Expeditie Robinson

@Marieke_5000 wrote:

Ja walgelijk he om gelijk zo’n reactie te geven :hand:

Jammer dat wij niet mogen stemmen :angel:

Mogen wij niet in de finale stemmen? Hoe zat dat ook alweer, niet te hopen dar er dan iemand van de pokeraars over os :thumbdown: , zal er niet veel gestemd worden

Soryry van de type fouten, komt van de ipad. Ipad en sen gaan niet samen :lol:

Ik vond haar al een b*tch toen ze nog hockey speelde.

Dat met Chantal Janzen whoehahaha geweldig, ik lag in een deuk toen ik het toendertijd zag :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar die drie moeten gewoon uit elkaar, echt zo’n fout geweest om die drie samen in een team te zetten, ik had die tweeling zowiezo uit elkaar gehaald.

Dat wou lodewijk ook he, want de teams zijn toen veranderd, of peggy?? Maar fatima wou dat niet en het andere team koos ruud toen bleef die ene van die tweeling over

Ja… niet zo goed voor Fatima haar imago. Vond het nog wel zielig toen Chantal Janse haar zo voor lul zette toen Fatima iets zong op een gala uitreiking enkele jaren terug , maar ik vind het nu met terugwerkende kracht een goede actie van Chantal.

Ja… niet zo goed voor Fatima haar imago. Vond het nog wel zielig toen Chantal Janse haar zo voor lul zette toen Fatima iets zong op een gala uitreiking enkele jaren terug , maar ik vind het nu met terugwerkende kracht een goede actie van Chantal.

@meisje1974 wrote:

Ja… niet zo goed voor Fatima haar imago. Vond het nog wel zielig toen Chantal Janse haar zo voor l*l zette toen Fatima iets zong op een gala uitreiking enkele jaren terug , maar ik vind het nu met terugwerkende kracht een goede actie van Chantal.

lol :lol:

ja vorige week had ik nog zoiets van…aahhh kijk leuk iets onverwachts, maar toen het echt gebeurde vond ik het vooral sneu!

en toen fajah zei dat ze hem snachts hoorde huilen… gerum hoe zielig is dat!

fatima zat ook alleen maar naar de grond te kijken en aan die belgen zag je dat ze zich ook heel lullig voelde!

jammer dat tess eruit gaat, ben geen fan van fajah maar die mag na 4 x winnen de laatste keer ook wel winnen…

en hoe zij het bracht over die pokerspelers, ja er zat een logica in. maar het is niet de manier hoe ik het zou willen spelen/winnen!

nu maar hopen dat de pokerspelers zelf nog een genade klap zullen krijgen voor de finale!

Huh… ik zie opeens mijn tekst van eerder vanavond om 22:08 en daarna nog eens wwer gepost door mij, masr dat heb ik niet gedaan. Kok-spook???

Huh… ik zie opeens mijn tekst van eerder vanavond om 22:08 en daarna nog eens wwer gepost door mij, masr dat heb ik niet gedaan. Kok-spook???

waarschijnlijk zit je op je telefoon? soms als je dan een pagina opnieuw laad dan post hij ook je tekst weer (heb ik ook wel eens gehad)

@Noekie wrote:

Heel triest spelletje is het zo, expres gaan verliezen om Tess eruit te kunnen stemmen. Heb een hekel aan Fatima nu en Peggy is gewoon een meeloper nu ten koste van Tess, al had Tess er ook met die 3 al uit gelegen helaas, jammer dat ze geen munten meer had…

Ik vind er weinig aan zo, met die 3 bij elkaar. Hoop dat een van die 3 er nog uit wordt geknikkerd voor de samensmelting, het liefst Fatima! Brrrrr naar mens!

Ja dit wilde ik ook zeggen.

Die 3 zijn all in gegaan en ja denk dat ze dat gaan verliezen

@pearlie wrote:

Die 3 zijn all in gegaan en ja denk dat ze dat gaan verliezen

Ik hoop het.

Nou ik heb het vanmorgen weer even gezien op uitzending gemist…zo wat erg allemaal zeg!! en die Fatima :sick: :silenced:

Ik hoop echt dat er iemand van hun uitgefl*kkerd word…en dan eigenlijk 1 van de tweeling want die staan alleen sterk met elkaar, daarna Fatima en dan de volgende van de tweeling.

Ik geloof dat Ruud en die belg wel doorhebben hoe ze zijn nu ze daar onverwacht even op bezoek zijn geweest, dus ik hoop dat Ruud samen met Fajah en een paar anderen een complot gaan maken.

Kan niet wachten tot volgende week…

Gister ook weer eens een aflevering gezien. Ik had niet verwacht dat Fajah gewonnen zou hebben van Lodewijk of is hij vertrokken en hebben ze geen duel gehad??

En die Fatima - wat een onsympathiek wijf is dat zeg, getver. Ik zag haar de laatste jaren af en toe al eens her en der voorbij komen en voelde me al geen fan worden ofzo. Maar niet om aan te horen of zien dit.

vaak is het zo dat te vroeg gesmede complotten toch weer opgedoekt wordt. Hopelijk straft het kwaad zichzelf.

@teun wrote:

waarschijnlijk zit je op je telefoon? soms als je dan een pagina opnieuw laad dan post hij ook je tekst weer (heb ik ook wel eens gehad)

Zat inderdaad op mijn gsm. Dat al dan de reden zijn. Thanks.

Peggy heeft ook eens meegedaan aan wie is de mol. Toen was ze al een flauw spelletje aan het spelen met een andere kandidate tegen een medespeelster. Jammer voor hen bleek die medespeelster uiteindelijk de mol te zijn, dus haar wraak was zoet :lol:

@Bella wrote:

Gister ook weer eens een aflevering gezien. Ik had niet verwacht dat Fajah gewonnen zou hebben van Lodewijk of is hij vertrokken en hebben ze geen duel gehad??

Duel is gewoon geweest hoor. Maar Fajah heeft het al iets van 4x gedaan en weet precies wat ze moet doen en elke tegenstander niet, zo ook Lodewijk, die had pas 3 pinnetjes toen Fajah al klaar was, het was niet eens spannend…

Ben benieuwd naar volgende week!

De regie had eigenlijk een dikke beloning moeten geven voor die laatste proef, aangezien de regie al wist dat het trio expres wilde gaan verliezen. Als er een vette beloning tegenover had gestaan, dan hadden ze zich misschien bedacht en wel hun best gedaan.