Wat zien ze er anders uit allemaal nu he?! Ben benieuwd wie er wint…
Ik denk dat Regina weer 2e gaat worden… :mrgreen:
Nu hoop ik echt dat Regina gaat winnen!
Ja ze zien er echt anders uit he! Sophie vooral vind ik :shock:
ik denk dat ze dit gaat winnen en idd wow sommigen zien stukken beter uit zo haha
@Eppo wrote:
Wat zien ze er anders uit allemaal nu he?! Ben benieuwd wie er wint…
Ik moest echt 3 keer kijken voor ik Zsofi herkende :shock:
Niets zeggen!!
Ik kijk straks via i-net.
Grapje hoor, ik lees niets, tot straks.
:-*
Hoop dat Regina wint…
Echte strijdlustige Robinson…
Tatiana…neh…maar goed, zo gaat t wel vaker in finales he.
Trouwens…ik herken haar niet eens meer met make-up, of ben ik nu de enige? :shock:
(heeft overigens niks met mijn mening te maken wie er moet winnen)
aggg zo verliest Regina hoor. Manlief zegt al wat een ant climax zeg…
Oeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!
:dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol:
ik vond het geen seconde spannend :shifty:
en zouden ze nou gelogen hebben toen ze zeiden dat dit de beste/best bekeken/meest besproken seizoen was van 10 seizoenen? of zouden bner en bvers zoveel meer kijkers trekken, ongeacht de inhoud verder?
Zat je stiekem toch te kijken Fiep :mrgreen:
Misschien wel het meest besproken, maar waarschijnlijk niet in positieve zin
@Eppo wrote:
Zat je stiekem toch te kijken Fiep :mrgreen:
ja, maar wel echt met een half oog. en eerste stuk niet want toen keek ik nieuwsuur, en tussendoor nog een stukje Pavlov.
super dat Regina gewonnen heeft :dance: :dance:
Viel net half in de finale maar net voor de ontknopping werd ik op een ander net afgeleid maar dacht nog wel van als die regina nu maar wint.
Ik begrijp hier dat ze gewonnen heeft - gelukkig maar.
@fiep klophout wrote:
ik vond het geen seconde spannend :shifty:
en zouden ze nou gelogen hebben toen ze zeiden dat dit de beste/best bekeken/meest besproken seizoen was van 10 seizoenen? of zouden bner en bvers zoveel meer kijkers trekken, ongeacht de inhoud verder?
Ja dacht ook al ja ja zal wel :silenced:
Maar het ergste kwam op het allerlaatste.
Vooral allemaal volgens seizoen weer kijken in 2011, dan gaan we kijken welke bn’ers/bb’ers we dan zo gek kunnen krijgen om mee te doen met ER.
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Maaruh voor deze editie, Regina terechte winnares.
Zo wanneer begon WIDM ook alweer?
ik vond er geen klap aan gister.
Wat zeuren jullie nou toch allemaal? Is toch gewoon leuk vermaak op de donderdagavond? Ik ben allang blij dat er volgend jaar nog een seizoen komt. Maakt me echt niet uit of het met bekende of onbekende mensen is.
Enne, ik was ook blij dat Regina gewonnen had, ik gunde het haar wel!
WIDM begint altijd de eerste donderdag na de kerstvakantie! Niet zo lang meer wachten dus :dance:
ik vind het ook leuk vermaak op de donderdagavond. maakt mij echt niet uit of het met bn-ers is of niet, maar vond de finaleaflevering gewoon niet zo geweldig
heb gisteren ook gekeken en gelukkig heeft Regina gewonnen.
(wat een verschrikkelijke outfit had ze trouwens aan haha)
Dit is eigelijk het eerste seizoen dat ik expeditie robbinson volg , en het is echt een progamma waar ik elke donderdag naar uitkijk.
Vooral de proeven vind ik erg leuk.
Vond de uitzending gisteren dan ook echt niet leuk had gehoopt dat het wat spannender zou zijn…en dat de finale zou eindigen met nog een proef en niet met aantal stemmen.het viel me nog mee dat wij als kijker niet hoefde te stemmen .
maar goed al met al een terrechte winnaar.
en ook ik kijk uit naar widm.