Er zijn pauwen :inlove:
Ja, leuk hè? Ik heb er al een gekocht. Als mijn schapen zo klaar zijn haal ik 1 hok daarvan weg (ik heb er toch 4) en dan zet ik mijn Pauw neer. Het voer draait al in de molen.
Ik heb gisteren mijn iPad binnen gekregen :dance: En alles werkt (dit typ ik ook vanaf de iPad). En ik heb zelfs Farmerama aan de praat gekregen, jiehoe! Kan ik straks op vakantie misschien ook doorgaan met mijn verslaving, haha. My free farm lukt (nog) niet, ik kan geen producten slepen. Ik ga nog uitvinden of het uberhaupt wel kan op de iPad.
Hahaha hoezo verslaafd :mrgreen:
Als ik op vakantie ben mis ik de pc totaal niet. Tv ook niet trouwens, lees ik liever een goed boek.
Ik heb 2 pauwen gekocht, moet alleen nog voer draaien, heb nu koeienvoer draaien.
Ik had met mijn Bibbertje-account vandaag trouwens een kangoeroe bij het rad :dance: :dance: :dance:
pfff wat een hoop aardbeien moet ik zeg…
Ik heb ook 2x pauwen gekocht. Nu voer aan het draaien.
En poeh wat een boel aardbeien. ik had er zelf nog zo’n 1000 maar moet er flink wat bij :shock: . Heb nu alles volstaan met aardbeien.
Het zijn inderdaad heel veel aardbeien die je nodig hebt, ik ben ook al de hele dag alleen maar aardbeien aan het planten en oogsten :roll:
ja ik ben ook druk bezig met mijn aardbeien… heb nog aardig wat supermest… dus dat gebruik ik er ook maar een beetje voor…
marieke bedankt voor de beitjes vandaag :-* :-*
Wie wil mij de komende dagen tussen 07.00 en 17.00 helpen om aardbeien te kweken?
Ik kan op mijn werk niet internetten en mijn man heeft het ook te druk om zijn werk om tussendoor te oogsten.
Alvast erg bedankt.
Groetjes,
Linda
kijk wel voor je linda :-*
Graag gedaan Sophie, ben je lekker relaxed na je dagje?
Ik heb ook een pauw voor je gekocht
heerlijk gehad
ja zal hem morgen even verhuizen naar het dierenverblijf :mrgreen:
Ik vind ze zooooo lief die pauwen :inlove:
ja errug leuk :thumbup:
zijn jullie al ver met die aardbeien?
ga eerst de eerste levels doen dan kan ik zien wat er komt :mrgreen:
oja dat is wel handig inderdaad…
Ik had bijna geen aardbeien meer omdat ik ze voor de blijvende quest al had ingeleverd. Nu dus per dag maar bekijken wat ik kan. Wel jammer want ik had er ooit zo ontzettend veel!