Ik ga ook voor het eerst volgen. Omdat ik ‘‘de schat van Oranje’’ ook zo geweldig vond, ben ik gefascineerd geraakt.
Tsssssssss, meteen al Faya wegstemmen , waarom zag ik die al aankomen?!!
Gelukkig mag ze nu de rest van de serie het mangrove kamp terroriseren, ik kan niet wachten op de clashes :twisted: :mrgreen: :lol:
@Mariiyelle wrote:
Ik ga ook voor het eerst volgen. Omdat ik ‘‘de schat van Oranje’’ ook zo geweldig vond, ben ik gefascineerd geraakt.
Als ik jouw was zou ik eens naar oude seizoenen gaan zoeken, vooral de eerste 4 seizoenen die toen nog op net 5 te zien waren zijn heel spannend.
Ik zal eens kijken of ze ergens online staan.
ik vind het zooo jammer he, waarom de nederlanders altijd als eerste op de belgen stemmen en andersom.
wat is er mis mee om iemand van je eigen “land” weg te stemmen?
wel leuk dat faya op deze manier alsnog de samensmelting kan halen, maar dan moet ze wel elke proef winnen.
vond de aflevering niet zo eigenlijk, maar vind het wel leuk dat team zuid gewonnen had want lijkt me een leuk team.
Ik snapte het niet, ze mag niet mee doen met de opdrachten, maar als ze alles wint kan ze alsnog in de samensmelting komen?? Of zijn dat dan de duels met de andere sneller doe dennis bedoelde?
zoals ik het begreep komt elke afvaller in de mangrove. zodra er 2 afvallers zijn moeten die een proef tegen elkaar afleggen. de winnaar van die proef gaat terug naar de mangrove en de verliezer gaat naar huis.
dus ze zit wel bij de groep die op mangrove zit, maar mag met geen enkele proef meer mee doen behalve dus de afvallersproef.
Ah zo dus
@Marieke_5000 wrote:
@Natascha1975 wrote:En wat doet makeup toch een hoop voor de bekende nederlander he :mrgreen:
Mijn gedachte ook :mrgreen:
Hahaha dit zeiden wij ook al tegen elkaar. Vooral Tess en dan ben je nog zo jong. En dan heb je ladingen make up nodig om er een beetje knap uit te zien.
Wij kijken ook weer. Vond het op zich niet zo heel saai, heb wel eens saaiere proeven gezien. Ik ben wel een beetje fan van Nout (oh nee Ruud :lol: ) en Fayah. Ook die tuinman vind ik goed. Die denkt overal goed over na.
Paul mag van mij wel ergens alleen op een eiland gezet worden of gewoon er uit gaan. Vind hem echt zo vreselijk irritant.
Willie vind ik grappig :mrgreen:
Ik heb altijd alles gezien elke seizoen elke aflevering dus dit seizoen zit ik ook weer voor de buis.
En ik heb niks tegen belgen, maar die stuntbelg mag er van mij wel uit…wat een :sick: vent vind ik dat zeg!!
Maar hij kan ook nog wel voor leuke actie zorgen, maar persoonlijk vind ik hem niet leuk.
@Nikita wrote:
Ik heb altijd alles gezien elke seizoen elke aflevering dus dit seizoen zit ik ook weer voor de buis.
En ik heb niks tegen belgen, maar die stuntbelg mag er van mij wel uit…wat een :sick: vent vind ik dat zeg!!
Maar hij kan ook nog wel voor leuke actie zorgen, maar persoonlijk vind ik hem niet leuk.
Haha ja die vind ik ook vreselijk! Rambo :lol: :sick:
Vorig seizoen zat er toch ook zo een in? Hoe heette die nou ook al weer?
Lag er gelijk de eerste uitzending uit ook. Werd weggestemd maar toen stape hij zelf op waardoor er nog 1 uitmoest toch…?
@EstHe wrote:
@Nikita wrote:Ik heb altijd alles gezien elke seizoen elke aflevering dus dit seizoen zit ik ook weer voor de buis.
Haha ja die vind ik ook vreselijk! Rambo :lol: :sick:
Vorig seizoen zat er toch ook zo een in? Hoe heette die nou ook al weer?
Lag er gelijk de eerste uitzending uit ook. Werd weggestemd maar toen stape hij zelf op waardoor er nog 1 uitmoest toch…?
Ja klopt…ooh weet niet meer hoe die heet, maar dat vond ik zo`n laffe streek om er zelf uit te stappen en daardoor er voor te zorgen dat er iemand anders uit werd gestemd. Had jezelf er dan gewoon uit laten stemmen dan hoefde er ook niet iemand weg.
Die complotten zijn ook altijd zo leuk en ik hoorde nu ook alweer over complotten…snappen ze niet dat dat tegen ze werkt ofzo, ze bedenken het zus en het pakt anders uit en ze worden weggestemd
Nee, die complotten werken idd (bijna) nooit zoals ze bedacht hadden.
Ik vond dat ook zo laf toen :? niet weggestemd willen worden, dat voelde als falen ofzo, dan maar zelf eruit stappen…
Oooooh hoe heette hij nou?! :lol: dat kan ik niet uitstaan haha! Ga even googlen zo :mrgreen:
@EstHe wrote:
Nee, die complotten werken idd (bijna) nooit zoals ze bedacht hadden.
Ik vond dat ook zo laf toen :? niet weggestemd willen worden, dat voelde als falen ofzo, dan maar zelf eruit stappen…
Oooooh hoe heette hij nou?! :lol: dat kan ik niet uitstaan haha! Ga even googlen zo :mrgreen:
Freddy was 't :mrgreen: schiet me ineens te binnen…
lekker belangrijk ook :lol:
Beetje laat…was druk, maar freddy ja…dat was het.
Heb het gisteren niet gezien, volg the mentalist ook altijd en dat waren nu nieuwe afleveringen.
E.R. kan ik via gemist kijken en the mentalist niet dus toch maar gekozen voor de laatste.
Ik kijk t ook weer Laatste keer vanaf het midden ongeveer gezien en nu eens vanaf het begin. Kamp geel (zuid toch?) vind ik een erg leuke groep. De rode groep vind ik niks, die Rambo vent is vreselijk. Hopelijk vliegt die er snel uit!
Heerlijk dat die rambo nu zelf zo onverwacht uit gestemt werd … en gelijk beginnen met roepen jaaaa heel slim de sterkste eruit stemmen blabla wat een ego :lol:
Hopelijk wint fahja van hem!. Hoewel die wel weer het uiterste van de rustigere Belgen is… haar naam past goed bij haar haha wat een pittige meid!
Jammer van willie. Die had wel wat langer mogen blijven van mij!
Die ego rambo mag eruit, kan die kop niet meer zien…gaat niet om de sterkste maar om teambuilding en uiteindelijk je verstand.
Hij had niks aan zijn kracht in t water…eigenwijze vent…whoppq terug jij. :mrgreen:
Ik hoop ook echt dat Fajah van em wint :thumbup: wat een vreselijke ego-vent
En dan ook gelijk zeggen: jaa heel slim, het team zal er echt sterker op worden als ik eruit ben, brrrrrr :silenced:
Ik was eigenlijk niet van plan het te volgen, maar blijf toch steeds weer plakken als ik ga zappen :mrgreen:
Die ‘rambo’ wat een vreselijke vent. domme kracht. Gatver. Ik zat helemaal mee te lachen toen bleek dat hij de stemmen kreeg, en helemaal toen hij werd verslagen door dat Nederlandse meisje (ben even haar naam kwijt). Nu Fajah nog. Ze is misschien ook niet mijn meest favoriet, maar ik gun het haar nu wel.
Dat andere team vind ik super. Wat een leuke sfeer heerst daar. Misschien slaat dat nog om als zij naar de mangrove moeten.
Ik ga het toch maar volgen!