Expeditie Robinson

Nou ik ben me behoorlijk aan t irriteren…kan die kop wel schieten

Van fatima hoop ik, wat een !?#%^^

Ja… niet zo goed voor Fatima haar imago. Vond het nog wel zielig toen Chantal Janse haar zo voor lul zette toen Fatima iets zong op een gala uitreiking enkele jaren terug , maar ik vind het nu met terugwerkende kracht een goede actie van Chantal.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik irriteer me rot aan ze.

Fatima heb ik altijd al een ietwat apart mens gevonden.

Brrr wat een naar w*f die Fatima.

En laat Peggy ajb doen alsof!

De samensmelting is toch ook een proef? Dus de kans dat een van de.drie verschrikkelijke niet de samensmelting haalt is mogelijk toch?

@Marieke_5000 wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik irriteer me rot aan ze.

Fatima heb ik altijd al een ietwat apart mens gevonden.

:sick: :mrgreen:

Voor wie hetniet kent… luister maar en let vooral op de opmerking van Chantal op het einde.

@knipoogje1983 wrote:

De samensmelting is toch ook een proef? Dus de kans dat een van de.drie verschrikkelijke niet de samensmelting haalt is mogelijk toch?

Ik zei net tegen ml misschien zit er nog wel een addertje onder he gras, zij stemmen tess weg, maar dan mag tess opeens iemand wegstemmen omdat het toch Expeditie Robinson is :lol: , achja fantaseren mag roch, soms doen ze weleens iets onverwachts een wending dus :pray:

@Sennapen wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ik zei net tegen ml misschien zit er nog wel een addertje onder he gras, zij stemmen tess weg, maar dan mag tess opeens iemand wegstemmen omdat het toch Expeditie Robinson is :lol: , achja fantaseren mag roch, soms doen ze weleens iets onverwachts een wending dus :pray:

Fantaseren mag zeker! :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

Daar gaan we dan…

En wat makeup niet al doet met iemand…miljaar

Tss haar reactie dat Tess meteen een complot met Lodewijk en peggy moest smeden slaat ook nergens op want hun hadden Lodewijk al wijsgemaakt dat ze met hem de samensmelting wilde halen. Bah rot mens. Benieuwd hoe ze het in de samensmelting doen als een van hun er niet door komt.

Ja walgelijk he om gelijk zo’n reactie te geven :hand:

Jammer dat wij niet mogen stemmen :angel:

Zo iemand is irl ook gwn een vuile bitch, anders bedenk jezo,n ant toch niet, het hele leven betaat niet uit complotten wel?

:thumbup: like

Haha

Heel triest spelletje is het zo, expres gaan verliezen om Tess eruit te kunnen stemmen. Heb een hekel aan Fatima nu en Peggy is gewoon een meeloper nu ten koste van Tess, al had Tess er ook met die 3 al uit gelegen helaas, jammer dat ze geen munten meer had…

Ik vind er weinig aan zo, met die 3 bij elkaar. Hoop dat een van die 3 er nog uit wordt geknikkerd voor de samensmelting, het liefst Fatima! Brrrrr naar mens!

:thumbup: like too

Hahaha goede theorie Sanne whahahaha

:mrgreen: :mrgreen:

Ik heb een beetje mensen kennis…

Ik vond haar in her voorstukje al niet zo, ze had bepaalde theorieen en ideeen, toen dacht ik al neeen, niet mijn type. :angel:

De eerste afl. Bedoel ik, toen kegen we van iedereen een voorstel stukje :lol: