Het blijft een spel natuurlijk.
Als de eerste die eraf valt gelijk door naar de proef moet en gelijk al kans maakt om eruit te vliegen, dan had ik ook anderen gevolgd met gewichten plaatsen om ervoor te zorgen dat een ander eerder zou vallen als ik zou doen.
Ik vind het gekonkel niet zo heel fijn, maar het blijft achterbaks.
Er word niks in iemands gezicht zeg, dan krabbelen ze weer terug.
Zoals gisteren met Saar die die anderen meiden uitschold.
Wanneer Tatiana er dan naar vraagt dan krabbelt ze terug.
Ik vind het zo gemaakt dit seizoen.
Iedereen lijkt een persoontje te spelen, het is niet oprecht.
Vorige seizoenen zag je echte mensen, echte emoties.
@jet1981 wrote:
Heb het gisteren niet gezien… Maar Saar eruit? Jammer! Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, hoorde altijd zoveel rond dit programma! vond het in het begin wel leuk maar nu een beetje saai er gebeurt niet zoveel…
Dit seizoen doet het programma echt geen recht aan hoor.
Je zou eigenlijk op zoek moeten naar eerdere seizoenen online.
Weet iemand trouwens hoe het zit met kijkcijfers enzo, doet deze serie het slecht vergeleken met voorgaande seizoenen?
Of kijken er juist door de bners meer mensen naar?
n tegenstelling tot in Nederland zijn de kijkcijfers in België voorlopig nog niet een succes. Net als in Nederland heeft Expeditie Robinson ook al aardig wat tv-zendes versleten. In 2005 verhuisde Expeditie Robinson na 5 seizoenen in Nederland van Net 5 naar Talpa/Tien en in België van VT4 naar Kanaaltwee. Dit zorgde voor een daling van de kijkcijfers in beide landen. Op vt4 keken er gemiddeld 400.000 kijkers. Op kanaaltwee scoorde het programma ongeveer 300.000 kijkers in 2005. De strijd der titanen wist ook in België maar een gemiddelde van 300.000 kijkers te boeien. Na 2 series op Kanaaltwee verhuisde Expeditie Robinson naar VTM. Dit was echter niet zo’n groot succes, en Expeditie Robinson scoorde niet de betere kijkcijfers die men verwacht had. Dit jaar is Expeditie Robinson weer terug bij Kanaaltwee. Het nieuwe seizoen is voorlopig absoluut geen succes te noemen. Zo keken er naar de 1e aflevering maar 196.096 kijkers. De 2e aflevering scoorde 206.149 kijkers. Als we deze kijkcijfers vergelijken met die van Nederland, dan scoort een herhaling van Expeditie Robinson op RTL 8 nog bijna hoger dan een reguliere aflevering op Kanaaltwee. Een programma als Peking Express scoort in België gemiddeld 400.000 kijkers. De tijd zal leren of dit nog goed gaat komen.
Dat zou ik ook wel weer terug willen zien. Peking express
@mamma van sharondenise wrote:
@jet1981 wrote:Heb het gisteren niet gezien… Maar Saar eruit? Jammer! Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, hoorde altijd zoveel rond dit programma! vond het in het begin wel leuk maar nu een beetje saai er gebeurt niet zoveel…
Weet iemand trouwens hoe het zit met kijkcijfers enzo, doet deze serie het slecht vergeleken met voorgaande seizoenen?
Ik kijk niet meer, vind er niet veel aan dit seizoen…
@janet76 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@jet1981 wrote:Heb het gisteren niet gezien… Maar Saar eruit? Jammer! Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, hoorde altijd zoveel rond dit programma! vond het in het begin wel leuk maar nu een beetje saai er gebeurt niet zoveel…
Ik kijk niet meer, vind er niet veel aan dit seizoen…
Nee is het ook niet, maar toch wil ik het afkijken, ondanks dt het inmiddels een wekelijkse ergenis is omdat er niets gebeurd.
Ik kwel mezelf graag, geloof ik :shifty: :lol: :lol:
ik vind het wel leuk om te kijken, het blijven bekende nl dus die zullen zich otch anders gedragen denk ik dan de doorsnee mens, die is zowiezo niet aan de camera’s gewend, misschien dat dat ook meespeelt.
Goh ik had niet verwacht dat degene het op zou geven :eh:
Wat heeft Sebastiaan eigenlijk een grote neus…
@Karin2 wrote:
Wat heeft Sebastiaan eigenlijk een grote neus…
:lol: :lol: :lol: :lol:
Die conclusie had ik lang geleden al getrokken :mrgreen: :mrgreen:
@Eppo wrote:
@Karin2 wrote:Wat heeft Sebastiaan eigenlijk een grote neus…
:lol: :lol: :lol: :lol:
Die conclusie had ik lang geleden al getrokken :mrgreen: :mrgreen:
Whahahaha, hoe meer die afvalt hoe beter dat ding in zicht komt.
Er is echt niet veel meer van hem over, arme jongen voortaan gaat ie door de wereld als “de neus”
hahaha die neus had ik al gespot toen hij nog acteerde.
en van mij mag Zsofi naar huis, ik erger me rot aan dat mens
Ben ik met je eens, als er iemand is die nog helemaal niets bijzonders heeft gepresteerd deze reeks dan is zij het wel.
:wall: SUKKELS :wall: en dan gewoon 2x in 1 expeditie “oh, die krijgt toch geen stemmen, vindt haar een betere robinson, mag wel blijven, maar daar stemt toch niemand op dus doe ik het maar” :roll: Niet dezelfde persoon, wel dezelfde denkfout :roll:
mar ach, er gebeurde tenminste wat vanavond
en sebastiaan heeft een hele lelijke tatoo, maar daar zullen smaken wel in verschillen. :lol:
@Mutsie86 wrote:
en sebastiaan heeft een hele lelijke tatoo, maar daar zullen smaken wel in verschillen. :lol:
Welke van de 20?
Ik vond het wel weer een leuke aflevering, vooral blij dat anthony naar huis is, en dat duidelijk is wat de ware aard van Szofi is.
“het verbaasde me dat Tatiana op me stemde, ja, nee duh, wat doe je dan zelf?”
Ze worden er allemaal niet knapper op! Vooral ze nu allemaal zoveel afgevallen zijn…
Vind het toch wel girlpower allemaal hoor, er zit nog 1 man in! :mrgreen:
Gos Szophie voelde zich aangevallen omdat iedereen massaal voor haar ging bij de proef…nu weet je hoe Saar zich voelde muts! Maar toen was het toch gewoon het spel???
Ik vraag me trouwens af hoe de dames het doen als ze menstrueren? Ik moet er niet aan denken :sick:
@Elka wrote:
Gos Szophie voelde zich aangevallen omdat iedereen massaal voor haar ging bij de proef…nu weet je hoe Saar zich voelde muts! Maar toen was het toch gewoon het spel???
maar net zo goed vond saar dat sebastiaan naar de proef had moeten kijken toen hij koos wie van de prijs mocht meegenieten. Terwijl toen reegina won, ze het niet meer dan logisch vond dat ze haar koos, ondanks dat ze in de proef als eerste afviel.
Zal wel mens eigen zijn, om het altijd zo te draaien dat het voor hem/haar zelf het beste uitkomt...
Ik vraag me trouwens af hoe de dames het doen als ze menstrueren? Ik moet er niet aan denken :sick:
Kan ook dat die menstruatie helemaal wegblijft. Ik heb toen ik langer in oeganda verbleef ook amper gemenstrueerd, bleef gewoon weg door de andere leefomgeving, minder voedsel enz enz. Hoop voor hun dat dat ook zo werkt....
tja, ik blijf het gewoon luek vinden, en dat gekonkel is er altijd welke afleveirng/jaar je ook kijkt, dus…