Expeditie Robinson

En toch, denk ik dat ik Dennis wel begrijp. Hij heeft daar een week alleen gezeten he? Ik zou echt gillend gek worden, en waarschijnlijk na 2 dagen opgeven helemaal alleen.

Dan weer terug naar die plek en dan zo’n proef doen?

En John, tja, daar moet ik nog even over nadenken.

Ik hoop dat Sebastiaan wint. Die jongen gun ik het oprecht, en hij is ook een waardige Robinson vind ik. :thumbup:

@Elka wrote:

Wat een aansteller die Dennis. Hij heeft eerst meer dan de helft van dat voedselpakket zelf opgegeten en dan maar doen alsof hij een grote held is en dan jammeren dat zij vriendinnetjes voor iemand anders kiezen.

Hij heeft volgens mij nog niet een keer echt honger gehad daar op het eiland. Zo slecht heeft hij het niet gehad.

En dan een partijtje gaan lopen mokken! Grow up! En dan die John! :sick:

ik snap best dat je bij zo’n programma op elk moment totaal doorheen kan zitten en dat er iets kan knakken in je als op zo’n eiland terecht komt terwijl je verwacht min of meer naar de samensmelting te gaan, met een klein proefje ertussen. Tot zover snap ik hem best.

Maar dat ie vervolgens zo zielig moet doen dat ‘zijn meisjes’ hem niet door hebben gelaten :eh: Ik heb die aflevering maar met een half oog gezien, maar saar, regina en john zijn toch ook niet door, en zijn daarmee toch net zo goed de dupe als hij? ik vind dat ie wel erg de rol van de uitzondering aanneemt, en dat ie dus ook vindt dat daar dit soort grote privileges bij zittten…raarrrr

vind het ook jammer hoor dat dennis en john opgegeven hebben. Maar snap ook wel weer van dennis dat hij niet weer op dat eiland wil zitten.

Vind die iwein ook echt een vreselijke kwal!!! Flauwere gozer bestaat er volgens mij niet :sick: :sick: :sick:

:shock: Ik heb het gemist, wat is er gebeurd???

ik snap best dat dennis het niet meer zag zitten. hij weet natuurlijk dat er op dat eiland geen fluit te doen is, en dat hij daar misschien wel dagen moest zitten omdat hij ook weet dat de overige robinsons niet zouden ogpeven.

Dus in die zin, kan ik dat best begrijpen.

dat jon dan mee gaat vind ik gewoon flauw en zwak, want omdat zijn “maatje” eruit is, gaat hij ook?? dus als dennis weggestemd zou worden, ging hij ook maar gewoon weg??

ik vind sebastiaan echt geweldig… van het begin af aan is dat ech tmijn favoriet (en gewoon lekker om te zien :drool: ) en vind het ook echt leuk dat hij met sugar op dat eiland zit.

regina vind ik steeds minder leuk… weet eigenlijk niet precies waarom, maar is gewoon mijn gevoel.

iwein vind ik gewoon helemaaal niets… vind hem echt niet prettig om naar te kijken maar vind hem gewoon een sluw mannetje op een vervelende manier…

Wat ik trouwens wel geweldig blijf vinden is de openingstune :inlove:

Ik vond Iwein voor het eerst eens een keer grappig, een eigen eilandraad, of anders iemand ombrengen (mits er niemand achter kwam :mrgreen: ).

Dennis en John, dat vond ik ook jammer.

Vond hem ook behoorlijk snel opgeven.

Ben benieuwd wie de munt heeft.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik mag lijden, dat die Iwein volgende week samen met z’n vriendinnetje acuut de schijtziekte krijgen ofzo waardoor die moet opgeven.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het ook jammer dat Dennis en John er uit zijn…

kijkt hier ook iemand so you think you can dance??

vond het wel erg grappig toen dennis aan jan vertelde hoe hij toch in alles wat hij deed zo goed was, en dat jan toen zei: tja, het belangrijkste is toch wel nooit opgeven dennis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja geweldig :mrgreen:

Hahaha ja dat was echt te leuk. Ik heb even smakelijk gelachen! :mrgreen:

op het forum van robinson werd er ook al over gepraat, is nu dus de vraag hoe Jan het zelf afbrengt in wie is de mol

maar dat zijn natuurlijk twee hele verschillende programma;s… er is echt volhouden en niet opgeven. widm is meer een geniepig spelletje :mrgreen:

klopt, maar daarom was het zo grappig. Dennis was toch ook ooit zelf de mol? Oh en Regina toen daar de verliezer, misschien heeft ze zo wraak willen nemen?

ow ja, was ik vergeten, dat dennis de mol was!!

Was even bang dat Saar los zou laten. Op de één of andere manier vind ik haar erg leuk :slight_smile:

Ja!! Ik ben ook pro Saar! Vind het in het begin niet zoveel, maar nu heb ik haar “beter leren kennen” en vind ik haar leuk!!

Zo blij dat Iwein er uit ligt!

Zo fijn dat die konkelaar eruit ligt!

bye bye zwaai zwaai Iwein

wiehoe, Iwein eruit eindelijk gerechtigheid!!!

:lol: :lol: