Zo, ik heb de quest ook gehaald. Het was even spannend, want ik had geen Parfum meer, dus heb aardig wat moeten besteden hieraan. Maar het is me gelukt.
Ik heb trouwens bijna 2 buren in het rood. Zijn er nog mensen die een buur kunnen gebruiken?
Allemaal een fijne K-dag gehad? Wij zijn nog even bij ons in het park naar de kindervrijmarkt geweest, waar Thijs zelf wat centjes mocht uitgeven. Heb wel vreselijk gelachen, want hij struinde echt alle kleedjes af naar Cars of Bob de Bouwer. Maar hij heeft best wel leuke dingen gekocht voor weinig centjes.
's middags lekker van het zonnetje genoten in de tuin.
Zal kijken of ik vandaag even het lijstje aan kan passen.
Fijne zondag allemaal.
linda je mag sophietje79 wel toevoegen
dank je wel
kan je meteen puntjes innen
Linda Bibbertje70 mag ook wel
mariek hoe is het met w.esseltje?? :-*
Die ligt te slapen. Oortjes waren schoon dus het is gelukkig geen oorontsteking erbij. Wel veel druk op zijn kno gebied. Arme schat, weinig meer aan te doen dat wat we al doen. Gisteravond heeft hij ook weer tot 10 uur liggen gillen. Hij is nu 69,5 cm en 7665 gram.
en hoe ligt dat in de lijn?
ja de arme skat :hug:
had naatje ook goed geslapen na zo’n drukke dag gisteren :inlove:
Naat heeft prima geslapen!!
Hij zat met lengte en gewicht iets boven het gemiddelde. Hij zit nu met zijn lengte nog iets meer boven het gemiddelde terwijl zijn gewicht meer naar de middellijn gezakt is.
nou super hoor!!
Sophie, bedankt voor het zorgen voor mijn tuintjes, etc.
ik heb een heel event gemist, geloof ik? Ik zie oppeens een koets en een andere huwelijksboog staan. gaaf!
hoe heb je het gehad elka?
dat was het koninginneevent elka
en graag gedaan :-*
@Marieke_5000 wrote:
Linda Bibbertje70 mag ook wel![]()
Ik heb je uitgenodigd.
Even voor op het lijstje:
Degene met 2 (of meer) accounts, willen die ook dat het 2e account vermeld wordt op het lijstje?
Ja hoor, zet mijn tweede account er maar bij.
Bij mij ook.
Een nieuw event:
Moederdag in FARMERAMA-land
Hallo boerinnetjes en boeren,
Stroop je mouwen op, er is een hoop werk aan de winkel: taarten bakken, bloemen plukken en tekeningen maken – Moederdag staat weer voor de deur!
Op 07 en 08 mei zetten we ook in FARMERAMA-land onze moeders met een klein event in het zonnetje:
De kinderen op de boerderij zijn al helemaal opgewonden, ze willen per slot van rekening hun moeders verrassen met de allermooiste cadeaus.
Help ze in het questavontuur “Cadeaus voor mama� zodat het een onvergetelijke dag wordt voor al die geitenmoeders, kippenmama’s, moederschapen en al die andere boerenmammies!
Jij als vlijtige hulp wordt natuurlijk ook niet vergeten: wat dacht je van een leuke moederdagsticker voor in je plakboek en een speciale moederdagbeloning; zodat je zelf in de toekomst nog heel vaak aan deze mooie dag terug kunt denken.
We wensen je veel plezier en alle moeders een mooie Moederdag!
Het event begint zaterdag 7 mei rond een uur of 10.00u 's ochtends en zal tot maandag 9 mei ongeveer 10.00u duren.
Het FARMERAMA-team
Ik hoop morgen het lijstje aan te kunnen passen.
Fleur: jou tweede account staat al op het lijstje, de rest zal ik even toevoegen.
Meiden, ik heb het lijstje aangepast. Zou iedereen even willen kijken of alles klopt?
Het is wel stil hier hoor. Heeft iedereen het druk?
Linda: Kids hebben vakantie dus tja, minder kok-tijd .
Ik ben gisteravond naar level 48 gegaan trouwens. Kon je voor het lijstje nog niet weten, want dat had ik nog niet doorgegeven.
@Renate_Sch wrote:
Linda: Kids hebben vakantie dus tja, minder kok-tijd.
Dat is ook mijn reden :D
Enne, ik speel met het Jottum account alweer een paar weken niet meer dus die kan eraf.