@oessie wrote:
ik ben in level 16 van BH
Ik ook.
ik level 15
Pinkelotje level 9 van Bahamarama
Vraagje, al die gekleurde stallen voor konijnen enzo, wat is daar het voordeel van?
@Marieke_5000 wrote:
Vraagje, al die gekleurde stallen voor konijnen enzo, wat is daar het voordeel van?
@MamavanThijs wrote:
Meiden, ik heb het lijstje ge-updated.
Willen jullie allemaal je gegevens controleren en mij jullie level van Bahamarama doorgeven?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Linda
Oke, gaat sneller dus. Hmmm denk dat ik dan in eerste instantie toch maar voor een stal ga die ik nog niet heb.
Waar heb je meer aan, dat kleurengeval van de kalkoenen of de donsveertjes?
Ik zit eraan te denken om voor die donsveertjes te gaan :think:
tja je weet nooit wat je nodig hebt voor latere events :think:
laatste keren waren het die kleurenpalets
maar ja volgende kan net zo goed donsveertjes zijn :roll:
ja laatste keer waren het vaak kleurenpalets…maar ja als we dat eens wisten van te voren…
Ik ben toch maar voor de donsveertjes gegaan, klinkt zo schattig :inlove:
hihi goed zo
ik heb bijna mijn tweede angorahok en moet nog de papegaaienveren
verder heb ik alles wat ik kan hebben
hebben jullie de verandering van BH gelezen op het forum :thumbup:
• Bye bye Palmpenny:
Wie toetreedt tot de Boerenunie, betaalt natuurlijk ook met Boerenduiten – daarmee behoort dat lastige omrekenen tot het verleden zodat de producten van Bahamarama gemakkelijker op de wereldmarkt kunnen worden verkocht. De palmpenny’s die je hebt, worden natuurlijk omgewisseld.
• De vliegpunten worden afgeschaft en het vliegveld wordt afgebroken: Omdat je de toegang tot het eiland ook via de Boom der Wijsheid kunt activeren, willen we de vliegpunten als extra valuta, graag afschaffen. De groeten en de bemestingsinzet van onze piloten blijven via het Boerenrad, groothandel en in de vorm van beloningen gewoon beschikbaar. Voor de vlieguren die je al hebt gemaakt, krijg je korting bij de aankoop van de Bahamarama-rune.
• We hebben het lekkerste voor het laatste bewaard: Met de Boerenunie is ook de oplossing voor het snel woekerende onkruid naar Bahamarama gekomen! In de toekomst zal het hier bijna net zo lang duren voordat er onkruid groeit als op je gewone erf; zo wordt het verbouwen van tropische gewassen een stuk gemakkelijker.
dames puntjes :mrgreen: :mrgreen:
ik las het net sophie… vind het wel een verbetering want nu kan ik bijna niks met die palmpenny…
ook gelezen dat er nieuwe opdrachten komen met aardbeien??? had ik net al mijn aardbeien in een andere opdracht gedrukt :?
ik heb er die snellere hokken van gekocht
kost wat centen van palmpenny´s
oh nee die opdracht had ik nog niet gelezen
maar levelen gaat wel sneller zo want ik kon ´s nachts heel vaak niet planten omdat ik niet binnen 9 uur kon oogsten
nu alleen nog meer ruimte op BH
hmmm helaas kan ik morgen geen aardbeien planten
ga morgen hele dag naar de zwaluwhoeve :dance: :dance: :dance:
dus meiden als jullie tijd en zin hebben
Dit is het nieuwe event:
Beste Boerinnetjes en Boertjes,
De aardbeien staan weer te springen op de akkers, het aardbeienseizoen is weer in volle gang !
De zomer is begonnen en de aardbeien zijn nu nog lekker vers. Alle boertjes om je heen zijn al druk doende op hun akkers deze te oogsten.
De vraag is groot en het aanbod te klein, dus hebben we jullie hulp nodig
Dit jaar is er ook vraag naar wat speciale creaties, zoals aardbeien met geitenkaas…
Hard werkende aardbeienoogsters zullen worden beloond met sterren en andere waardevolle beloningen.
Het event zal beginnen op 7 juni om omstreeks 12:00 uur en eindigen op 12 juni om omstreeks 12:00 uur.
Het minimale level om deze questen te voltooien is 12, het hoogst benodigde level om alle questen en levels te kunnen spelen is 53.
Voor technische vragen kun je hier terecht:
http://nl.board.bigpoint.com/farmera...d.php?t=189894
Voor algemene vragen kun je hier terecht:
http://nl.board.bigpoint.com/farmera...d.php?t=189901
Hier kunnen jullie er nu al vast over babbelen.
http://nl.board.bigpoint.com/farmera...d.php?t=189905
Veel succes en plezier met deze nieuwe questen.
Jullie Farmerama Team
Ben wel benieuwd naar het nieuwe Bahamarama. Kan ik 's nachts en overdag (als ik aan het werk ben) ook gewoon oogsten.
We moeten alleen nog wel even wachten:
De planning voor bovenstaande aanpassingen is over circa één maand.
sophie, ik ben er helaas morgen ook niet… mijn collega gaat voor mij aardbeien verzamelen :thumbup:
Sophie, ik kijk vandaag wel meis, veel plezier in de Zwaluwhoeve :-*