Farmerama deel 3

Level 61 :dance:

wil iemand morgen even mijn farmerama 1 keer leeg halen en langgroeiers erin doen?

ben de heel dag weg en vanaaf ook op pad

Ja hoor meis, doe ik voor je. Moet ik vanavond ook even kijken?

oh niet goed gekeken… ik heb wel wat nieuws op BH gehad, advocado boom… :shifty:

thanks marieke :-* :-* :-* :-*

ben morgen weer hele dag in Amersfoort voor het werk

:angel: :angel:

Dan kijk ik morgen toch gewoon weer :mrgreen:

dank je wel lieverd :-*

Ik ben toch zo blij met het gipsen handje he :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik moest even zoeken naar mijn woelige weide! Ze hebben de navigatie veranderd. Met de wegwijzer waarmee je hiervoor naar de stad ging, gaat nu naar een landkaart en vanuit daar kan je overal naar toe.

Even wennen!

er komt ms wel wat nieuws

zie die bomen

daar kan je nu niet op drukken :think:

marieke bedankt voor mijn tuintje!!!

heb nu kapi helemaal verwaarloosd :cry:

sophie wel zeggen he als ik een keer wat kan doen of zo :-*

ennuh welke bomen :think:

nou als je op de landkaart drukt dan zie je onder je huis een stel bomen

waar je nog niet op kan klikken, misschien wordt dat iets nieuws?? :think:

en oes ben zelf vergeten te vragen haha had alleen voor farmerama gevraagd :wall: :wall:

ben je gestopt met je pizzeria?

nou nog niet echt gestopt

maar het leuke is er wel af :?

Er komt tzt inderdaad een veld voor al je bomen! Die is nu al ingetekend dus ik vermoed dat het niet meer maanden gaat duren voordat hij er is.

oh leuk zeg… ben wel weer toe aan een vernieuwing :mrgreen:

hebben jullie al van die boomstekjes gedaan? ik heb er nu 7 in mijn tuin gezet

Ik heb er maar twee, welke nu zijn uitgegroeid tot een lenteboom en een appelboom xl

Ik vond die mysterieuze zaadjes echt cool! Ik weet nooit wat ik met mijn tulpguldens moet dus ik had er 31 en 35 en ze dus goed uitgegeven vanmorgen!

Op Boerhaver heb ik: perenboom xl, kersenboom xl, sinaasappelboom xl, kweeboom xxl, goudblaadje en perzikboom (blij want die had ik beiden op dit account nog niet) en een pruimenboom xxl.

Op Fleurtje1975 begon het meteen helemaal goed; de regenboogboom en 2 keer een magnolia! Verder een pruimenboom xl, amandelboom xl en een olijfboom xl.