ik heb echt bijna alle guests al af…d ie eieren blijven komen bij mij :think: :eh:
Krijg je bij kortgroeiers veel gereedschap?
niet zo heel veel maar dat heb je vast zelf al gemerkt
ik moet nog 5 schoppen en dan kan ik mijn kalkoen werkplaats kopen
dus willen jullie eerst gereedschapskist ipv paasei sturen
als ik weer aan de beurt ben
Ik zoek nieuwe buren. Op Fleurtje1975 eentje en op BoerHaver 2. Mijn vriendin stopt ermee met 2 accounts. Ze is nog niet weg maar zodra ik weet dat er nieuwe buren voor me zijn verwijder ik haar.
Ik heb jou al tussen mijn vrienden. Ik ben trouwens ook nog steeds op zoek naar een nieuwe buur.
Ik ben vandaag druk in de weer, ga lekker vanavond naar de camping en dan kom ik maandag pas weer terug. Heerlijk van het weer genieten.
Heb net nog zo’n ding gekocht waar Thijs eieren mee kan verven en wat stickers zodat hij ze ook nog kan beplakken.
Mocht iemand nog zin hebben voor een extra boederijtje, dan hoor ik wel. Vind het namelijk wel jammer dat ik nu het paas event voor een paar dagen moet missen.
Ik wil er wel voor zorgen hoor! PB je ww maar even.
helaas linda ik ben er zelf ook bijna niet… ben zaterdag jarig en met pasen zullen we veel buiten zijn… merk nu al dat ik er minder ben…
ik wens je wel heel veel plezier…
Fleur, je hebt PB.
Oessie, alvast van harte gefeliciteerd
en voor iedereen alvast hele fijne paasdagen.
Oessie: alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!
Aan het weer zal het in elk geval niet liggen .
Iedereen fijne paasdagen.
Ik ben er weer!!
Fleur nogmaals bedankt voor het bijhouden van mijn tuintje.
@MamavanThijs wrote:
Ik ben er weer!!
Fleur nogmaals bedankt voor het bijhouden van mijn tuintje.
Graag gedaan. Ik heb veel eieren voor je geraapt!
Leuk weekend gehad?
Dat had ik gezien. Heb er wat quests van gedaan. Eens kijken hoever we vandaag komen.
We hebben het heerlijk gehad. Heerlijk weer, dus ben ook lekker gekleurd en nu weer thuis, wasje draaien en nog even van het mooie weer genieten.
Morgen gewoon weer aan het werk.
marieke zag dat je bijna op BH zit :dance: :dance: :dance:
Jaja en inmiddels zit ik er :dance:
tot hoelang duurt dat paasevent eigenlijk :think:
Tot morgen maar ik weet niet of het nu om 0:00 vannacht uur al afgelopen is, morgenmiddag of morgenavond…
Over 8 minuten ga ik levelen
Edit; ik lees net tot morgenmiddag 12 uur!
Ik heb mijn questen aardig af en ga nu bremstruikjes sparen. 2 eieren per stuk en ze leveren iedere 20 uur 20 BD. Als ik er nou een stuk of 25 kan krijgen tikt dat toch nog leuk aan elke dag
Ik heb ook al de kuikentjes op beide accounts; elke 20 uur 250 EP! (kosten 100 eieren per stuk)
huh hoe kom ik daar aan? aan die bremstruikjes en kuikentjes :think:
In de groothandel bij seizoensartikelen
oke heb het gezien… ga ik nu ook voor sparen heb net de laatste guest kunnen voltooien, heb nu een eimachine…
Ben weer geleveld dus puntjes voor jullie