zeg die quests waren zeker een makkie zeg!!

ook al klaar :mrgreen: :mrgreen:

heb ze bijna klaar… moet nog 1 bruin schaap…

wie zin heeft… ik ga zo weg en ben er pas zondag weer… :-*