Fabuland...wie kent het nog?

Vroeger speelden wij heel veel met fabuland. Was een serie van lego die al heel lang niet meer verkocht wordt. Het was juist erg leuk spul voor meisjes en heerlijk nostalgisch ipv die lego ruimtevaart bionicle en dat soort dingen. Schattige diertjes met eigend dorpje, van huisjes tot aan draaimolen enz. Met heerlijke kleine bloemetjes, potjes pannetjes enz, ontzettend schattig! Vind zelf lego wat meer op jongens gericht. Heb al op marktplaats eens rond gekeken, maar nu is het echt de hoofdprijs waard!



Wie kent het nog en heeft het nog en wat vinden de kids ervan? Ben gewoon even benieuwd naar verhalen met een vleugje vroegah!! :wink:

Jaa! En ik heb het ook nog, de kids spelen ermee, in combinatie met lego duplo. Het blijft leuk!

Jaaaaaaaaa, ik ken het nog, ik had het alleen niet…het was wel heeeeeeeeeeeeeel erg leuk spul

De naam zegt me niets, maar volgens mij heb ik er dan nog een huis/garage van (van vroegah). Het is een rode vierkante box met gele ramen, en hij kan uitgeklapt worden. Misschien is het ook wel gewoon van duplo, maar wat ik zo google lijkt het er wel op.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Ik herkende het meteen…



super! heb er vroeger (ben 30) uuuuuuuuuren mee gespeeld!!!

Nee, zegt me niets, zal wel voor mijn tijd zijn :wink:

heb je een foto?

gaat meteen ouders bellen om te vragen of het nog op zolder staat!





Bedankt voor de tip, ik was het helemaal vergeten!

Joos,





Je avatar!!!





Helemaal leuk! “Die sendung mit der maus” hahaha



maakt nu olifantjes-geluiden*



:mrgreen:

Jaaa Fabuland :inlove:

Ik had idd zo’n setje met een hond en een aapje geloof ik :think:

Jaaaaa die hadden mijn broer en ik vroeger ook en het leuk is dat mijn moeder alles heeft bewaard dus nu spelen mijn zoontjes er mee als ze bij opa & oma zijn.



Loesje lam :inlove: :thumbup: was mijn favoriete fabuland poppetje :stuck_out_tongue:







En de rest;







En nog meer poppetjes’



http://members.tripod.com/~Sybrand_Bonsma/fabuland/pages/inventory/figpic.html

oow bij het zien van die foto’s…





Jeugdsentiment…



Zucht!

Mijn zus heeft een hele ton vol nog…was van haar van vroeger, dus daar moge onze kids vast wel ooit mee gaan spelen.



Het liefst wil ik t zelluf hebbu!!! :inlove:

Ja, daar speelde ik ook altijd mee! Volgens mij hebben mijn ouders dat nog op zolder staan, samen met de lego en Duplo.

ojaa Fabuland, dat was leuuuuuuuuuuuk!!! echt veel mee gespeeld vroeger!



wij hadden ook een kermis, met een reuzenrad!

@#puk# wrote:

De naam zegt me niets, maar volgens mij heb ik er dan nog een huis/garage van (van vroegah). Het is een rode vierkante box met gele ramen, en hij kan uitgeklapt worden. Misschien is het ook wel gewoon van duplo, maar wat ik zo google lijkt het er wel op.




Dat is inderdaad gewoon Duplo, die heb ik ook.



Fabuland hadden wij ook. Of ja nog steeds eigenlijk, alleen heeft mijn broer het. Bij hem speelt het bezoek ermee als er kinderen mee komen. Super leuk spul inderdaad!

ah ja * diepe zucht*… ik heb er ook wat poppetjes nog van… speelt Dave nu mee :inlove:

Jaaa! Ik ken het. Het ligt bij mijn ouders op zolder te wachten tot noa oud genoeg is. Kijk er nu al naar uit die dingetjes allemaal weer terug te zien. Wij hadden er ook van die stokbroodjes bij zitten. Ik dacht eigenlijk dat het samen kon met de duplo, maar toen ik het vond, was het toch echt voor de lego. Nog even wachten dus.

Nog nooit van gehoord, en ik ben toch van redelijk hetzelfde bouwjaar als jullie :think: (ben nu 32)

@Nicje wrote:

Nog nooit van gehoord, en ik ben toch van redelijk hetzelfde bouwjaar als jullie :think: (ben nu 32)




ik heb er ook nog nooit van gehoord en ik ben al 34 :slight_smile:

@Ron wrote:

Joos,





Je avatar!!!





Helemaal leuk! “Die sendung mit der maus” hahaha



maakt nu olifantjes-geluiden*



:mrgreen:






Der Maus en fabuland…dat waren nog eens tijden hè :mrgreen:



klik klik