Expeditie Robinson

ik vind het dit jaar wel leuk.

Juist omdat er minder in gebeurt… Er wordt veel minder in geroddeld en bekokstoofd… en minder irritaties naar elkaar toe. En ik vind dat ze onderling veel eerlijker zijn over wat ze gestemd hebben en waarom.

is er niemand aan het kijken???

Ik wel hoor :thumbup:

ja hoor!!! :lol:

Vind Sebastiaan wel erg lullig doen wat betreft Tatiana…

Hoe gaat dit eigenlijk beslist worden? Gaat ze weer stemmen ofzo??

ja ben aan het kijken :smiley: zsofie eruit…ben benieuwd wie er het ticket naar de finale krijgt met de balk proef. Heb echt geen idee.

plof weer op de bank…

Respect voor Tatiana hoor! Ze flikt het hem elke keer weer !!

:lol: Die Sebastiaan! Wel lief van hem! :lol:

ja maar ik vind hem wel de eerlijkste!!

idd erg knap van tatiana :thumbup: , ik denk dat bij de volgende proef Saar af gaat vallen.

Vanmiddag hoorde ik haar bij Koen en Sander zeggen dat ze door ging naar de finale geloof ik :think: OF ze bedoelde de halve finale, of ze had niet door dat ze zich versprak :think:

ik hoop eigenlijk dat saar of regina volgende week wint en door naar de finale is!

Ik vind sebastiaan eigenlijk wel een beetje erg verwaant worden :think:

@wannie wrote:

ik hoop eigenlijk dat saar of regina volgende week wint en door naar de finale is!

Ik vind sebastiaan eigenlijk wel een beetje erg verwaant worden :think:

Ik hoop Regina. Ik vind het zo sneu dat ze overal de eeuwige tweede is…

ja dat is idd sneu ja!!

Hoezo sneu ? Ze vindt het zelf zo erg dat ze een deuk in haar zelfvertrouwen heeft gekregen :?

Kom op zeg! Je bent al bevoorrecht dat je aan zulke dingen mee mag doen, wordt nooit 3e, 4e of erger. Nee ze scoort een keurige 2 plek, wees blij zeg!

Ik snap wel dat je altijd voor de 1e plek strijdt en eeuwig 2e is dan niet grappig maar als je gaat twijfelen aan je zelfvertrouwen, vind ik ver gaan…

tja als je het zo bekijkt is het idd ook wel zo ja… ( dat ze niet zielig is hihi snapje me nog… )

Ach… maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit wie er wint. Ze hebben er allemaal voor geknokt… de ene wat meer als de ander…

@Esther75 wrote:

@Mutsie86 wrote:
en sebastiaan heeft een hele lelijke tatoo, maar daar zullen smaken wel in verschillen. :lol:

Welke van de 20?

Ik bedoel die op zijn rug.

ik vindt dat ze het niet verdient in de finale te staan, regina of saar dat zijn echte doorzetters maar haar nee sorry

Ik vind dat saar de finale echt verdient, ik hoop op haar!

Ik hoo dat Saar of Regina wint. Voor Regina zou het wel eens leuk zijn om te winnen. Kan me dat best voor stellen.

Ik had Saar en Regina de finale gegunt :slight_smile:

@Chelleke wrote:

Ik had Saar en Regina de finale gegunt :slight_smile:

Ik ook. Tatiana dus helemaal niet :hand: :silenced: