Expeditie Robinson

Ik vind die Frans maar een vervelend mannetje,wat is hij kinderachtig zeg.De teams zijn idd niet echt goed verdeelt maar het “zwakke” team heeft toch wel ff de 1e proef gewonnen.

Die Sergio is toch echt geen leider hoor ik zou hem snel vervangen laat Regina maar leider worden :smiley:

Ik vind Kim trouwens :thumbup:

Maar ik vond het weer leuk om naar te kijken :mrgreen:

@Gab wrote:

En Kim, nog een paar afleveringen,

en dan zien we allemaal naar hun ware ik :wink:

Ik denk niet dat dat heel belangrijk is?

In die omstandigheden je ware ik laten zien?

Ik denk dat ik toch ook heel anders ben dan normaal als ik hoger heb, het heet heb, jeuk heb, etc.

Maar of dat dan mijn ware ik is??

Al maakt het het voor de televisie net een tikkie leuker

ik vind het altijd wel leuk als kandidaten juist heel duidelijk een spel aan het spelen zijn. Zoals robin en bjorn ooit een tijd geleden, zo uit mijn hoofd.

:smiley:

Er zitten er elk jaar wel bij (voornamelijk mannen volgens mij) die het echt als een spel zien, die niet per se sympathiek gevonden willen worden oid. Voor kijker maakt het dat een stuk interessanter.

:mrgreen: was weer leuk

mocht kim ook eerst helemaal niet maar ook hier nu favo :mrgreen:

en frans idd erg irritant :eh:

sebastiaan heerlijk relaxed :stuck_out_tongue: daar heb je wat aan :thumbup:

maar wat een dunne meiden allemaal he

dat gata alleen maar erger worden de komden weken :lol:

word een leuke serie :stuck_out_tongue:

Gisteren ook gekeken!

Kim viel me heel erg mee, tot nu toe vind ik haar wel 1 van de leukere op het eiland.

Lange Frans viel inderdaad tegen, dat hij het niet eens was met die hut, oké, dat kan. Maar die middelvinger was behoorlijk onsportief.

Maar zoals Kim zei, ‘na het winnen van het spel zei hij niets meer, het was stíííííííííllllllll’. :thumbup:

Ik vind die Stephanie ook niet zo leuk.

‘Zij weegt 2 keer zo veel’ :thumbdown:

En sorry, maar zo’n spel in zo’n bikini… :eh:

We zullen het zien, heb er in ieder geval weer zin in!

Wij hebben ook gekeken. Voor het eerst :mrgreen:

Maar iets met bnérs trekt me wel. Ik vind Saar top. Die heeft ballen. heeft ze al vaker laten zien bij TMF maar nu kan ze zich ook zo bewijzen.

De teams vind ik oneerlijk verdeeld. Had liever kamp Nederland en kamp Belgie gezien.

Oh sebastiaan… :drool: Toen ik hem door het beeld zag dwarrelen werd ik meteen blij. :lol: :inlove:

Ik miste alleen Dennis nog (de twee lekkertje van wie is de mol afgelopen keer :drool: )

Wie weet komt hij nog wel opdagen :lol: :lol:

Ik vind die Stephanie ook meteen irritant. Kind heeft ook geen grammete vet, geen uithoudingsvermogen. Hoe moet dat goed komen?

Kim vind ik stoer :thumbup: Ik vind haar niet mooi (idd smaken verschillen) maar wel stoer :thumbup:

Ik heb het net terug gekeken…

Ik heb er erg van genoten! Ik denk dat het een leuk seizoen gaat worden!

Sergio is een aparte, gewoon in de zee liggen terwijl die meiden een hut aan het bouwen zijn. Dat gaat hem nog een keer opbreken…

De Nederlandse vrouwen vind ik erg leuk! Saar vind ik ook altijd wel een leuke griet, ik ben benieuwd hoe zij zich gaat redden de komende weken…

Ik was diegene die de stem van Kim verschrikkelijk vond en nog steeds vind. Handicap of niet ik vind het gewoon een irritante stem.

Verder heb ik veel bewondering voor haar en denk ik dat ze van alle kandidaten nog de meeste “ballen” heeft. Ze heeft denk ik meer inhoud en wereldwijsheid dan haar stemgeluid doet vemoeden. Maar ja, als je ziet wat ze ook al in haar jonge leventje heeft moeten meemaken…

Grappig dat Sergio haar als zwakste deelneeemster uit de groep ziet. Die zal nog wel op zijn neus kijken!

@Elka wrote:

Grappig dat Sergio haar als zwakste deelneeemster uit de groep ziet. Die zal nog wel op zijn neus kijken!

dat dacht ik net zo toen ik het keek…

Zitten we weer? :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaaah…

jaaa hier ook :dance:

ik oooooooook!

Yep.

Mag ik zeggen dat ik een beetje onpasselijk wordt van Stephanie… :shifty:

hhaha ook al :shifty: :mrgreen:

Ik vind Sergio nogal… eh… bijzonder… :think:

ooooh wat kan ik niet tegen dat soort mensen…

Vind haar inderdaad wel heel erg zeg! :shock: “Dat is het spel” Nee, muts…dat is niet het spel… dat is bewust mensen benadelen :silenced:

stomme dooss zeg da doe je toch niet, dan maar even tandjes bijten hoor