Expeditie Robinson

ja ik dacht ook , oohh neeh he dat mode poppetje doet ook mee!!! maar ja ze is nu al mijn favoriet!!!

die meid heeft hét gewoon!!!

mag kim ook wel! Pittig ding is dat! Vind saar irritant, maar ik weet nog niet waarom.

@Madre wrote:

Nee, Kim is leuk…Kim heeft ballen.

Juist! Ik vind Kim een topwijf! Al ben ik ook voor Sebastiaan, jammer dat hij in het andere team zit…

ik vind frans nu al eritant zeg.

Wat een kinderachtige kerel zeg :thumbdown: :thumbdown:

@Madre wrote:

Ik riep ook heel hard, ‘schop haar’…

rebel. wat had ie nou gezegd? Niet slaan, niet schoppen en niet bijten.... :snooty:

@wannie wrote:

ik vind frans nu al eritant zeg.

Wat een kinderachtige kerel zeg :thumbdown: :thumbdown:

Ja, valt mij ook een beetje tegen. Ik ben wel van het no-nonsense maar tijdens het spel liet hij zich wel heel erg kennen. Die vinger is echt geen stijl.

@Madre wrote:

Oh en dan doelde ik (toevallig) op Nienke die Stephanie moest schoppen.

En die mag ik ook gelijk niet, die Stephanie…

Ze was echt veel dikker dan ik :roll: en daarna had ze echt geen energie meer over om iets op het eiland te doen :roll: - nou geef mij Kim dan maar.

He die Lange Frans laat zich ook niet bepaald van zijn meest intelligente kant zien zeg :shifty:

nee echt een beetje kinderachtig hoor… :thumbdown: en idd die middelvinger… kom op zeg hij is toch geen kind meer :roll:

wasss leuk! maar idd. wat een irrie persoon die Frans…

en de stem van Kim :sick:

@Karin1981 wrote:

Ik irriteer me alleen aan Kim :sick:

Ik ook. Die stem…

En Lange Frans mag ook heeeeeeel snel naar huis! :sick:

Kim Feenstra ballen he ? :lol: :

Ze heeft een strafblad

Ik ken haar een beetje van Grunn en vond het heel bijzonder dat het meisje dat wij zó niet mooi vonden, fotomodel werd. Smaken verschillen zeg maar. Maar goed, tis geen doetje, da’s duidelijk :wink:

Ik vond heel vaak dat meiden die aan die next topmodel meededen niet bepaald mooi - maar blijkbaar bestaat er zoeits als fotogeniekheid ofzo en dan werd het een ander verhaal.

EN hoe kan je een stem nu verschrikkelijk verklaren als het door toen doen van een soort van handicap is :think:

@Bella wrote:

EN hoe kan je een stem nu verschrikkelijk verklaren als het door toen doen van een soort van handicap is :think:

Ik denk niet dat iedereen dat weet Bella…anders zeg je zoiets niet lijkt me.

Oh ik heb me ook méga geirriteerd aan ‘‘Lange’’ Frans en aan dat blonde w!jf

Ik weet de namen nog niet echt goed :shifty:

Ik had Frans dus héél anders ingeschat, veel liever en rustiger :hand:

Maxim for Robinson! :inlove:

Ik vind Iwein ook grappig trouwens :lol: Ik hoop dat 'ie er een tijd inblijft, maar ik vrees het ergste… ‘ik kan niet eens een stukje springen’…

En ik denk dat Sergio al heeeeeeeel snel niet serieus genomen gaat worden als locomotief van zijn wagonnetjes… Je kunt wel aangewezen worden als leider maar om ook echt daadwerkelijk als leider geaccepteerd te worden moet je je toch echt iets anders opstellen :shifty:

De meiden dat weet ik nog niet zo wat ik daarvan moet vinden… Kim is inderdaad ook leuk! Ken haar totaal niet, want heb nog nooit dat modellenprogramma gezien.

Maar wát een combi van mensen hebben ze op dat eiland gezet zeg :shock:

@Karin2 wrote:

@Bella wrote:

Ik denk niet dat iedereen dat weet Bella…anders zeg je zoiets niet lijkt me.

Het iis hier nog gezegd op een eerder blz.

haar manier van praten kom dan door haar handicap, maar de klank van haar stem toch niet? Dat is toch aangeboren? :think:

Ook heeft ze een accent en de combi van alles kan en mag iemand toch irritant vinden? Of is het gewoon not done om iemand met een handicap irritant te vinden? :shifty:

Iemand met een handicap irritant vinden in het algeheel, vind ik heel anders dan iemand irritant vinden om de handicap zelf…

zucht… lange frans…

Ik dacht altijd dat het zon “goede gozer” was !

En Kim, nog een paar afleveringen,

en dan zien we allemaal naar hun ware ik :wink: