wat mopper ik eigenlijk… zie net dat ik nog maar 1 opdracht moet… ging dus sneller dan verwacht… dus die laatste 1000 aardbeien gaan ook nog wel lukken :thumbup:
bij de boom der wijsheid… spaar ik nu voor 7 kadootjes weg geven per dag ipv 5… kan ik jullie wat vaker wat sturen :thumbup:
@MamavanThijs wrote:
@Renate_Sch wrote:Kan/wil er morgen nog iemand voor mij de aardbeien doen? Heb alle hulpjes.
Ik wil het wel proberen hoor. Hoef morgen alleen maar wat boodschapjes te doen, maar verder geen plannen.
Dat zou super zijn!!! Ik zal je m’n gegevens even pb-en :-* .
Ik heb ze ontvangen. Zal morgen goed voor je tuintje zorgen hoor.
@oessie wrote:
wat mopper ik eigenlijk… zie net dat ik nog maar 1 opdracht moet… ging dus sneller dan verwacht… dus die laatste 1000 aardbeien gaan ook nog wel lukken :thumbup:
bij de boom der wijsheid… spaar ik nu voor 7 kadootjes weg geven per dag ipv 5… kan ik jullie wat vaker wat sturen :thumbup:
Jeetje, echt nog maar 1 opdracht? Dat gaat mij bij lange na niet lukken. ik probeer nu van elke fase zilver vrij te spelen, ik wil dat huisje op het eind hebben, hihi. En de 48 uur maaidorser nog. Nu staat hij 24 uur aan.
Ik ben ook bezig met sparen voor de 7 cadeaus dus binnenkort kunnen jullie er ook 1 meer in de week van mij verwachten

ja mijn collega heeft me geholpen met die aardbeien… als ik er dan niet was deed hij dat… dus moet alleen die allerlaatste nog… :thumbup:
oessie: goed bezig zeg!! :thumbup:
Ik ga ze bij lange na niet allemaal halen, maar probeer er wel zoveel mogelijk af te ronden.
ik zal wel blij zijn als die aardbeien klaar zijn…ben ze behoorlijk zat :oops:
@oessie wrote:
ik zal wel blij zijn als die aardbeien klaar zijn…ben ze behoorlijk zat :oops:
ik ook hoor. Wil ook graag mijn andere voorraad weer een beetje ophogen, maar kom er door de aardbeien gewoon niet aan toe.
ik heb 'm af :dance: , het heeft me alleen wel al mijn aardbeien gekost en mijn boerenduiten. Die zijn erg geslonken.
Dus vanavond of morgen maar eens kijken of ik ook nog wat kan verkopen.
Had nu wel genoeg sterretjes om mijn 4e stukje land van de bomen te activeren, dus die kan ik ook gaan vullen.
Groetjes,
Linda
ik heb hem ook af gekregen
Sophie dankjewel meis voor het opletten vandaag :-*
Ik heb volgens mij alle quests af van de aardbeien behalve de allerlaatste waar je 30 truffels in moet leveren, die heb ik namelijk niet, heb er maar 9 :?
Maar ik heb dus wel de aardbeienkraam :dance:
Kan ik nu de rest weer aan gaan vullen want dat is allemaal flink geslonken.
heb niet alles maar wel de professionele aardbeienkraam :dance: :dance:
Linda: bedankt voor je hulp vandaag :thumbup: :-* .
joehoeee heb mijn tweede vijver gespaard :dance:
edit oeps verkeerde topic :oops: :oops:
@Renate_Sch wrote:
Linda: bedankt voor je hulp vandaag :thumbup: :-* .
Geen dank hoor. Heb het met plezier gedaan. Hopelijk heb je nog wat kunnen inleveren.
Zo meiden, vanaf nu krijgen jullie 3 keer in de week een cadeautje van me. Lief he?
Ik heb mijn Bd aardig erdoorheen gejaagd en bij de zaadhandel flink wat aardbeien ingekocht. Op een paar fases na heb ik dan ook de quest af. Ik heb in elk geval de derde update van het aardbeienhuisje gehaald. Ik vond hem pittig, vooral omdat ik met nog geen 100 aardbeien begon dinsdag.
@sophie wrote:
joehoeee heb mijn tweede vijver gespaard :dance:
edit oeps verkeerde topic :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Fleur wrote:
Zo meiden, vanaf nu krijgen jullie 3 keer in de week een cadeautje van me. Lief he?![]()
Sorry, daar moet ik toch van terugkomen. Ik heb de rune van de 6 extra buren ook vandaag nog kunnen vrijspelen. Ik zoek nog 2 buren, dan heb ik er 23 en dan ga ik een nieuwe lijst maken met wie wat op welke dag krijgt. Wellicht 3 cadeaus maar zeker nog gewoon 2 en soms dus eentje extra misschien.
15 juni is het weer Volle Maan, met 2 nieuwe blijvende quests. Voor meer informatie verwijs ik jullie naar het showforum van Farmerama.
Volle maan weer bijna dus :dance:
Zo raar, ik heb vorige week bij het rad een kersenboom xxl gewonnen, nu kan ik dat ding alleen niet neerzetten :think: