Expeditie Robinson

@meisje1974 wrote:

Dat andere team vind ik super. Wat een leuke sfeer heerst daar. Misschien slaat dat nog om als zij naar de mangrove moeten.

Dat kan dan inderdaad nog wel eens anders worden. Maar vooralsnog is dat een erg leuk team, mooi in evenwicht ook.
Haha dat Ninja-spel :lol:

en fatima die zo mee zit te janken voor dat andere meisje!

dan moet ik ook janken :lol:

@EstHe wrote:

@meisje1974 wrote:

Dat andere team vind ik super. Wat een leuke sfeer heerst daar. Misschien slaat dat nog om als zij naar de mangrove moeten.

Dat kan dan inderdaad nog wel eens anders worden. Maar vooralsnog is dat een erg leuk team, mooi in evenwicht ook.
Haha dat Ninja-spel :lol:

hoewel het natuurlijk de vraag is wat er zou zijn gebeurd als zij al vanaf het begin in de mangrove terecht waren gekomen. Als je al moet gaan stemmen, terwijl je samen nog niks hebt opgebouwd, ga je waarschijnlijk toch automatisch je eigen landgenoten beschermen, hoewel hier de links ook wel op andere vlakken liggen: top sport, poker etc.

Ja dat is wellicht ook wel zo.

Ik vind het zoiezo erg vervelend dat er zo Nederland tegen Belgie en vice versa gestemd wordt :hand:

Je weet gewoon dat de volgende stemronde bij hun, Tess er uitligt. Ze weten nu allemaal dat ze geen immuniteitsmunten meer heeft, makkelijke prooi… En er zijn meer Belgen als NL’ers over. Beetje jammer.

En dat zou misschien ook bij dat andere team wel geweest zijn, dat kan. Maar zie het daar niet op deze manier gebeuren eigenlijk.

@EstHe wrote:

Ik vind het zoiezo erg vervelend dat er zo Nederland tegen Belgie en vice versa gestemd wordt :hand:

Je weet gewoon dat de volgende stemronde bij hun, Tess er uitligt. Ze weten nu allemaal dat ze geen immuniteitsmunten meer heeft, makkelijke prooi… En er zijn meer Belgen als NL’ers over. Beetje jammer.

En dat zou misschien ook bij dat andere team wel geweest zijn, dat kan. Maar zie het daar niet op deze manier gebeuren eigenlijk.

dat hoeft natuurlijk niet. Als Fatima wint van Rambo, is een persoon die veel invloed uitoefent wel weg. Ik denk dat Tess en Ruud een charme offensief moeten beginnen. Mag Ruud trouwens zijn munten niet aan Tess geven? Dat zou een goede stunt zijn.

Andere optie is natuurlijk gewoon de proef winnen, dan mogen ze naar het strand.

@meisje1974 wrote:

@EstHe wrote:

dat hoeft natuurlijk niet. Als Fatima wint van Rambo, is een persoon die veel invloed uitoefent wel weg. Ik denk dat Tess en Ruud een charme offensief moeten beginnen. Mag Ruud trouwens zijn munten niet aan Tess geven? Dat zou een goede stunt zijn.

Andere optie is natuurlijk gewoon de proef winnen, dan mogen ze naar het strand.

Faya, bdoel je denk ik.

Ja Faya moet echt winnen van die Johnie Bravo, ik vond het zo’n geweldig slot afgelopen uitzending, ik zat net zo hard te lachen op mijn bank als de deelnemers op de eilandraad.

Ik heb het zondag nog even gezien bij uitzending gemist en mijn moeder zei dat het leuk ging worden op het einde.

Oooh wat moest ik lachen toen ze daar met zijn drietjes helemaal in een deuk lagen…Rambo zag het niet aankomen en maar volhouden dat ie het niet erg vond.

Nou faya moet echt van hem winnen, hoop echt dat het niet een krachtproef is ofzo…ben bang dat ze dat ms niet gaat redden.

@Nikita wrote:

Ik heb het zondag nog even gezien bij uitzending gemist en mijn moeder zei dat het leuk ging worden op het einde.

Oooh wat moest ik lachen toen ze daar met zijn drietjes helemaal in een deuk lagen…Rambo zag het niet aankomen en maar volhouden dat ie het niet erg vond.

Nou faya moet echt van hem winnen, hoop echt dat het niet een krachtproef is ofzo…ben bang dat ze dat ms niet gaat redden.

Het is dezelfde proef als tegen Willy, dus word spannend.

@mamma van sharondenise wrote:

@Nikita wrote:

Inderdaad, en,Fayah heeft tegen de anderen gezegd dat ze geitenogen moest weten enzo, volgens mij heeft ze niet de echte opdracht verteld! Dus daarmee heeft ze wel een voorsprong!

Was inderdaad erg leuk dat de Nederlanders zo in een deuk lagen nadat hun eigen complot zo goed geslaagd was!

@meisje1974 wrote:
@EstHe wrote:

Faya, bdoel je denk ik.

Ja Faya moet echt winnen van die Johnie Bravo, ik vond het zo’n geweldig slot afgelopen uitzending, ik zat net zo hard te lachen op mijn bank als de deelnemers op de eilandraad.

Ja, klopt, Faya bedoel ik. Zijn nogal 2 verschillende types Fayah en FAtima… duhhh… hahaha…

Als het weer dezelfde proef is als de vorige keer, is Fayah wel in het voordeel, want zij heeft het al eens gedaan. Ook heeft die Rambo dan wel veel kracht, maar of hij ook geduld en evenwicht heeft…

@Amy82 wrote:

@Nikita wrote:

Inderdaad, en,Fayah heeft tegen de anderen gezegd dat ze geitenogen moest weten enzo, volgens mij heeft ze niet de echte opdracht verteld! Dus daarmee heeft ze wel een voorsprong!

Was inderdaad erg leuk dat de Nederlanders zo in een deuk lagen nadat hun eigen complot zo goed geslaagd was!

Aah nou dan heeft ze wel een voorsprong met dezelfde proef, want ze deed het heel erg goed…en hij denkt ms wel dat ie iets vies moet gaan eten ofzo.

en ja meestal lukken de complotten niet zo maar deze was zeer geslaagd :mrgreen: :mrgreen:

Hihi Fajah, miss fatlip :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Hihi Fajah, miss fatlip :mrgreen:

:lol: :lol:

vond het wel een rare omslag hoor lodewijk eruit gestemd

benieuwd hoe zijn reactie is donderdag

Aan het voorstukje te zien is hij erg boos en teleurgesteld!

idd erg spannend…vind het echt een flikker streek van hun om op lodewijk te stemmen. Die doet zoveel in het kamp.

Ik hoop dat lodewijk wint van faja en dan verolgens wraakt neemt op die pokernoobs :wink:

@Sennapen wrote:

Ik hoop dat lodewijk wint van faja en dan verolgens wraakt neemt op die pokernoobs :wink:

Sluit ik me bij aan, zo lullig hoe hij eruit gestemd is :hand:

Misschien heel hard om op Lodewijk te stemmen maar uiteindelijk gaat het erom dat je wint en als IK tegen Lodewijk zou moeten, weet ik dat iki niet ga winnen. Dus dan heb ik als enige taktiek: wegstemmen. Omdat het kan. Niet fair maar dan is het ook geen spel meer.

Dat is wel zo maar toch, hij deed alles voor ze en dan op zo’n manier vind ik toch wat not done.

Van mij mag het pokertrio eruit, irriteer me aan alledrie.