Ik vraag me af in hoeverre dit nadelig zou kunnen zijn voor de carriere van Stephanie. Ze is model geloof ik ( niet echt mijn type) maar hoe dan ook, ze heeft zich zo onsportief gedragen. Zou jij haar inhuren voor iets???
@Elka wrote:
Ik vraag me af in hoeverre dit nadelig zou kunnen zijn voor de carriere van Stephanie. Ze is model geloof ik ( niet echt mijn type) maar hoe dan ook, ze heeft zich zo onsportief gedragen. Zou jij haar inhuren voor iets???
De modellenwereld is ook niet sportief, daar heeft ze het ws vandaan

Dit onderwerp nog niet eerder gezien.
Gisteren was het weer spannend als vanouds.
Ze doen dat stemmen nu vooraf zodat vanaf nu meteen duidelijk is dat de belgische mannen meteen met een vuil spelletje bezig zijn.
Waarbij nu waarschijnlijk ook meteen gedacht gaat worden aan een complot van de vrouwen (zou goed kunnen trouwens, al is die Iwein ook echt vervelend)
@esmie wrote:
Frans was niet mijn favo maar vind het toch wel jammer dat hij weg moest.
En dat had voorkomen kunnen worden als dat domme wicht 1 nachtje was gebleven.Tis uiteindelijk maar goed dat ze weg is wat een ongelooflijk dom ding wat had ze dan verwacht zeg heeft ze nog nooit een aflevering gezien dan??
nou… in eeerdere uitzendigen kwam het ook wel eens voro dat iemand wilde opgeven maar dan nog bleef zodat die eruit gestemd gingen worden. Vaak werden deze dan voor de stemming eruit geplukt waarna alsnog gestemd moest worden. Ik verwacht als zij was gebleven dat ze er ook was uitgeplukt en dat er alsnog gestemd ging worden.
Vind het helemaal niet erg dat Frans weg gestemt is. Schreeuwlelijk die alles beter dacht te weten.
Die Stephanie is helemaal slappe hap. Ze had het toch wel 24 uur langer vol kunnen houden, ze had alleen maar op haar luie kont hoeve zitten en te wachten op de eilandraad.
ik vond het zooooo zwak van die belgische mannen :roll:
complot tegen kim…
verder stiekum wel jammer dat fransie eruit is ja :mrgreen:
en die beessies zeeotters?
wel heel lief :inlove:
Ook ik heb gisteren weer zitten kijken.
Sergio… mijn irritatie nummer 1 hahaha
Vreselijke man lijkt me dat, mag hopen dat hij in het dagelijks leven toch iets meer begaan is met anderen.
Jammer dat Frans er al zo snel uit moest.
Ik denk dat ze daarmee een belangrijke schakel hebben weggespeeld.
Vond die Tatiana nu niet echt bijster slim overkomen, evenals Stephanie.
Erg jammer dat zij in zo’n geval duidelijk voor zichzelf kiest.
Je kunt je van te voren toch wel een beetje een voorstelling maken lijkt mij.
Voor die 24 uur, waarin ze niets hoefde te doen, waarin ze op de beste plek mocht liggen, haar teamgenoten het haar zo comfortabel mogelijk wilde maken… tja ontzettend onsportief.
En die Belgische mannen… vreselijk! hahaha
Zeker in het begin lijkt het me niet geheel onlogisch dat je een team vormt en te zorgen dat er duidelijkheid is over wie wat doet. Ze rommelen maar wat aan en de Hollandse dames werken zich uit de naad.
Anyway… ik kijk uit naar volgende week :lol:
Van mij mag Sergio er de volgende keer uit. Krijg gewoon een heel naar gevoel bij hem. Weet ook niet waarom.
Kim van mij mag nog een paar mensen sprokkelen en er dus in blijven.
Mee eens L.ous.
Al zei Saar gisteren in de uitzending dat ze niet op Sergio kon stemmen, als teamleider? Of klopt dat dan niet?
@Esther75 wrote:
Mee eens L.ous.
Al zei Saar gisteren in de uitzending dat ze niet op Sergio kon stemmen, als teamleider? Of klopt dat dan niet?
Alleen gisteren niet. Vanaf volgende week kan hij er uitgestemd worden…
Tja, maar met 4 nederlandse vrouwen en 4 belgische mannen wordt het stemmen denk ik een herhaling van gisteren. En sergio zal wel niet op zichzelf stemmen, denk ik.
@Elka wrote:
Tja, maar met 4 nederlandse vrouwen en 4 belgische mannen wordt het stemmen denk ik een herhaling van gisteren. En sergio zal wel niet op zichzelf stemmen, denk ik.
Nee, dus blijft ze er alleen in als ze een van de mannen, die sugar :shifty: bijvoorbeeld, overhaald ook niet op haar te stemmen.
de dames gaan vast wel wat charmes in de strijd gooien. Sergio voelt zich toch alleen bedreigd door nienke? Het kan soms gek lopen… Geen idee ook wat er met frans gaat gebeuren. Of dennis…
Wat is die Dennis toch een leuke gozer he, heb net zo om hem moeten lachen.
Eerst meteen dat pakje openrukken en vervolgens pas daarna die hele grote kist te zien :lol: :lol:
Ben beneiuwd of hij gezelschap krijgt van de afvallers.
Voor Stephanie heb ik geen goed woord over wat een K.U.T zeg :evil:
Sorry hoor :oops: was zo boos hoe kan je andere mensen nou zo benadelen.
Egoistisch kreng :wall:
Lange Frans eruit, ja dat krijg met zo’n grote bek.
Ik vindt hem wel heel erg dominant overkomen en ik houd persoonlijk niet van dominante mannen.
Op naar volgende week!!!
Dennis is leuk ja!
Zag je hem met van alles bezig, wat niet lukte, dus ging hij maar weer eten, haha.
Vond het op zich toch best jammer dat Lange Frans eruit moest, vond hem gisteren niet zo heel vervelend.
En daarbij, zijn prestaties waren niet het slechtste, het ging vooral om zijn karakter.
En ik snap het wel, maar ergens vind ik het ook jammer dat hij daar meteen op werd afgerekend.
Ja, dat zeiden wij ook al tegen elkaar, best kans dat Frans naar het eiland van Dennis gaat.
(Manlief heeft nooit ER gekeken maar nu er bekende Nederlanders meedoen vindt hij het ook wel leuk! En ik vind dat wel gezellig, saampjes op de bank iets kijken. Wij kijken ove rhet algemeen hele verschillende dingen).
Oja, die Sergio vind ik ook 10 keer niks. Maar Iwein net zo min.
Verbaasde me ook dat die andere 2 mannen direct meegingen in het complot, zonder slag of stoot.
Gewoon van ‘oké…’ :eh:
@Fleur wrote:
Ja, dat zeiden wij ook al tegen elkaar, best kans dat Frans naar het eiland van Dennis gaat.
(Manlief heeft nooit ER gekeken maar nu er bekende Nederlanders meedoen vindt hij het ook wel leuk! En ik vind dat wel gezellig, saampjes op de bank iets kijken. Wij kijken ove rhet algemeen hele verschillende dingen).
Ik denk dat ze hem ook inderdaad niet zomaar laten gaan.
Het blijft natuurlijk een tv programma die kijkcijfers wil halen. En wie kan daar mede voor zorgen?
Iemand met een grote bek. 8)
Zou leuk zijn als Frans naar het eiland gaat waar Dennis zit. :lol:
is het alweer donderdag??? :mrgreen: :mrgreen: