Expeditie Robinson

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik vond het jammer dat Saar niet gewonnen had, ik vond haar echt :dance:

Maar goed, van de 2finalisten, blij dat het Regina is :slight_smile:

Jammer dat ze volgende keer weer bekende doen, ik vind onbekende leuker!

Ja Saar is echt een leuk wijf :thumbup: :inlove:

ik gunde het saar en regina net zoveel! En als regina dan in de finale staat dan zeker regina…

en superrrrrrr dat ze idd gewonnen heeft!!! :dance: :dance: :dance:

maaruh waar moet ik die regina eigenlijk van kennen - begreep nu dat ze ook aan wie is de mol had meegedaan en aan peking express. Maar heb nog nooit van haar gehoord :think:

De televisiewereld leek mij altijd al leuk om in te werken en na een

vj-competition te hebben gewonnen voor MTV kwam deze wereld een stukje dichterbij. Mirjam Bouwman, die een vriendin van mij was geworden in mijn reisleiding periode, vroeg me toen of ik wilde testen voor de EO. Ze hadden haar al aangenomen en zochten een kritische tegenstem. Dat werd ik.

Na ons op een terras te hebben aangehoord en geobserveerd werd

“Zij gelooft, Zij niet� geboren. Wat we met veel plezier drie jaar hebben gedaan.

Na de EO heb ik de overstap gemaakt naar Net5, waar ik ben begonnen met “WeekendTripper�. Daarop volgde “Peking Express VIP�; naar India met Pieter Storms in een team. Mijn laatste programma bij Net5 was “HartsTocht�; negen weken lang in Australië een programma maken met verliefde stellen die een droomhuwelijk konden winnen.

Ik werd gevraagd om deel te nemen aan “Wie is de Mol?�. In de finale beland, maar niet gewonnen. Nog steeds een grote frustratie! Daar ontmoette ik mensen die mij graag het programma “Slag Om Pampus� zagen presenteren. Dit werd uitgezonden bij de NCRV. Ook bij de NCRV heb ik met veel plezier voor- en achter de schermen gewerkt. Ondertussen werd ik sidekick bij BNN United op Radio 1 wat later BNN Today is geworden.

Toen werd ik gebeld over “Risicojongeren�. Een programma van de Avro waarin jongeren kans maken op een stageplek bij het grootste stuntbedrijf van Europa; stuntteam Hammy de Beukelaer. Gevolgd door Lekker Origineel?!

In 2010 begon het tv-jaar voor mij met een live uitzending vanuit een studio. De eerste keer live, de eerste keer autocue en de eerste keer samenwerken met mijn geliefde collega Ruben Nicolai. Daarna kreeg Lekker Origineel?! een vervolg in Lekker…! Vijf uitzending met de meest uiteenlopende gasten die mij geïnspireerd hebben met hun persoonlijke verhaal. Vanaf 2 september kun je mij zien in Expeditie Robinson bij RTL5.

http://www.reginaromeijn.com

volgens mij heb ik dat programma in australie met die koppels af en toe wel gezien. Maar kan me haar niet echt herinneren.