Expeditie Robinson

Wauw, Fajah er nog in! :inlove:

Ik irriteer mij helemaal niet aan haar, ik vind het zo geweldig hoe ze eerst er uit werd gestemd, niet mee mocht doen, en iedereen het er over heeft haar er uit te stemmen, en ze er toch door heen wandelt.

Ik hoop dat het pokertrio snel uit elkaar valt, serieus, wat irriteer ik mij aan Chris.

Stukje van volgende week gaat hij tekeer tegen Fajah. Word dus spannend of ze er dan toch uit gaat.

ik ben het vergeten op te nemen maar wie had er imuniteit en wie is er uit?

@knipoogje1983 wrote:

ik ben het vergeten op te nemen maar wie had er imuniteit en wie is er uit?

Peggy had imuniteit! Fijn voor haar ook dat ze naar winnaarseiland mocht en even lekker mocht eten! Ze voelde zich zo beroerd… Ze had Fatima en Chris gekozen om mee te gaan. achteraf baalden ze daarvan, dat ze Fajah alleen hadden gelaten met Gene en Joke, want ze dachten dat Fajah dan misschien complotje met Gene en Joke zou smeden.

Bij de eilandraad hebben Joke en Gene op Fajah gestemd, heeft Gene zijn gouden munt in gezet en was dat een opluchting voor Fatima en Chris (was van hun gezichten af te lezen), omdat Peggy, Fajah, Fatima en Chris op Joke hadden gestemd.

Exit Joke dus!

thanks! ach ja, nou is het te hopen dat chris volgende week immuniteit wint, dan houdt hij zijn 2 munten nog even, anders ligt hij er uit volgende week en dat zou ik wel jammer vinden.

Volgende week wordt idd spannend! Chris wil zeker Fajah eruit hebben!

ben ook erg benieuwd, vindt dat Fajah het zo verdient om in de finale te komen

@knipoogje1983 wrote:

thanks! ach ja, nou is het te hopen dat chris volgende week immuniteit wint, dan houdt hij zijn 2 munten nog even, anders ligt hij er uit volgende week en dat zou ik wel jammer vinden.

Van mij mag hij er volgende week uitvliegen :angel:

Ik irriteer mij mateloos aan hem.

@Marieke_5000 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Van mij mag hij er volgende week uitvliegen :angel:

Ik irriteer mij mateloos aan hem.

Dat zal helaas niet gebeuren, denk ik. Ze zijn daar met z’n drietjes nog.

Peggy, Fatima en hij :think:

Van mij mag Chris er ook uit of Fatima

Hoop dat Fajah, gene en Peggy in de finale komen

Tja maar eigenbelang begint natuurlijk wel steeds meer te spelen. Als Fatima hem kwijt moet om te winnen wipt ze hem er zo uit.

Het zou mooi zijn maar inderdaad lastig.

Heb het net nog even gezien…wat was het weer spannend zeg!! en Fajah er nog steeds in :mrgreen:

Van mij mag ze winnen…ze heeft zoveel overwonnen.

Eigenlijk moet ze peggy om krijgen om samen met Gene, Chris of Fatima er uit te stemmen maar ben bang dat peggy dat niet gaat doen.

Word volgende week weer spannend…hoop dat fajah immuniteit krijgt.

Heb Fajah altijd al een leuk persoon gevonden, maar nu helemaal! Wat een bikkel zeg!

Top om te zien hoe zij toch het hoofd boven water weet te houden.

Ik was ook eerst niet zo weg van Chris en Fatima, zeker omdat ze al zo snel met die complotten kwamen, maar als ik het nu zo bekijk hebben ze het wel slim gespeeld continu.

Of dat mijn manier zou zijn is een tweede, maar ze zitten er daardoor nog wel gewoon in. Dus wat dat betreft spelen ze het gewoon heel goed.

Maar ik hoop op Fajah als winnares!

sluit me helemaal aan bij Anneke.

Voor mij is Fajah ook Miss Robinson 2012. Hoop dat ze volgende week immuniteit krijgt, anders kan het nog moeilijk worden op de eilandraad…

Volgens mij is volgende week ook de laatste, of 1 na laatste.

En dan is het aan de afvallers om de winnaar te kiezen.

Ben benieuwd…

En dan horen dat één van de dames (Fatima) nu 55 kilo weegt terwijl ik voor mijn gevoel hetzelfde figuur heb maar 20 kilo zwaarder ben :shock:

Televisie plakt er dus inderdaad een paar kilo bij op. Dat wordt nog shocking voor mij als ik volgende maand op tv kom :oops:

gaan ze een winnaar kiezen dan? Vorig jaar won die tanja de laatste proef, en werd daarmee winnares…

O, dat zou ook nog kunnen ja!

Denk dat jij gelijk hebt.

Nou Karin inderdaad!

En Peggy 48 kilo, jemig…

Maar ben ik de enige die vind dat Fatima voor een ex-topsporter toch een ander lichaam heeft dan ik verwacht had? :shifty:

Anneke mijn man zei precies hetzelfde: Ze ziet er niet (meer) uit als topsporter!!

Vond ik ook hoor, iedereen heel erg afgevallen maar bij haar valt het me niet op