Expeditie Robinson

Ja dat viel mij ook op…heeft ze kinderen of niet :think: weet dat eigenlijk niet, maar als ik haar zo zie dan mag ik niet klagen met mijn buikje na 2 kids :mrgreen:

Wat ik begreep aan het einde is dat volgende week de laatste proef is, de overblijvers gaan door naar de finale…dat zijn er dan dus 4…

Dus dan zal er denk ik een proef zijn tussen die 4 en dan weet ik het niet…ze verzinnen elke keer weer wat anders wat het ook weer leuk maakt.

@Karin1981 wrote:

Vond ik ook hoor, iedereen heel erg afgevallen maar bij haar valt het me niet op

Bij haar valt het inderdaad niet op. Ze heeft ook nog steeds een bol gezichtje, terwijl ze toch ook al genoeg is afgevallen.

Zs heeft wel een kindje, ik verbaasde me er ook over eigenlijk. Maar goed, ik vond de dames allemaal vrij lichtb :shock: , zeker peggy, vel overbeen. En chris en gene ook veel afgevallen hoor :shock: . Mijn man zei als willy er nog in had gezeten was die vast ook beel veel afgevallen. Hoe zwaarder je bent hoe sneller het gaat he.

Ik heb even gezocht maar ik kan niet vinden dat ze kinderen heeft :think:

@ingelke wrote:

@Marieke_5000 wrote:
@knipoogje1983 wrote:
thanks! ach ja, nou is het te hopen dat chris volgende week immuniteit wint, dan houdt hij zijn 2 munten nog even, anders ligt hij er uit volgende week en dat zou ik wel jammer vinden.

Van mij mag hij er volgende week uitvliegen :angel:

Ik irriteer mij mateloos aan hem.

Dat zal helaas niet gebeuren, denk ik. Ze zijn daar met z’n drietjes nog.

Peggy, Fatima en hij :think:

ik bedoel ntuurlijk gene… :oops:

Nou wat een leuke uitslag gisteren, ik heb echt zitten genieten.

Ik was zo bang dat ze met z’n allen op Gene zouden stemmen, omdat ik zijn naam al eens had horen vallen.

Gelukkig heeft Faya (zo wel goed?) het weer gered, vanaf het begin hoop ik dat zij de winnaar word, ik ben gewoon fan van haar, vind he een super leuke meid :inlove:

Dat Fatima wat flinker oogt is ook omdat ze naar mijn weten niet heel groot is, en is het niet een algemeen gegeven dat ex-topsporters sneller kans hebben om dikker te worden, heeft geloof ik met je verbranding te maken die na topsport langzamer gaat werken als je niet meer traint of zoiets.

@Karin2 wrote:

En dan horen dat één van de dames (Fatima) nu 55 kilo weegt terwijl ik voor mijn gevoel hetzelfde figuur heb maar 20 kilo zwaarder ben :shock:

Televisie plakt er dus inderdaad een paar kilo bij op. Dat wordt nog shocking voor mij als ik volgende maand op tv kom :oops:

Hoi Karin alles goed? :smiley:

Waarvoor ga jij op tv komen dan? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

@mamma van sharondenise wrote:

Nou wat een leuke uitslag gisteren, ik heb echt zitten genieten.

Ik was zo bang dat ze met z’n allen op Gene zouden stemmen, omdat ik zijn naam al eens had horen vallen.

Gelukkig heeft Faya (zo wel goed?) het weer gered, vanaf het begin hoop ik dat zij de winnaar word, ik ben gewoon fan van haar, vind he een super leuke meid :inlove:

Dat Fatima wat flinker oogt is ook omdat ze naar mijn weten niet heel groot is, en is het niet een algemeen gegeven dat ex-topsporters sneller kans hebben om dikker te worden, heeft geloof ik met je verbranding te maken die na topsport langzamer gaat werken als je niet meer traint of zoiets.

Precies plus tv ook dikker. En haar buikje is echt niet enorm hoor. Als je vaak in de sauna komt dan zou je zien dat heel veel, ook op het oog slanke vrouwen, niet helemaal strak zijn. Ik zou wel willen ruilen met haar figuur hoor.

Was weer spannend. Ik hoop dat Faya/Fajah/Fayah/Fire volgende week immuniteit wint.

Wat betreft Fatima: toen ze die vuile set speelde tegen Lodewijk vond ik haar een k.tw.f maar nu stel ik mijn mening bij : ze speelt tactis/slim en ja dus vuil, maar ze is er wel open over. De manier waarop Joke en Gene over Fajah praten vind ik respectloos. Dus, dan maar liever een harde tante die open is over het feit dat ze tactisch speelt en het niet op depersoon speelt (zover ik me kan herinneren).

Chris vond ik vanaf het begin al niks. Zijn broer ook niet. Zo boos dat Fajah er voor heeft gezorgd dat zijn broer er uit ligt terwijl hij vlak daarvoor een zelfde streek met Lidewijk heeft uitgehaald. Heilig boontje…

Peggy heeft heel snel doorgehad wie de slmste was en zich daarbij aangesloten.

Volgende week de evenwichtproef op de balk! Ik denk dat er daaarmee 1 persoon een ticket naar de finale kan winnen.

@Karin1981 wrote:

Ik meende dat ze 1 kind had, hoe kom ik daar dan bij :think: :naughty: :angel:

@Sennapen wrote:

@Karin1981 wrote:

Ik meende dat ze 1 kind had, hoe kom ik daar dan bij :think: :naughty: :angel:

Ik heb nooit iets meegekregen dat ze een kind had, maar ook nooit echt op gelet, maar ik dacht ook van niet.

En ja ze is ook niet groot dus dan oog je gelijk weer wat voller…

@Karin2 wrote:
En dan horen dat één van de dames (Fatima) nu 55 kilo weegt terwijl ik voor mijn gevoel hetzelfde figuur heb maar 20 kilo zwaarder ben :shock:

Televisie plakt er dus inderdaad een paar kilo bij op. Dat wordt nog shocking voor mij als ik volgende maand op tv kom :oops:

Haha hallo :smiley:

Ik ben trouwens wel een stukje groter dan Fatima, dat scheelt ook, als je Fajah ernaast zet, die zou bijna net zo zwaar zijn als haar. Raar want die is veel smaller!

Mijn vriendin en ik hebben nagenoeg dezelfde auto gekocht,zij een groene en ik een zwarte. 16 en 18 jaar oude cabriootjes, een uniek gezicht! Autoweek is het verhaal ter ore gekomen en wil een interview en opnames doen met ons en de kinderen. Want de kinderen zijn ook weg van de auto! Ze mogen volgende week nog even plaatsnemen in de cabrio met het dakje los in de winter haha!

Leuk verhaal, 2 vriendinnen met een unieke (bijna oldtimer) wagen waar we zó van genieten!

Wat leuk Karin!

Fatima is 1.55 meter.

Toevallig stond ze pas in de Grazia in het eetdagboek, waar ook lengte en gewicht in staan.

Toen woog ze 63 kilo.

Ik heb hetzelfde gewicht als Fatima nu (55 kilo), maar ik ben 1.66 meter. Heb ook een ander figuur, dus lengte doet zeker iets.

Bij mijn weten heeft ze geen kinderen.

Nu moet ik zeggen dat ik nog steeds vind dat ze een prima figuur heeft. Had alleen iets anders verwacht, ofzo…

Ja ze heeft ook een goed figuur…we kunnen niet allemaal zoals de modellen zijn en daarbij ook nog eens anorexia (wat meestal het geval is).

Maar ik had haar ook anders verwacht…als je haar op tv ziet met kleren aan dan zie je het niet zo omdat ze natuurlijk precies weten wat ze aan moeten trekken om dingen te verdoezelen.

Maar voor het feit dat ze op topniveau heeft gesport had ik haar ook anders verwacht.

ook raar :think:

in de veronica gids staat al wie er vanavond uit gaat :roll:

@judith wrote:

Nou dat is zeker raar!

Ik ben wel benieuwd hoor vanavond, ik neem het op en kijk wat later, we gaan eerst mr Bean kijken :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@Karin2 wrote:

Haha hallo :smiley:

Ik ben trouwens wel een stukje groter dan Fatima, dat scheelt ook, als je Fajah ernaast zet, die zou bijna net zo zwaar zijn als haar. Raar want die is veel smaller!

Mijn vriendin en ik hebben nagenoeg dezelfde auto gekocht,zij een groene en ik een zwarte. 16 en 18 jaar oude cabriootjes, een uniek gezicht! Autoweek is het verhaal ter ore gekomen en wil een interview en opnames doen met ons en de kinderen. Want de kinderen zijn ook weg van de auto! Ze mogen volgende week nog even plaatsnemen in de cabrio met het dakje los in de winter haha!

Leuk verhaal, 2 vriendinnen met een unieke (bijna oldtimer) wagen waar we zó van genieten!

Leuk!!

hebben jullie het al gedaan inmiddels?

@judith wrote:

wil je spoiler doen dan? ik kan het niet zien vanavond…

@judith wrote:

Nou dat is zeker raar…maar goed dat ik die gids niet heb, kan ik het ook niet lezen. Zie het morgenvroeg pas op uitzending gemist…ben wel heel benieuwd hoor!!

Dan lees ik de gids niet hoor haha

Echt geen idee wie er vanavond uitgaat en ik wil het ook niet eerder weten dan het moment zelf :mrgreen: