Expeditie Robinson

@Mam van 2 wrote:

wordt het eigenlijk ook een keer herhaald ? ik heb het gisteren helaas gemist… :frowning:

Je kan het kijken op de site van rtl.nl en dan op gemist klikken, daar staat het bij donderdag.

@kim86 wrote:

@Mam van 2 wrote:
wordt het eigenlijk ook een keer herhaald ? ik heb het gisteren helaas gemist… :frowning:

Je kan het kijken op de site van rtl.nl en dan op gemist klikken, daar staat het bij donderdag.

En volgens mij op zondag! :slight_smile: :slight_smile:

hopen dat het vanavond iets leuker is als de afgelopen tijd!!

wat een bout aflevering zeg, ik snap het niet eens meer van mezelf dat ik er nog naar blijf kijken ook.

Shame on me!!!

@kim86 wrote:

@Mam van 2 wrote:

Op zondag word het om 18.50uur op rtl5 herhaald.

@mamma van sharondenise wrote:

wat een bout aflevering zeg, ik snap het niet eens meer van mezelf dat ik er nog naar blijf kijken ook.

Shame on me!!!

er missen gewoon wat flink markante kandidaten, die tegendraads zijn, irritatie opwekken, het spel op het scherpst van de snede spelen. Sebastiaan is natuurlijk slim door zijn aanpak, beetje de aardige jongen spelen, maar boeiende tv levert het niet op. De rest is ook allemaal vooral heel matig. Er zijn amper conflicten. Dan moet je het opeens dus hebben van een Saar die zegt ‘ik laat me niet naar huis sturen, no way jose’ en dat horen we dan tien keer in de herhaling, als hoogtepunt van de aflevering…

het komt denk ik ook omdat het mensen zijn die altijd al voor de camera werken en dus ook zo gedragen… die weten wat en hoe ze zich voor moeten zetten…

ik vind het ook saai het is gewoon niet spannend

volgende week gaat het (hopelijk) spannender worden met een saar die behoorlijk gefrustreerd lijkt en iets van hoeren roept…

Dat zal vast wel weer meevallen volgende week :?

Mis ook wel actie hoor. Toch blijf ik kijken want een of andere manier vind ik het heerlijk wegkijken en af en toe best spannend (wie gaat eruit?)

Arme Saar… ik hoop dat ze het red :pray:

hoop dat regina wint!!!

Vond echt mega sneu voor Saar :frowning:

Hoop ook dat Regina wint :pray:

Ja ik zei al tegen R.oy ‘ze houd het nog lang vol!’…

Wat zal je je dan klote voelen zeg als zoveel mensen 'tegen; je zijn.

vond het ook enorm zielig voor saar… wat een ***wijven zeg. Alle belgen tegen 1… bah. :thumbdown:

en dan straks effe rellen met saar geloof ik. 8)

Welnee softies :thumbdown:

Echt blijf erbij gewoon k.u.t met peren dit seizoen, en toch gewoon weer blijven kijken hè!!!

Ik ben zwak :oops:

Ik hoop zo dat Antonie er volgende week uitvliegt, wat een eng nagemaakt manneke is dat toch zeg, bah :sick:

Heb het gisteren niet gezien… Maar Saar eruit? Jammer! Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, hoorde altijd zoveel rond dit programma! vond het in het begin wel leuk maar nu een beetje saai er gebeurt niet zoveel…

jet: saar is er nog niet uit. die strijd komende week met anthony en tatiana in de proef. de verliezer ligt er dan uit.

ik hoop zoooo dat tatiana verliest… vind haar echt helemaal niet leuk.

hopelijk heeft saar genoeg energie en kracht opgedaan in het hotel om de proef te winnen!!

hoe lang zitten ze er nu eigenlijk?? vond dat regina erg veel was afgevallen, 9 kilo! :shock:

iets van 3 weken zitten ze er nu…

echt respect voor saar hoor… 12 zakjes om der middel en blijven hangen… en toen viel ze :frowning: en ik maar roepen de belgen der af, weg met die belgen der uit…

gelukkig heeft reginna gewonnen en nam saar lekker mee… en die belgen baaaalen… eigen zou ze sebastiaan ook lekker mee mogen nemen maar helaas.

ja dat was niet zo leuk van al die belgen. Zat daarna echt te duimen dat Regina zou winnen want wist meteen al dat zij saar zou meenemen. Saar was voor mij de bikkel!

Maar zag ik het goed, aan het einde zie je wat beelden alvast van volgende week. Ik dacht Saar te zien staan. Dus die verliest niet. Of ik heb het niet goed gezien :mrgreen:

Als er maar een belg uit gaat :lol: Ik vind ze echt niet goed spelen.