Fabuland...wie kent het nog?

Ja ik heb het nog; een politiebureau en wat losse setjes :inlove: echt jammer dat dat er niet meer is… :cry:

Ik ben 31! En ik speelde er altijd mee.

Ik ben 32, hekende de naam niet, maar nu ik de foto zie herken ik de diertjes wel. Wij hadden ze ook! :smiley:

@sensje wrote:

Jaaa! Ik ken het. Het ligt bij mijn ouders op zolder te wachten tot noa oud genoeg is. Kijk er nu al naar uit die dingetjes allemaal weer terug te zien. Wij hadden er ook van die stokbroodjes bij zitten. Ik dacht eigenlijk dat het samen kon met de duplo, maar toen ik het vond, was het toch echt voor de lego. Nog even wachten dus.




Oh ja, die stokbroodjes ken ik ook nog!!!



Enne ik ben van 1980…, zus van 1983 en het was zelfs eigenlijk haar bezit, dus misschien is 32 wel te oud!! :mrgreen: :wink:

@Joos wrote:

@Ron wrote:
Joos,





Je avatar!!!





Helemaal leuk! “Die sendung mit der maus” hahaha



maakt nu olifantjes-geluiden*



:mrgreen:






Der Maus en fabuland…dat waren nog eens tijden hè :mrgreen:



klik klik






:mrgreen:



pffffffffffff, pfffffffffffffffffff!

Nou…ik ben 38, volgens mij ben ik van de TE oude generatie :mrgreen:

Ik ken het niet, maar ik moet zeggen dat ik het er een stuk fantasievoller uit vind zien dat die vreselijke agressieve vechtpoppetjes van nu.

Hm…klink ik nu oud?

@wieniex wrote:

@sensje wrote:
Jaaa! Ik ken het. Het ligt bij mijn ouders op zolder te wachten tot noa oud genoeg is. Kijk er nu al naar uit die dingetjes allemaal weer terug te zien. Wij hadden er ook van die stokbroodjes bij zitten. Ik dacht eigenlijk dat het samen kon met de duplo, maar toen ik het vond, was het toch echt voor de lego. Nog even wachten dus.




Oh ja, die stokbroodjes ken ik ook nog!!!



Enne ik ben van 1980…, zus van 1983 en het was zelfs eigenlijk haar bezit, dus misschien is 32 wel te oud!! :mrgreen: :wink:
Ik ben ook van 1980 :thumbup:

ik kende de naam niet, maar die foto wel! ik heb nog 4 poppetjes met allemaal iets van spulletjes (mandje met stokboord, matteklopper, koekepan :inlove: ) leuk spul!

en ik heb een glijbaan, schommel en ronddraai-ding



allemaal geel met rood. hoort dat er nu ook bij? :think:

Je had inderdaad stokbroodjes erbij, en een mandje die je op de rug van een poppetje kon klikken. Ik had ook een mattekloppertje.

en een stofzuigertje :inlove:

inderdaad stokbroodjes :smiley:



Het is officieel dus van mijn broer en hij is 34, ben zelf 30.

@Joos wrote:

@Ron wrote:
Joos,





Je avatar!!!





Helemaal leuk! “Die sendung mit der maus” hahaha



maakt nu olifantjes-geluiden*



:mrgreen:






Der Maus en fabuland…dat waren nog eens tijden hè :mrgreen:



klik klik




Amélie heeft der maus und elefant van pluche :mrgreen:

ik had vroeger ook een hoop fabulant en dat lammtje was ook mijn favo.

Had er ook huisjes bij met tafeltjes met een parasol en bedjes en fietsjes.



jammer genoeg had mijn moeder het weg gegeven :frowning:

Ik denk dat ik gewoon eens een leuk bod ga proberen op marktplaats, vind t zo’n leuk spul!! En dan nu niet ineens allemaal doen hoor, ik eerst!!!



:mrgreen:

Jaaaaaaaaa



Had het er laatst nog ovre met mijn man. Helemaal leuk, helaas nergens meer te krijgen. Had nog niet op mp gekeken.

ja ik ken het nog



heb het ook nog een ziekenhuis een ijsko kar auto’s erug leuk



en voor jullie allemaal het van mp afhalen ga ik daar maar eens shoppen hihihi

@Pumba wrote:

@Joos wrote:
@Ron wrote:
Joos,





Je avatar!!!





Helemaal leuk! “Die sendung mit der maus” hahaha



maakt nu olifantjes-geluiden*



:mrgreen:






Der Maus en fabuland…dat waren nog eens tijden hè :mrgreen:



klik klik




Amélie heeft der maus und elefant van pluche :mrgreen:






Hebbuh hebbuh hebbuh!!!

:mrgreen:

jaaa Fabuland :inlove: mijn ouders hebben mijn verzameling nog steeds op zolder staan, en straks als ons meisje groot genoeg is mag zij ermee gaan spelen :inlove:

Oh :naughty: dus nu gaat iedereen straks mij voor zijn op marktplaats haha!



Ik zag bij bart smit wel een soort lego dingen van hello kitty, maar dat is denk ik niet te combineren met echte lego. Wel schattig en ook met diertjes meer meidenspul!! :inlove: