Its a game.
En daarom is hij er uit gestemd, Nog voor de samensmelting ik had dat ook gedaan, hij is een sterke partij, dus het is eigenlijk heel logisch dat ze hem er uit hebben gestemd. Dus Faya, Come on!
@Sweet-Love wrote:
Its a game.
En daarom is hij er uit gestemd, Nog voor de samensmelting ik had dat ook gedaan, hij is een sterke partij, dus het is eigenlijk heel logisch dat ze hem er uit hebben gestemd. Dus Faya, Come on!
Ik niet hoor. Hij is misschiene en sterke partij, maar hij is niet onoverwinnelijk. Bij de samensmelting komen er ook proeven waar je juist niet sterk voor hoeft te zijn.
Ik vond het echt een vieze streek en ook niet slim van Tess om er in mee te gaan. Als ik Tess was geweest, was ik juist naar Lodewijk en die magere gegaan en had ik gezegd wat het plan was. Ik zou dan die tweeling uit elkaar halen. Want die zijn pas sterk (samen!). Lodewijk had dan wel 1 munt moeten inzetten. Ik had die gezichten wel willen zien. Maarja, nu kan dat niet meer en Tess kan er nu op wachten dat zij de volgende is, want dat pokertrio krijgt die magere ook nog wel mee. Dus…
Ik snap sowieso niet waarom ER in t begin die 2ling in t zelfde team plaatste als Fatima…dan weet je van te voren al wie de samensmelting gaat halen.
Ik vind Faya heel erg leuk, maar ik hoop toch dat lodewijk van haar gaat winnen…alleen al omdat hij niks meer gaat doen in het kamp en ze dan alles lekker zelf kunnen gaan doen bij de samensmelting…nieuw kamp bouwen enz.
En ik hoop dat ie mega wraak gaat nemen :mrgreen: :mrgreen:
Ik snap wel dat ze hem eruit hebben gestemd want hij is sterk, maar die tweeling ook met zijn tweeën…die moeten ze uitelkaar halen.
Ben benieuwd…
Meisje ik dacht precies hetzelfde als jij…tess had er mee naar lodewijk moeten gaan en zo 1 van de tweeling er uit moeten stemmen, helaas!!
vanaaf toch weer ??
hoop ook dat lodewijk blijft/wint !
Ja vanavond weer, ik hoop ook dat Lodewijk blijft!!
@Nikita wrote:
Ik vind Faya heel erg leuk, maar ik hoop toch dat lodewijk van haar gaat winnen…alleen al omdat hij niks meer gaat doen in het kamp en ze dan alles lekker zelf kunnen gaan doen bij de samensmelting…nieuw kamp bouwen enz.
En ik hoop dat ie mega wraak gaat nemen :mrgreen: :mrgreen:
Ik snap wel dat ze hem eruit hebben gestemd want hij is sterk, maar die tweeling ook met zijn tweeën…die moeten ze uitelkaar halen.
Ben benieuwd…
Meisje ik dacht precies hetzelfde als jij…tess had er mee naar lodewijk moeten gaan en zo 1 van de tweeling er uit moeten stemmen, helaas!!
Precies. Tess komt over als een stoer wijf, maar schijnbaar niet stoer genoeg om het pokertrio aan te kunnen. Beetje dommig.
Ik had het ook gewoon hele leuke tv gevonden als ze zo’n stunt hadden uitgehaald. Net zoals toen die Rambo er uit vloog. Smullen!
Ergens hoop ik ook dat Lodewijk wint van Faya, hoewel ik het haar wel erg gun. Maar ik ben dus heel erg benieuwd hoe hij dat verder gaat aanpakken. Zou hij munten mogen weggeven? De volgende keer gaan ze vast op Tess stemmen, dus eigenlijk zou hij zijn munten aan Tess moeten geven en zorgen dat Tess en die dunne alsnog op een tweeling stemmen. Maarja, of hij dat Tess gunt?
Munten weggeven mag niet lijkt me.
Ben benieuwd wie er wint vanavond. Fajah heeft het nu al een paar keer gedaan, dus die weet precies hoe ze het aan moet pakken en heeft daardoor een flinke voorsprong. Ik hoop toch dat Lodewijk wint, omdat ik hem de echte Robinson vind. En dan lekker wraak nemen op die 3 straks!
Volgens mij worden de munten wel eens stiekem doorgegeven.
Balen :thumbdown: , lodewijk er uit
A jammer zeg. Eel leuk voor Fajah.
Echt balen!!
Ik ken wel spuien vn die drie pokernoobs, ben ik nou echt de enoge, of ga ik te erg op in het spel? Ik hou niet van vuile spelletjes :snooty: :snooty:
Vind t ook smerig maar ja dat is t spel…
Al hoop ik dat de rest wakker wordt en een complot tegen hun smeedt anders zijn bij deze de 3 finalisten al bekend…
Ik sluit me daarbij aan, ik hou er ook niet van hoe het gegaan is. Maar ja, spel he. Maar toch…
Ik hoop ook echt dat de anderen snel door gaan krijgen dat ze moeten uitkijken voor die pokermaatjes. Heerlijk een complot tegen die drie, lijkt me leuk
Ja vies spel he. Gatver. En nu doet Peggy ook mee ( tenzij ze alsof doet )
Ze zijn zelfs in staat expres te verliezen om Tess er uit te kunnen stemmen.
Ja dat verbaasde me wel wat van Peggy, laten we hopen dat ze doet alsof.
Ik word gewoon opstandig als ik die drie pokerkoppen samen zie :evil:
@Marieke_5000 wrote:
Ja dat verbaasde me wel wat van Peggy, laten we hopen dat ze doet alsof.
Ik word gewoon opstandig als ik die drie pokerkoppen samen zie :evil:![]()
Ik ook, tomme nog oan ta, ml wordt er al gek van :twisted:
@Sennapen wrote:
@Marieke_5000 wrote:Ja dat verbaasde me wel wat van Peggy, laten we hopen dat ze doet alsof.
Ik word gewoon opstandig als ik die drie pokerkoppen samen zie :evil:![]()
Ik ook, tomme nog oan ta, ml wordt er al gek van :twisted:
sstttttt mar frou :hug: :mrgreen:
Haha zijn ook wat extra hormonen natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: