Ik weet niet of je die dan nog in mag zetten.
Ik denk ook nog wel dat de amulet in het spel is. Zeker omdat ze het bewust voor elke eliminatie nog even laten zien.
Vanaf de samensmelting is het inderdaad individueel, en dan ook met zijn allen op 1 eiland geloof ik.
ja, maar bedoelde om bij de samensmelting te komen… dat is toch ook via een individuele proef meestal?
Ja idd.
Ik dacht aan de voorstukjes te zien dat er bij Sebastiaan en Jackson een addertje onder het gras zit.
Heb zo het vermoeden dat zijn niet rechtstreeks doorgaan, maar er mischien om zullen moeten strijden.
Ik geloof dat ik dit programma leuker vind met onbekende Nederlanders.
Wat is dit?? :shock: Dennis is er al snel klaar mee geloof ik…
eerste wat ik dacht was dan stop je er toch mee
vind hem dan ook geen echte robinson… als hij er nu zo over denkt…
Ach, ik snap best wel dat hij effe flink baalt.
Eerst al niet de gunfactor, dan niet een ‘echte’ proef voor de samensmelting en nu weer terug naar dit eiland.
Zo ook pissed zijn :mrgreen:
John is echt gek… :wall: Dit had ik niet verwacht… valt me echt tegen!
't zwakke geslacht he :mrgreen:
Oooh shiiiiiit! Wilde wel heel graag weten wie die munt heeft!
Wat een soft zeg.
Getver vervelende wending.
Vind het zo wel heel tegenvallen.
Ik vond het echt zwak hoor van die 2 en ook erg onsportief.Ze laten de 2 NL dames ook mooi zitten nu.
Ben erg benieuwd wie de munt heeft.
voor dennis en john geen goed woord voor… had ik zeker niet van dennis verwacht.
maar die belgen :sick: wat vreselijk. die iwein gelijk maar ff stoken en iedereen (de vlamen achter zich zetten) en hoe ze ook daar over praten. bah bah bah.
go regina, sebastian, saar (nouja sugar mag er ook bij) maar de rest van de arrogante smerige belgen mogen van mij der uit…
@pearlie wrote:
maar die belgen :sick: wat vreselijk. die iwein gelijk maar ff stoken en iedereen (de vlamen achter zich zetten) en hoe ze ook daar over praten. bah bah bah.
das toch juist het leuke van het spel, en ook een beetje de bedoeling van deze 'proef' lijkt me?
Ik vind dat dan wel weer smullen dat ze aankomen met zelf een eilandraad in elkaar zetten, gewoon om vervolgens met z'n allen op 1 iemand te stemmen in de hoop dat de hoop van diegene zo ver in de schoenen zakt, dat ze opgeeft. Tuurlijk, dat zijn vieze spelletjes, maar wel lekker vies.
@fiep klophout wrote:
@pearlie wrote:
das toch juist het leuke van het spel, en ook een beetje de bedoeling van deze 'proef' lijkt me?
Ik vind dat dan wel weer smullen dat ze aankomen met zelf een eilandraad in elkaar zetten, gewoon om vervolgens met z'n allen op 1 iemand te stemmen in de hoop dat de hoop van diegene zo ver in de schoenen zakt, dat ze opgeeft. Tuurlijk, dat zijn vieze spelletjes, maar wel lekker vies.
Ik snap wat je bedoelt Fiep, maar ik houdt er ook niet zo heel erg van.
Want het zijn in deze serie constant de zwakkere Robinsons die vuile spelletjes lopen te spelen. Natuurlijk van hun kant logisch, het is de enige manier voor hun om verder in het spel te raken, maar het maakt het voor de kijker niet echt veel leuker op.
Dennis :thumbdown: had ik niet van hem verwacht, maar John :sick: , zich achter Dennis verschuilen "als hij gaat ga ik ook" slappe hap!!!
Was een mooi excuus voor hem.
Ik mag lijden, dat die Iwein volgende week samen met z'n vriendinnetje acuut de schijtziekte krijgen ofzo waardoor die moet opgeven.
Laat Saartje alstjeblieft de amulet hebben :pray:
Ook ik vind deze serie helemaal niet zo heel leuk, moet ik eerlijk zeggen.
Geef mij maar ER met onbekende mensen.
ik vind dit van alle robinson seizoenen echt de saaiste en minst leuke.
Kijk het al vanaf het allereerste seizoen.
Mijn man en ik zeiden meteen dat het net als wie is de mol weer achteruit gaat sinds er Bekende Mensen mee moeten doen.
Van alle kandidaten vind ik er maar 2 vanaf het begin een echte Robinson.
Niet John vanwege valsspelen met die blinddoek, Dennis die zichzelf privileges toedicht vanwege het eten, terwijl hij daar niets voor heeft hoeven doen.
Hij zegt wel dat hij de immuniteit voor de groep heeft opgeofferd, maar dat is natuurlijk niet zo, want hij had én immuniteit én het eten kunnen hebben als hij zelf niet zo stom was geweest eerst die brief te lezen.
Sugar, Iwein en Antony die het complot tegen de NL dames maar wat prima vonden en dat heeft Kim en Nienke de kop gekost.
Ook niet Regina en Saar die de vermoorde onschuld spelen, want die stem op Jackson was natuurlijk alleen strategisch (Sugar is al erg verzwakt)
Tatiana doet de ganse dag helemaal niks, terwijl Martine zo lief lijkt, maar dan ineens zeg: de hollandse madammekes vinden de plank zo hard, waardoor ik ineens denk dat ze doelbewust op Nienke heeft gestemd.
Blijven Szofi en Sebastian over, hen zou ik het allebei gunnen, maar waarschijnlijk gaan die het niet redden. Puur vanwege Iwein en Tatiana.
John en Dennis die weg gaan, kan ik wel snappen ergens. er is iets geknakt bij Dennis, toen hij weer op het eiland aankwam.
En John zag het niet meer zodra duidelijk was dat Dennis wegging. Dat kan wel. Ben wel benieuwd wie de immuniteit heeft hoor, ik weet het nu echt niet.
Ik hoop echt dat Sebastiaan gaat winnen, maar er gaat in dit spel waarschijnlijk heel iemand anders met de titel naar huis ben ik bang.
Vind het eigenlijk helemaal geen leuk seizoen merk ik.
Vorige jaren was ik bijna blij dat het donderdag was.
Lekker samen kijken en genieten.
Nu zouden we het bijna vergeten dat het er op is.
Heel jammer dat Dennis en John hebben opgegeven.
John zag het spel niet zitten; anderen zien verzwakken en ze opstoken zodat ze opgeven.
Daar wilde hij niet aan meewerken, zijn goed recht natuurlijk.
Wat een aansteller die Dennis. Hij heeft eerst meer dan de helft van dat voedselpakket zelf opgegeten en dan maar doen alsof hij een grote held is en dan jammeren dat zij vriendinnetjes voor iemand anders kiezen.
Hij heeft volgens mij nog niet een keer echt honger gehad daar op het eiland. Zo slecht heeft hij het niet gehad.
En dan een partijtje gaan lopen mokken! Grow up! En dan die John! :sick: