Expeditie Robinson

Dat sloeg nergens op dat Min hee geen rijst mocht eten.

Jammer dat Paul eruit is, daar was Fatima ook niet blij mee. Weer eentje weg uit de groep. Al weet ik niet of Paul zich zou laten om praten door hun.

Hij had beter kunnen wachten met weg gaan, dan was in ieder geval Peggy van dat groepje eruit geweest :twisted:

Inderdaad het broekje mocht wat groter.

de hele aflevering werd er al naar toe gewerkt dat paul zou gaan, mijn vriend zei ze willen hem vast weg hebben van de productie omdat nu zoveel ondertiteld moet worden :lol:

van die rijst tja… ik zou ook pissig worden, ik denk ook dat het daarom over is bij dat front… fajah+ ruud tegenover de belgen zeg maar

nederlanders hebben vaak al een wat grotere bek tegenover belgen, maar deze 2 zijn ook echt baasje… ruud vind ik ook zo autoritair, niks voor mij :angel:

broekje van fatima is me niet opgevallen trouwens, maar het is maar een klein ding hoor… ze stond een keer bij mij aan de kassa en kocht toch ook echt alleen maatje 34 :mrgreen:

die peggy daar kan ik nou niks mee, hoewel ze deze aflevering wel iets wat sympathieker werd…ze wordt iig wel neergezet als een meeloper nu!

Tja dat maatje 34 had ze misschien in haar hockeytijd maar dat is ze toch echt ontgroeid.

Ik heb ook niet zo heel veel met Peggy, evenmin met Joke.

Ruud vind ik ook langzaam wat autoritair worden sinds hij die hangopdracht won en naar het winnaarseiland mocht.

Laat dat meiske toch lekker wat rijst eten als ze dat wil, als iemand flauw valt van de honger heb je er ook weinig aan. Niet netjes van Ruud.

Van dat broekje dat was me eigenlijk ook niet zo opgevallen, ik dacht dat jullie het meer over haar figuur hadden.

Ik vind haar namelijk best wel een okay figuur hebben, maar ik vind al snel iemand en okay figuur hebben, met m’n maat 46 :roll: :angel:

Maar een goed broekje kan inderdaad het verschil maken als je een beetje een buikje hebt.

Ruud vertoont inderdaad een beetje heel erg veel haantjes gedrag, dat komt hem nog duur te staan denk ik. Als ik de voorstukjes moet geloven dan gaat het volgende week lekker clashen.

Ik vond dat Min-Hee er ook wl wat meer van kon zeggen, normaal is volgens mij veel feller in dit soort dingen dus viel me nogal tegen dat ze zich zo makkelijk weg liet zetten, ik ben dus benieuwd volgende week 8)

Ik blijf fan van Faya, wat mij betreft mag zij er winnen dit jaar.

Ik vind het een geweldige meid, altijd al gevonden, lekker echt voor z’n raap leuke griet om te zien :inlove: .

IK heb het vanmorgen even gezien…wat jammer dat paul eruit is, hij had echt moeten wachten!!

Peggy weet nu al dat ze ws volgende week de klos is en gaat daar natuurlijk samen met fatima en Chris wat aan proberen te doen.

Vond het ook sneu voor Min Hee dat ze geen rijst mocht maar kon het me ook wel voorstellen, maar ze heeft iig wel gehad.

Ben trouwens benieuwd of iemand nog die gouden munt vind…vond de aanwijzing van deze week duidelijker dan vorige week en dan vind straks Fatima, chris of Peggy hem… :frowning:

Vond het wel goed dat joke toch bij haar afspraak bleef…nu is het 4 tegen 4 dus kan het nog spannend worden volgende week, ms dat peggy er dan toch uit ligt en dat het verbond verbroken is.

En dat broekje van Fatima kon ik ook niet echt waarderen hoor!! vond het ook veel te klein…viel me gelijk op!!

Nog even :dance:

Ik ben weer vrolijk aan het kijken :smiley:

Ik ook :lol:

ik vind het zo’n saaie serie dat ik sinds vorige week geswitcht heb naar meastro op nederland 1.

Het is weer heerlijk de firma list en bedrog hahaha

@Marieke_5000 wrote:

Het is weer heerlijk de firma list en bedrog hahaha

:lol:

Nou :eh: , ben re moe om er wat van te vinden :lol:

Whahaha 2 honden vechten om 1 been, de derde loopt er stil mee heen.

Whahahaha Gene vindt de gouden munt haha.

Jaa haha :mrgreen:

Oh die grijns van Fatima :hand:

Haha ach jaaa, tactisch goed gespeeld, hij pakt het goed op :lol:

Ja dat wel maar ik denk dat hij van binnen kookt en baalt als een stekker.

Hoe stom hebben ze kunnen zijn om die twee poker dudes te vertrouwen. Volgende week Fajah dus eruit, zij zal nu moeten gaan winnen.

Yep volgende week Fajah eruit denk ik. Die twee pakken met hun geslijm bijna iedereen in.

ik hoop dat min hee volgende week immuniteit wint en even naar winnaarseiland mag zodat ze eens fatsoenlijk kan eten.

Ik gun het haar. Op haar na, hebben ze nu allemaal eens fatsoenlijk gegeten en ik vind haar gewoon een tof mens.