Expeditie Robinson

Niet nienke :pray:

Aaaah… neee… dat is jammer zeg!

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: dat kan toch niet

Dat zijn er al twee van tatiana en iwein en die derde is van die met die hoed denk ik… die oudere dame.

@Eppo wrote:

@Puma wrote:
Robinson baby?? :shock: :sick:

:lol: Mijn gedachte ook ja!

Dat wordt een hele luie, harige baby :mrgreen:

oowww bah!! wil dit niet voor zich zien :mrgreen:

Maar Nienke… had ik ook niet verwacht! Jammer…

tsss nienke :shock: :shock: :shock:

ik schakel meteen uit !

ik snap die samensmelting niet helemaal :think:

en alweer afgelopen… gaat veuls te snel :frowning:

Naja, op naar volgende week en nu naar Oh oh Cherso :mrgreen:

vind het helemaal niet leuk dat nienke eruit is… :hand:

Nienke eruit bah, niet eerlijk.

“Ik had niet verwacht dat er iemand op d’r zou stemmen”, ja m’n ass :hand:

sorry hoor.

Tatiana of Iwein had eruit gemoeten!!

tja en dan heb je je uit de naad gewerkt en waarvoor… :wall: :wall: :wall:

wat een domme zet om op iemand te gaan stemmen waarvan je denkt ach daar gaat toch niemand op stemmen…die gooide ik als eerste de volgende keer als ik de kans had eruit.

Heel jammer…

Maar ze kon lekker terug naar haar gezinnetje.

Ik zag ze zondag in het Mirandabad en het is inderdaad een heel leuk gezinnetje. :smiley:

het is voor haar ook fijn dat ze naar haar kindjes kon, maar ik vind het voor het spel erg jammer, want vond haar een goede robinson!

Jammer dat Nienke eruit is! Vond haar wel een goede kanshebster voor de overwinning!

Jammer Nienke eruit.

Was een leuk mens voor het programma.

Niet heel handig bedacht van Martine.

Stemmen op iemand omdat ze graag naa rhuis wil en toch geen stemmen zal krijgen.

Zonde van het spel ook.

Maar ja…

Ik heb het gisteren helaas moeten missen.

Maar Nienke eruit lees ik, dat had ik niet verwacht.

Hoeveel stemmen had ze, toch niet alle? Kan me niet voorstellen dat Sebastiaan ook op haar zou stemmen.

Benieuwd naar volgende week.

ze had 3 stemmen anneke.

van iwein, tatiana en van die oudere belgische vrouw. niet szofi maar die andere.

zij stemde op nienke omdat ze dacht dat er verder toch niemand op haar zou stemmen…

kan er nog steeds niet over uit, dat je in een spel als er om die reden op iemand stemt…

en volgende week de samensmelting! ben benieuwd want volgens mij was het niet zoals anders altijd

Ik moet zeggen dat ik het deze keer wel een heel zwak seizoen vind…

Nu al een samensmelting, dat lijkt snel!

Ze gaan altijd met 10 personen door geloof ik, zitten we daar al op, jemig… wat gaat dat snel.

Ben overigens nog steeds benieuwd wie nu die amulet heeft voor immuniteit.

Misschien is deze al uit het spel (niet ingezet, onverwacht toch eruit gespeeld, zoals bijv. Nienke).

ik denk dat de amulet nog wel in het spel is… weet niet waarom maar denk dat jon hem heeft…

maar de samensmelting is toch altijd een individuele proef?? stel dat iemand de amulet heeft, maar de samensmelting niet haalt, zou die hem dan nog mogen inzetten??

volgens mij zijn er nu nog 12 over, dus dan zou de samensmelting volgende week best kunnen zijn en vallen er 2 af