Farmerama deel 3

ja ik had dat net zo fleur… had net eergister die aardbeienopdracht gedaan … dus ben ook flink aan het sparen…

Ik ben gelukkig niet de enige met een kleine voorraad aardbeien.

Ik hoop dat ik toch nog wat in kan leveren elke dag, we zien wel hoever we komen. Jammer dat ze niet te koop zijn op de markt.

Sophie, ik heb helaas geen hulpjes meer en ik heb op mijn bomenland ook nog wat akkers aangelegd zodat ik nog wat meer aardbeien kan oogsten.

Je hoeft de rest niet te doen hoor, alleen aardbeien oogsten is voldoende.

Nogmaals bedankt.

Groetjes,

Linda

weet iemand hoe dat zit met die maaidorser… als je dus die krijgt voor bv 12 uur voor een opdracht… komt dat dan bij mijn tijd op, want ik heb nog een tijd een maaidorser :think:

Ja komt erbij op volgens mij.

Leveltje gestegen, mag nu uien planten :dance:

Gefeliciteerd Marieke :thumbup: . En bedankt voor de puntjes :dance:

Ik moet trouwens nog zo’n 4500 punten voor nieuwe level dus dat moet ook wel lukken vandaag :slight_smile:

Level gestegen :dance: , ben nu level 56

Dankjewel voor de puntjes :dance:

die maaidorser komt inderdaad bij de tijd op :thumbup:

Ik kan onderhand geen aardbei meer zien :twisted:

neeik ook niet… denk dat ik er vannacht ook maar aardbeien in doe…

@Marieke_5000 wrote:

Ik kan onderhand geen aardbei meer zien :twisted:

ik ook niet hoor. En bij myfreefarm ben ik ook al met de aardbeienquest bezig :hand: 8)

@oessie wrote:

neeik ook niet… denk dat ik er vannacht ook maar aardbeien in doe…

Ik doe er al 2 nachten aardbeien in. Tja, beetje jammer van de resterende tijd dat ze staan te verpieteren maar het zijn er toch weer bijna 300 's ochtends.

Is er iemand die voor mij morgen en zaterdag overdag aardbeien wil zaaien en oogsten? Moet overdag werken. 's Avonds ben ik er wel.

Zal zorgen dat ik mijn hulpjes geactiveerd heb, maakt het wat makkelijker :wink:

sophie of marieke…mochten jullie online zijn om kwart over 7 zouden jullie dan mijn aardbeien eruit willen halen en er nieuwe in willen doen (ook met water) zodat ik ze nog een keer kan oogsten vanavond :pray:

ik heb alle hulpjes :thumbup:

Wie heeft er morgen nog een gaatje over om bij mij aardbeien te oogsten?

Had het al bijna opgegeven, maar ga het toch nog even proberen. En anders volgend jaar weer een nieuwe kans.

thanx voor degene die mij geholpen heeft!! super!

Kan/wil er morgen nog iemand voor mij de aardbeien doen? Heb alle hulpjes.

ik ben er helaas ook nie morgen…

gaat me denk ik niet lukken om alle opdrachten af te krijgen dit keer :cry:

@Renate_Sch wrote:

Kan/wil er morgen nog iemand voor mij de aardbeien doen? Heb alle hulpjes.

Ik wil het wel proberen hoor. Hoef morgen alleen maar wat boodschapjes te doen, maar verder geen plannen.