Expeditie Robinson

Hoe dom…denken dat je ineens een ander kunt vertrouwen :hand:

Volgende week wordt het denk ik idd Fajah. Hoop dat ze wederom immuniteit wint en misschien toch nog wat kan smeden in het kamp.

Ik vind het steeds minder leuk worden…Ruud eruit is wel heel jammer hoor… :?

En nu Fajah en Fatima ineens de beste vriendinnen?? Ik kon het gisteren niet meer volgen met al die complotjes…

ik hoop dat Fajah zich mag aansluiten bij de pokeraars, en van mij mag minhee eruit.

vindt haar niet echt gezellig overkomen.

Heb het vanmorgen weer even gezien en oh oh daar gaan de Nederlanders weer…worden er weer 1 voor 1 uit gestemd.

Op deze manier vind ik het ook niet meer zo leuk om het te kijken hoor!! maar ja elke weer toch wel weer kijken, vind het ook zo leuk :wink: :mrgreen:

Echt balen van die gouden munt, dan had fajah zich nog kunnen aansluiten bij Fatima en Chris.

Nu gaat eerst Fajah eruit en daarna Fatima, ik denk niet dat daar nog verandering in tenzij ze immuniteit halen.

Dus het wordt weer een Belgisch feestje ben ik bang.

Ik zag Fajah in de voorstukjes wel te keer gaan tegen ik ben d’r naam even kwijt niet Ming Hee mnaar die andere Belgische dame.

van mij mag volgende week fajah er ook echt wel uit.

ik vind haar helemaal niet leuk maar volgens mij ben ik de enige :slight_smile:

ja je zag fajah uitvallen tegen joke geloof ik…

echt woowww die lach van fatima toen ze gestemd hadden, wat gemeeeeeeenn!!

maar ruud pakte het indd erg goed op, en dat vond ik wel weer leuk om te zien!

het is wel jammer dat het bijna altijd nederland- belgie is… doe mij maar weer eens een aflevering met alleen nederlanders en dan liefst onbekende… dan heb je denk ik helemaal vuur! belgen zijn van veel relaxter in omgang (op tv dan haha)

ik ben geen fajah fan, maar van mij mag zij wel in finale komen, met joke en voor de rest maakt het me niet zoveel uit… als alleen gene, joke en min hee overblijven dan zal het een saaie finale worden 8)

@knipoogje1983 wrote:

Nee hoor, ik vind haar ook niet leuk :wink:

Mijn favoriet was Paul maar ja, die is er uit helaas.

@Marieke_5000 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Nee hoor, ik vind haar ook niet leuk :wink:

Mijn favoriet was Paul maar ja, die is er uit helaas.

mijn favoriet was lodewijk. een echte robinson vond ik dat. :mrgreen:

Ja lodewijk vond ik ook heel leuk en een echte robinson…zo jammer dat hij eruit ligt.

En ja ik vind faya wel leuk…gewoon om ze af en toe ook wel een beetje gemeen is (wat soms ook wel moet, want ze komt van ver).

Ik had haar liever zien gaan dan Ruud hoor, ik vond het alleen maar mooi dat het complot tegen het pokertrio was gelukt :wink:

Toch is het dom dat Gene enzo samen zijn gegaan met het pokerclubje. Ze hadden nl. een meerderheid en hadden dus makkelijk een voor een dat andere clubje eruit kunnen wippen. Tuurlijk moeten ze dan uiteindelijk in het eigen clubje stemmen, maar dat had nog wel een paar afleveringen geduurd. Nu is de enige die ze er nog uit kunnen stemmen Fajah en daarna zijn ze zelf aan de beurt. Stom… Bovendien hebben ze een gouden munt, wat alleen de drie belgen (behalve die pokerbelg) weten, dus daarmee hadden ze het vervolgens nog een week langer kunnen uithouden waarschijnlijk.

Hoi mede expeditie kijkers :dance:

Heb het net weer even gekeken en toch een verrassing dat Fayah er nog in zit en dat Min Hee er uit gestemd is.

Volgens mij hadden ze beter joke eruit kunnen stemmen…gaat nog spannend worden allemaal.

Gene vind het niet zo leuk dat Fayah overal tussendoor glipt…hem hadden ze eigenlijk er uit moeten stemmen vanwege die munt maar dat wisten ze natuurlijk niet.

Het was spannend of de pokermensen nu echt woord hielden.

Maar Fajah zit er nog in.

Nu weten de andere twee dat zij er vanaf de volgende week eruit gaan, maarrrrrrrr er is die gouden munt nog die Gene heeft :think:

Die zal hij volgende week misschien in zetten en dan kan het alsnog Fajah zijn die eruit gaat. :doh:

Ja vond het ook spannend of ze zich wel aan hun woord zouden houden en Fayah nam een groot risico…maar het is haar gelukt.

Tja en die gouden munt…gene mag hem ook nog weggeven, maar ze weten natuurlijk niet op wie ze gaan stemmen. Tis alleen jammer dat ze niet weten dat hij hem heeft want dan kunnen ze hem er ook in luizen of Joke, want ja je mag hem maar voor 1 persoon gebruiken.

Denk dat het volgende week ms ook wel weer spannend word en heel verrassend.

ow i had het nog niet gezien maar min hee er dus uit… jammer maar wel te verwachten.

Ik heb me gisteren heerlijk vermaakt moet ik zeggen, ik geloof wel dat robinson 2012 de boeken in kan als de expeditie met de meeste complotten ever :mrgreen:

En Faya still strong, ze gaat winnen hoor!! :inlove:

hoe mooi is het dat iedereen (op tv & kok :wink: ) fajah’s naam anders/verkeerd schrijft… met als toppunt fire van paul :lol:

ik vond het wel een heerlijke aflevering weer…

en wat betreft wie er mag winnen van mij, moet ik nu zeggen Fajah

het poker trio zou ik jammer vinden omdat het zo sluw is…en op fatima na zijn ze ook niet echt goed in proeven…

met gene en joke heb ik niet veel, niet mee niet tegen…maar ook niet echt veel van gezien.

en dan fajah, eentje die echt zeker niet mijn favo was… zij is echt een vechter en wint veel, je zag bij deze aflevering ook gewoon dat ze het moeilijk had met niet all out gaan. deed ze dr best had ze een grote kans gehad om te winnen denk ik zo!

Ben zo benieuwd wie de proef gaat winnen!