Ik heb op boerhaver het moederdag event alweer bijna af. Ik had nog 100 paarse en 100 witte rozen over van Valentijn denk ik? Op fleurtje1975 moet ik wel opnieuw sparen dus daar kan ik er nog niet aan beginnen. Jammer
Ik heb het moederdag event ook al afgerond.
ik heb ze bijna afgerond… had nog aardig wat paarse rozen over… die witte moet ik even sparen, maar heb vliegpunten voor gebruikt
Ik kan het moederdag-event niet helemaal afronden, want heb alle dingen nog niet die je nodig hebt. Maar goed, wat wel kan doe ik wel.
Had gelukkig nog rozen en heb een heel veld volstaan die ik vanavond kan oogsten
Ik heb "m af!!! Ik had gelukkig tussen de events een paar kleurenpallets gescoord, want ze zijn nu niet meer te krijgen :mrgreen:
@Elka wrote:
Ik heb "m af!!! Ik had gelukkig tussen de events een paar kleurenpallets gescoord, want ze zijn nu niet meer te krijgen :mrgreen:
Dat had ik ook gedaan :thumbup:
Ik heb met de ezel, het struisvogelei en met het koolzaad niet kunnen doen, maar de rest wel :dance:
@Marieke_5000 wrote:
Bibbertje70, kan nog wel wat buurtjes gebruiken :mrgreen:
Ik heb je uitgenodigd (Boerhaver). Een van mijn buurtjes zat in het rood.
ik zoek ook nog een nieuw buurtje… had er 1 in het rood staan en die heb ik er uit gegooid
@oessie wrote:
ik zoek ook nog een nieuw buurtje… had er 1 in het rood staan en die heb ik er uit gegooid
Ik ben al 2 keer buur met je

@oessie wrote:
Dan zal bibbertje je morgen uitnodigen :mrgreen:
sophietje79 kan ook nog wel wat buurtjes gebruiken
voeg me maar toe hoor
je hebt geen vrije plek meer oes
of een ander account?? :think:
oessie heeft een vrije plek… ik zal jou wel proberen toe te voegen
oh haha ik zie het al bibbertje was je voor
tsssssss
nou ja dan zoek ik wel andere vriendjes
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:hug:
ben nu in level 16 met bahamarama… kreeg alleen niks nieuws :?
@oessie wrote:
ben nu in level 16 met bahamarama… kreeg alleen niks nieuws :?
Stom! Ik vind er al niet zoveel aan, krijg je ook nog eens niks. Het duurt bij mij nog wel even voordat ik bij level 16 ben. Ik heb er 12 apen staan en 10 bananenbomen. Komt die veeteeltquest ook eens af (apen zijn veel punten!) Mijn molen daar draait bijna alleen maar apenvoer, hihi.