Expeditie Robinson

Ik erger me ook kapot aan de stephanie. Even schouders eronder en hart voor je team hebben.

En die sergio :sick:

had iemand trouwens die schattige beestjes over het strand zien lopen naar het water toe :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

en inderdaad die stephanie… word op haar wenken bediend en dan nog… en als of het zo goed is om in die brandende zon te blijven zitten ze was op haar schouders al helemaal verbrand :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

oeww en sebastiaan :drool: :drool: :drool:

overigens vind ik de klank van Kim haar stem ook irritant om naar te luisteren :shifty:

Ja, Stephanie is vreselijk! En wat jammer toch weer dat die mannen meteen complotten gaan smeden. Dat zouden ze moeten verbieden eigenlijk…

Nou ze was natuurlijk al zwak, maar jeetje, dat was ze al toen ze op die grote boot zat. Dat soort mensen die niets kunnen hebben, daar heb ik zooo weinig mee…bleh…

die beesjes waren leuk ja! :inlove:

@Madre wrote:

Nou ze was natuurlijk al zwak, maar jeetje, dat was ze al toen ze op die grote boot zat. Dat soort mensen die niets kunnen hebben, daar heb ik zooo weinig mee…bleh…

Ik erger me kapot aan haar…

Maar die belgische zanger…(Sergio??) daar zou ik in no-time al bonje mee hebben… Zo draaikonten dat je precies níets hoeft te doen… bleh…

@judith wrote:

die beesjes waren leuk ja! :inlove:

wat waren het :shifty: … hub stond buiten te roken en zag het dus niet en ik kon niet uitleggen wat het waren

Bij stephanie denk ik die had achteraf toch maar geen zin :oops: :oops:

urghhh ja hoor dag dag stephanie… wacht dan even 24uur!!! :roll:

sorry :shifty:

schattig visje trouwens :inlove:

Leken wel marmotten…

Frans is ook irritant hoor… had hem hoger ingeschat… weer een desillusie rijker :mrgreen:

@Eppo wrote:

Leken wel marmotten…

Frans is ook irritant hoor… had hem hoger ingeschat… weer een desillusie rijker :mrgreen:

vind hem in deze aflevering wel mee vallen :mrgreen:

hahah maxim met zijn verklaring :mrgreen: Niet op frans stemmen omdat hij de commotie leuk vind die hij kan gaan veroorzaken :mrgreen:

@Eppo wrote:

Leken wel marmotten…

Eens…

Dag Frans! :mrgreen: Al kan er nog van alles gebeuren natuurlijk…

Ze doen het wel gek zo hoor, van te voren stemmen :think:

missen ze toch wel een sterke kracht in frans hoor met de groeps proeven

ach hij komt waarschijnlijk toch op het eiland van dennis

hahaha dat bedoel ik frans had best wel een aantal vieze beestjes gegeten… meer denk ik dan tatiana

Dat is zeker waar, hij zal vast sterk zijn… denk zelf dat ik hem ook wel snel zat zou zijn :wink:

@Eppo wrote:

Dat is zeker waar, hij zal vast sterk zijn… denk zelf dat ik hem ook wel snel zat zou zijn :wink:

ja ik ook daar niet van maar ik zou ook een beetje aan de proeven gedacht hebben en hem proberen uit te filteren (zo ver mogelijk bij frans :mrgreen: )

ik ben blij dat die Stephanie eruit is wat is nou 24 uur zeg :roll:

en die beestjes trouwens zijn kleinklauwotters kunnen venijnig bijten hihi

ik ben geen fan van Sergio, maar vond het wel tof dat hij de ware reden zei dat hij die meid als zwakste had opgeschreven

Ook ik had Frans wel anders ingeschat zeg. :think:

Frans was niet mijn favo maar vind het toch wel jammer dat hij weg moest.

En dat had voorkomen kunnen worden als dat domme wicht 1 nachtje was gebleven.Tis uiteindelijk maar goed dat ze weg is wat een ongelooflijk dom ding wat had ze dan verwacht zeg heeft ze nog nooit een aflevering gezien dan??